Medya Deniz Tekin- Yalnızlık Ömür Boyu (MFÖ Cover)
Bulut'tan
Selam millet ! Bugün yine size anlatacağım bir sürü şey var. Nasıl anlatsam daha doğru olacağını bilmemekle birlikte hepsini size anlatmak için çok heyecanlıyım. Hadi daha fazla bekletmeden olanları size anlatmaya başlayalım. Başlayalım derken Alkım bebişimizde benimle birlikte o yüzden başlayalım dedim.
İyi okumalar.
Sabah yine zilin çalmasıyla uyandım. En son Alkım'a kavuştuğumuz gün bu şekilde uyanmıştım. İçimde bir tedirginlik olmamakla birlikte kocalarım ve bebeğimizi güvene alma hissiyle doluyordu içim. Yekta ve Çağıl'ın üzerini örttükten sonra yataktan kalktım ve Alkım'ı kontrol edip uyuduğundan emin olduktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattım sessizce.
Ne olur ne olmaz diye askılığın dolap kısmındaki spreyi alıp arkama sakladıktan sonra dış kapıya yaklaştım. Dışarıda sade ve şık giyinmiş ve yaşının genç olduğu belli olan bir adam duruyordu. Suratından onu yıpratan pek çok şey yaşadığını anlayabilirdiniz.
Kapıyı sadece zincirini açıp kısıtlı olarak açtım ve 'Buyurun kimsiniz ?' dedim. Kapıyı açmamla kapıdaki kişi korkmuş olacakki geriye adımladı ve elini kalbinin üzerine koydu. Kısa süre sonra biraz sakinleşerek 'Üzgünüm sizi rahatsız ettim...' dedi. Rahatsız ettiğini düşünmemesini, kendini rahat hissetmesini söyledim.
Çok panik olmuştu ve derin derin nefes alıyordu. 'Lütfen sakinleş ve söyleyeceğin şey neyse onu söyle.' dedim. Kafasını olur anlamında salladıktan sonra 'Seninle konuşmamız gerek.' dedi.
Pastaneye gitmek daha tehlikeli olurdu o yüzden spreyi cebime koyduktan sonra kapıyı açıp üzerini kontrol ettim ve eve aldım. Artık bebeğimiz vardı ve kocalarımı da bebeğimizi de tehlikeye atmak istemiyordum. Tanımadığım birini öylece içeri alamazdım.Mutfaktan direk balkona çıktık birlikte.
Karşılıklı tekli koltuklara oturduktan sonra kendini tanıttı. Adı Arda'ymış. Bende kendimi tanıttıktan sonra cam sehpanın üzerine bir albüm koydu. 'Gördüklerinin karşısında sakin kalman gerekiyor Bulut. Kocaların ve Alkım uyuyordur.' demesiyle 'Sen Alkım'ı nereden tanıyorsun ?' demem bir oldu. Yüzündeki buruk gülümsemeyle 'Onu anlatmaya geldim bugün.' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020