BÖLÜM ŞİİRİ
Ebedi âşığın dönüşünü bekler
Yalan yeminlerin tanığı çiçekler
Artık olmayacak baharlar içinde.
Ey, ömrün en güzel türküsü aldanış!
Aldan, geçmiş olsa bile ümitsiz kış;
Her garipsi ayak izi kar içinde
Dönmeyen âşığın serptiği çiçekler.👉 AHMET MUHİT DRANAS👈
🌼🌼🌼🌼
Karanlık beni iyice içine çekmişti. Ruhum dinlenmek için kendisini uykuya teslim etti.
- Ayza! Ayza? Kalksana?
Uyku mahmurluğu yüzümle bana tip tip bakan Ayaz'a bakışlarımı çevirdim.
- Uzaylı görmüş gibi niye bakıyorsun?
- Senin gamzelerin varmış ya?
- Ne diyorsun? Hem beni niye kaldırdın ki, daha yeni dalmıştım?
- Yanaklarında diyorum gamze varmış. İlk kez gördüm. Akaryakıt istasyonuna geldik. Belki bir ihtiyacın vardır diye durmuştum.
- Anladım. Ben o zaman su alıp geleyim. Gamzelerimi de bu kadar büyütmene gerek yok. Ne de olsa doku kaybı.
- Sen dur burada ben alırım. Başka bir şey istiyor musun?
- Yok sağ ol.
- Ha bu ara da ben seninle ilgili her şeyi seviyorum. Doku kaybında dahil.
Göz kırpmayı da ihmal etmeyerek indi arabadan.
Arabanın önünden geçip akaryakıt istasyonuna doğru ilerledi. İlerleyişini izledim. Ne yapmaya çalıştığını anlamasam da bana kurduğu cümleleri hak etmediğimi düşünmeye başladım.
Belki beni gerçekten seviyordur. Peki ben bu sevgiyi hak ediyor muyum? Onun gibi biri benim gibi birini nasıl sevebilir? Bu adil değil. Ona layık insanları sevmeli. Bu güzel cümleleri sevgisine karşılık vermeyecek biri için söylememeli.
Düşüncelerimin içinde kaybolmuşken geldi. Elinde bir sürü poşet vardı. Kucağıma bıraktıkları poşete bakınca aniden ona döndüm.
- İki şişe su görmeyeli ne kadar da alan kaplar olmuş?
- Yolda acıkırız diye de bir şeyler aldım. Yolda aç gitmek istemezsin diye düşündüm küçük hanım.
- Sen de her şeyi düşünüyorsun.
- İşin ucunda sen olunca düşünmeden edemiyorum.
- Benimle bu tarz konuşmanı istemiyorum.
- Neden?
Bu soruyu sorduktan sonra arabayı tekrar çalıştırdı. Cevabını hiç yalan söylemeden direk söyledim.
- Çünkü bunu hak ettiğimi düşünmüyorum.
- Haklısın. Sen daha güzel şeyleri hak ediyorsun. Söyle o zaman ne yapabilirim senin için?
- Bu dediklerimden bunu çıkardığına inanamıyorum. Pes doğrusu!
- Ne dedim ben şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
Literatura Feminina"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...