V příběhu se nám objevily už všechny důležité postavy, a tak je ten pravý čas na odhalení nějakých těch „perliček" ze zákoutí mých složek.
Čaroděj z Agarty je prvním dílem, kde jsem použila pro popisy postav reálné obličeje lidí. Doteď mi stačilo si všechny hrdiny jen nakreslit na papír a víc se tím nezabývat, ale jelikož jsem si chtěla trochu procvičit popisy, vplula jsem do hlubin internetu a hledala fotky, které se nejvíc podobaly mým vymyšleným postavám.
Jestli máte v hlavě vlastní obrázek, jak třeba přibližně vypadá Michal, a nechcete o něj přijít, tak tuhle vsuvku klidně přeskočte. O nic nepřijdete. Ale pokud je vaše zvědavost silnější...
Tak směle do toho!
Stefan
Charismaticky spadená víčka, která dělala jeho pohled milejším, ostře řezaný nos a brada, které působily mužně a nadpozemský úsměv, od něhož jsem nedokázala odtrhnout oči.
Nejtěžší bylo najít obličej pro Stefana. Je to hodný a přátelský kluk s tuctovým vzhledem, který nikoho neurazí. Sice jsem nenašla podobiznu s černými vlasy, ale přišla mi asi nejpřesnější. Ten by se Fany určitě líbil.
Kaira
Zatímco se voda v konvici na sporáku vařila, její jantarově zbarvený pohled mě se zájmem oskenoval.
Usměvavá a střeštěná – přesně taková je naše čarodějka ohně. Je to typ holky, se kterou se všichni chtějí kamarádit, protože je s ní zábava za každého počasí.
Elena
Světlounké jemné vlasy, bledá kůže a plné tmavé rty. Ale nejděsivější na ní byly její oči. Jako kdyby někdo vydlabal ve sněhu dva důlky a do každého z nich vyklepl kopeček levandulové zmrzliny – její duhovky byly bledě fialové. Zpod skoro neviditelného obočí na mě nedůvěřivě vzhlížela, zatímco jsem přemýšlela, jestli je tahle Slovenka vůbec člověk.
ČTEŠ
Čaroděj z Agarty
MaceraExistuje jedno místo, bájná země uvnitř naší planety, kde se slunce ukládá ke spánku vysoko na hořícím nebi. Svět, který stvořili elfové pro všechny živé bytosti, jež ztratily na povrchu své útočiště. Společenství, kde žijí lidé bok po boku s přírod...