GERİ DÖNÜŞ

1.1K 79 41
                                    

Selamlar hepinize!

Bölüm başlığı kısmında da gördüğümüz gibi, geri dönüş zamanımızı açıklayacağım ^^

Ama ondan önce, sizi çok çok fazla beklettiğimin farkındayım. Aylar öncesinden atmıştım son bölümü ve inanın bende sonrasında birkaç kez girebildim yazmak için. Elimde yarısı yazılan bir bölüm var, ama onun haricinde bende istemsizce tüm kurguyu silik silik hatırlıyorum. Bu yüzden tekrar okumaya başlayacağım. Bir nevi sizlerin konumuna geçeceğim :')

Bana kızgın olduğunuzu, hatta hakaret ettiğinizi, kitabı kütüphaneden çıkarmak istediğinizi ve hatta belki bir çoğunuzun bunu yaparak beni takipten çıktığına da eminim. İnanın bana, artık bunu istemeyeceksiniz.

Çok şey yaşadım şu ara verdiğim aylarda. Sağlık sorunlarından tutun, okula kadar çok şey eklendi, değişti, silindi hayatımdan. En basitinden, ben ara verdiğimde halam vefat etmişti. Biraz vakite ihtiyacım vardı hâliyle. Şimdi kaçınız benimle, kaçınız kayboldu gitti elimden bilmiyorum. Olanlarla devam edeceğiz. Ki zaten çok çok az kalmıştı kitabın bitmesine, öyle hatırlıyorum.

Geri döneceğiz, ve bu geri dönüş de yaz aylarında olacak. Okulların kapandığı vakit oturup bölüm yazacağım. Hatta şu zor dönemde, belki yaz ayı dönüşü bile şu an ikinci planda kalır? Bilemeyiz. En kısa zamanda bölüm yetiştireceğim, dert etmeyin.

Kitabı aptal Wattpad açmıyor. Ne okuyabiliyorum kütüphaneden, ne de yazdığım kısım, buradan okuyabiliyorum. Bu sorunu hallettikten sonra hızlı bir şekilde Sarı Çiyan'ın Turunçgil'i, Turunçgil'in Sarı Çiyan'ı hikâyemize geri döneceğim. Ve aradan geçen onca aya rağmen, boş boş kuru kuru yazmayacağım elbette. Bu benim karakterime aykırı.

Geliştim, toparlandım, ve inanın kelimelerin içinde kaybolacağız. Zaten finale çok çok az kalmıştı. Hızlı bir şekilde kitabın ismi "Kalbimin Doktoru ❄️Park Jimin ❄️ (Tamamlandı)" olacak. Öyle umuyorum.

Sıkı durun, en kısa sürede buraya geliyoruz!

Sizleri seviyorum, Kalbimin Doktoru Okuyucuları ^^ şuraya sürekli sorduğunuz instagram hesabımı bırakacağım. Eğer okumak isterseniz ve merak ettiğiniz bilgileri görmek için, bu kitaba ara verdiğim süreçte devam ettiğim Jungkook İle Hayal Et kitabının instagram hesabını da bırakayım.

Yanaklarınızdan öpüyorum, ve aramızda sadece kelimeler kadar saklık olduğunu söyleyerek, birbirimize sarılmanın imkansız olmadığını gösterip, size sımsıkı sarılıyorum ^^

Kendinize iyi bakın! Koştuk, geliyoruz!

İnstagram: eylul.akci18
Jungkook İle Hayal Et İnstagram: jkhayaletresmisayfa

❄️

𝐊𝐚𝐥𝐛𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐃𝐨𝐤𝐭𝐨𝐫𝐮 ❆ 𝑃𝐽𝑀✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin