57

87 8 30
                                    

Y.N: Medyada Nükhet Duru & Evrencan Gündüz - Aşık Oluyorum şarkısı var. Hazar ve Yalçın'ın dans ettikleri şarkı 🌼

Hazar'dan

İyi günler değerli okuyucular. Bugün çok sevgi doluyum, tabi bugünün etkisi var sevgi dolu olmamda. Hadi size anlatacaklarıma geçeyim bekletmeden.

Keyifli okumalar.

Saat üçe yaklaşıyordu eve döndüğümüzde. Çok üzgündüm aslında her şey güzeldi ama dirseğim hayatımın anlamının karnına çarpmıştı ve hafif bir kızarıklık vardı. Öptükten sonra kremledim ve birbirimize sarılarak uyuduk.

Sabah saat on bire gelirken uyanmıştım. Yalçın arkasını dönmüş sırtı göğsüme yaslı olarak uyuyordu. Yavaş hareketlerle yataktan çıktım ve Yalçın'ın üzerini örttükten sonra aklıma gelen fikirle hemen telefonumu alıp işimi hallettim. Şimdi söylemem, daha sonra öğreneceksiniz.

Odamızdan çıkar çıkmaz Burak'ı duvara yaslayıp öpen bir Bulut görmeyi beklemiyordum. Şaşırdığımı düşündüyseniz yanılıyorsunuz. Bildiğiniz gibi YekÇağLut çiftini de basmıştım daha önce. Ki bu iki örnek dışında da pek çok kez basmıştım onları. Bir tek Onur ve Deniz'i yakalayamadım.

Mutfağa gelerek ilk önce radyoyu açtım. Radyodan gelen güzel şarkıları dinlerken kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Ekmek pizzası yapmaya karar vermiştim. Ekmek pizzalarının sıcak olması gerekiyordu, o yüzden en son yapacaktım.

Kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra iki domates ve bir salatalığı doğrayarak servis kabına aldım ve masaya yerleştirdim. Yalçın ve Bulut reçeli çok severdi, Burak ve ben çok nadir yerdik. Açtığım dolapta çeşit çeşit reçeller karşıma çıkınca çilek reçelinin olduğu ve kayısı reçelinin olduğu kavanozları alarak küçük servis kaplarına koydum.

Tam çatalları, bardakları, tabakları ayarlıyordum ki Bulut yanıma geldi. Masayı görünce arkasını dönüp Burak'a baktı. Burak yanımıza gelince o da masayı fark ederek Bulut'a baktı. Şaşırmış görünüyorlardı. Kahvaltıya şaşırmış olmaları düşük bir ihtimaldi ama ne olduğunu da söylemiyorlardı.

'Hadi söyleyin derdinizi.' diyerek gülümsedim. Bulut 'Kahvaltı çok güzel görünüyor...' dedikten sonra Burak 'Ama bizim sözümüz var...' dedikten sonra Bulut ' Eren'e gitmeliyiz yoksa sizinle kahvaltı yapmayı çok isterdik...' dedi.

Tam vakitleri varsa kahvaltı yapıp öyle gitmelerini söyleyecektim ki Burak 'Bulut on beş dakika kaldı söylediğimiz saate, hızlıca gitmeliyiz.' dedi ve Bulut'un elini tutarak dış kapıya götürdü. Kapıyı kapatmadan hemen önce senkronize bir şekilde 'Yalçın'a selam söyle.' dediler.

Shipper kalbim dayanmıyor okuyucular. Neden mi? Çünkü BuBu çifti birbirinin sözünü tamamlıyor !

İki kişi olduğumuz için dört dilim ekmeğin(yarım yarım) yeterli olduğunu düşünerek dört dilim ekmeği tepsiye dizdim. Beş-altı kaşık domates ve biber sosuna biraz sıvı yağ biraz nane biraz kırmızı toz biber ekleyerek karıştırdım.

Hazırladığım sosu ekmeklere paylaştırarak güzelce yaydım. Biraz kaşar peyniri rendeleyerek üzerlerine paylaştırdım. Isıttığım fırında on dakika kadar alt-üst ayarda iyice pişirdim. Ekmekler sosun hepsini çekmişti, sulu kalmamıştı ve kaşar peynir erimişti. İşte hazırım. Daha hazır değilim, durun !

Sabah telefonumla hallettiğim işimi hatırladınız mı ? İşte sıra ondaydı. Zil çalınca kapıyı açıp sipariş ettiğim şeyi alarak masaya yerleştirdim. BuBu çifti olsaydı yalnızken verecektim ama sadece ikimiz olduğumuz için masaya yerleştirdim.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin