Yekta'dan
İyi günler değerli okuyucular. Bugün bir koşuşturmamız var, güzel tatlı bir koşuşturma. Hani Eylem'e süpriz bir kutlama hazırlayacaktık ya işte o gün bugün. Size tüm gün olanları anlatacağım bugün.
Keyifli okumalar.
Sabah iki meleğimin yüzümü öpücüklere boğmasıyla uyandım. Güne daha güzel başlamak mümkün müydü acaba ? Üçümüzün bir arada olduğu her an benim için güzel bir gün demek. İki meleğime de birer öpücük verdikten sonra yataktan kalktık. Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama Bulut'un yanakları al aldı, her zamanki gibi.
Bu sefer basite kaçıp yumurta haşlamıştık ve dere oto, maydanoz ve rokayla birlikte afiyetle yedik. Kahvaltıdan sonra Hazar'la haberleştim ve gelirken almaları gerekenleri hatırlattım. Hazar bir saate kadar geleceklerini söyledi.
Biz bu sırada pastaneye inip küçük düzenlemeler yaptık. Masayı ince uzun olarak ayarladık ve sandalyeleri dizdik öncelikle. Balonlara gelmişti sıra. Sırasıyla bütün balonları şişirip kuyruk kısımlarından ikişerli- üçerli olacak şekilde kurdaleyle bağladık ve odanın çeşitli kısımlarına yerleştirdik. Durun size göstereyim balonları.
Hazar, Yalçın, Onur, Deniz ve Burcu geldi biz balonları yerleştirdikten sonra. Kısa bir süre sohbet ettikten sonra masayı düzenlemeye başladık. Açıkçası bu kadar çok şey olacağını tahmin etmemiştim o yüzden yerleştirmek biraz uzun sürdü.
Masanın en sağına teraryumu ve meyve buketini koyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020