3

3.1K 122 13
                                    

Yekta'dan

Ah sevgili okuyucular, merhaba! Umuyorum ki güzel bir gün geçirmişsinizdir. Üçümüzde hep umut ediyoruz değil mi ? Bu umut etme durumunu Çağıl'a borçluyuz; umut etmeyi, umudun ne kadar güzel bir durum olduğunu öğretti meleğim, Bulutla bana.

Bulut Çağıl'ın yazdıklarından sonra olanları yazmadı gördüğüm kadarıyla. Yazmak istemediğinden falan değil sadece bana yazacak en azından anlatabileceğim bir şeyler bırakmak istedi ki yazarken fazla zorlanmayayım. Huzurum benim, düşünceli davranışlarıyla her zaman bizi etkilemeyi başarıyor.

Aslında bu defteri yazma sebebimizi Çağıl'a tam olarak açıklamadık ama buraya yazamayacağımı biliyorsunuz sevgili okuyucular. Eminim ki Çağıl kendi yazdıklarını da bizim yazdıklarımızı da defalarca okuyacak. Bize olduğu kadar okumaya ve yazmaya da vurgun meleğim. İkisi de iyi ki var, sevgiyi, sevilmeyi onlarla hissettim ben.

Ah bu yazma işi yok mu az daha kendimi kaptırıp asıl yazacağım şeyleri unutuyordum tabi şu an uyuduğumu zannedip içeri giden meleğim ve huzurumun sessizce sohbet etmesi ve minik kıkırtıları da yazacağım şeylerden uzaklaştırdı beni.

Çağıl yazdıktan sonra perdeyi örtmeye çalışırken Bulutla aramıza düştü ve korkuyla çığlık attı. Şükürler olsun ki bir zarar gelmedi. Korkusunu birbirimize hep yaptığımız gibi sevgiyi iliklerine kadar hissettirmeye çalışarak atlatmasını sağladık. Nasıl mı ? Çok kolay. Buluta göz kırptığım gibi bana ayak uydurdu.

İki yandan Çağıl'a sarıldık ilk başta, sonrasında ise Bulut Çağıl'ın sol omzunu öperken bende çenesini tutup yavaşca Çağıl'ın yüzüne kelebek öpücükleri kondurdum sonrasında ben Çağıl'ın omzunu öperken Bulut Çağıl'ın yüzüne öpücükler kondurmaya başladı.

On dakika kadar Çağıl'ı iki yandan öpüp onu sevmiştik dudaklarımızla. Son olarak ikimizde kalbinin üstünü öptükten sonra Bulut'a ikinci bir göz kırptım ve iki yandan Çağıl'nın yanaklarını öptük. Tabi siz o güzel görüntüyü hayal etmeyin ama tatlı mı tatlı bir balık olmuştu Çağıl, öpmelere, sevmelere doyamazdınız.

Eşitlik huyum beni kendime getirerek kıkırtılar içinde gülen ikilinin yanından kalktım, Çağıl durumu anlayarak yatakta Bulut'la yer değiştirdi ve bir anda ' 2 ' diye bağırdı. İlk başta anlayamasamda beni iki yandan çekip yatağa oturttular. O an gözlerim kocaman oldu anın heyecanıyla.

Kendimi ikisine bıraktım, her ne kadar ben ikisinin hem kalbini hem bedenini sevmeye bayılsam da onlarda bana böyle süprizler yaparak tüm benlikleriyle beni sevdiklerini hissettiriyorlar. Bulut arkama geçip bacaklarını yanlardan uzattı, Çağıl kucağıma oturdu ve tişörtümü ben anlamadan ikisi bir olup çıkardılar.

Bulut sırtıma öpücükler kondurduktan sonra üçümüzde de olan lovewins dövmesinde oyalandı ve omurgama bir sıcaklık yayıldı. Çağılsa parmaklarıyla yüzümün her köşesini sevdikten sonra çenemi kendisine doğru çekti ve dudaklarıma kelebek öpücükleri kondurdu sayısız kez. Tam o anda Bulut ve Çağıl ellerini ensemde birleştirdiler.

Önce önümdeki Çağıl'a sonra arkama dönüp Bulut'a kısa süreli öpücükleri verdikten sonra ikisini tuttuğum gibi yatağa soktum ve ' Hadi uyuyalım ÇağLut ( Çağ- ıl + Bu- lut = ÇağLut )  ' dedim ikisine de sarıldım.

Hey hey sakın odun falan demeyin tamam mı ? Uykusuz kalmalarını istemiyorum zaten 5 saat sonra evimizin alt katındaki pastanemizi açmak için kalkacağız ve uyumaları gerekiyor şu an. Ben mi ? Bende ikisini seyrederken uyuyakalırım her zamanki gibi.

Aynı şu an yazımı bitirirmeden onları uykudayken izleyip hafızama kazıdığım gibi yazı bittiğinde de yanlarına yatıp iki güzelliğin arasında uyuyacağım.

Şu an yanlarına gitmem gerekiyor yoksa size tanışma hikayemizi anlatacaktım ama ben yazana kadar Bulut ya da Çağıl yazmazsa söz ben anlatırım size.

Kendinize iyi bakın, iyi günler.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin