76

246 9 1
                                    

Y.N: Buraya bir türlü ekleyemediğim için medyaya yani en başa koydum taşgiller ailesini. Umarım seversiniz 🌼

Çağıl'dan

İyi günler dostlarım. Nasılsınız, neler yapıyorsunuz bakalım ?  Evet bugün benim doğum günüm yani aslında dün çünkü ben yazıma başladığımda saat çoktan gece yarısını geçmişti.

Güzel bir doğum günü olmuştu benim için. En başta  geçen seneye göre iki yeni üyesi vardı minik ailemizin. Alkım bebeğimiz ve kısa süre önce ailemize katılmış Arda, bizim mucizemizi dünyaya getiren bir başka mucize. Hadi daha fazla bekletmeden anlatacaklarıma geçeyim.

Keyifli okumalar.

Hadi size evden çıktıktan sonra olanlardan anlatmaya başlayayım.

Evden çıktıktan sonra arabaya kadar Alkım ve Arda'nın tatliş seslerini dinledim. Arda'nın yabancılık çekmesini istemiyordum o yüzden bazı işleri ona devretmiştim ama ona çaktırmadan.

Arda Alkım'ı araba koltuğuna yerleştirip kemerleri dikkatlice taktıktan sonra bana döndü.  'Nereye oturabilirim ?' diye sorduğunda biraz şaşkındım. Hızla kendime gelerek 'İstediğin yere oturabilirsin hatta istersen arabayı kullanabilirsin.' dedim.

Arda neşeyle 'Gerçekten mi ?' dedi. 'Ehliyetin varsa tabi ki kullanabilirsin.' diyerek anahtarı uzattım. Ehliyetinin olduğunu söyleyerek minik çantasından hızla ehliyetini çıkarttı. Otobüs kullanmaya bile uygundu ehliyetinin sınırları.

Arda ehliyetini çantaya yerleştirdikten sonra şöför koltuğuna geçti, bende Alkım bebeğimizin yanına geçtim. Bebeğimizi tek bırakmıyorduk arkada.

Birkaç kez önünden geçmiştik gideceğimiz Avm'nin yine de kolaylık olsun diye konumu arabaya yükledim.   Emniyet kemerlerimizi taktıktan sonra yola çıktık. Avm'ye varmak üzereyken polis çevirmesiyle normal olan hızı daha da yavaşlamış en sağ şeritteki arabaların en sonunda yerini almıştı arabamız. 

İstersen ehliyetini çıkarayım diyerek yardımcı oldum Arda'ya. Ehliyeti hazırken ne olur ne olmaz diye üçümüzün kimliklerini de ayarlamıştım. Kontrol sırası bize geldiğinde Arda'dan ehliyetini istemişlerdi ve Alkol kontrolü yapmışlardı. 

Biz tam gideceğimizi düşünürken bir polis memuru 'Dışarı çık bakalım.' dedi Arda'ya. Arda zorluk çıkartmadan dışarı çıkarken endişeleniyordum. Alkım'ın unicornunu kucağına yerleştirdikten sonra kapıyı açıp dışarı çıktım.

'Bir sorun yok değil mi ?' dediğimde karşımdaki adam az kaldı Arda'ya temas edecek olan elini çekti. Yanlış görmediysem Arda da benim gibi korkmuştu. Ah iyi ki dışarı çıkmıştım. 'Tamam gidebilirsiniz.' cümlesiyle hızla arabaya bindik ve Avm'ye ulaştık.

Alkım için bagajdaki bebek arabasını ayarladıktan sonra bebeğimizi yerleştirdik. Arda bana dönüp 'Lavobaya gitmem gerek, ilk kattakine gidiyorum siz gelene kadar.' dedi ve adımlarını sıklaştırıp içeriye geçti.

Ben yavaş adımlarla ilerleyip Alkım'la konuşma pratikleri yaparak yürüyordum.  İçeriye girdikten sonra Avm'nin ilk katındaki lavaboya yakın bir banka oturup Alkım'ın meyve püresini çıkarttım bebeğimizin çantasından. Ben meyve püresini yedirirken Arda yanımıza geldi. Kasedeki kalan meyve püresini de kaşığa alıp Alkım'a yedirdim.

Eşyaları toplamadan önce Arda'ya dönüp 'İyisin değil mi, bir problem yok ?' dedim sakin tutmaya özen gösterdiğim sesimle. Neşeyle 'İyiyim hem sizinle bir şeyler yaparken iyi olmamak mümkün  mü?' demesiyle teşekkür edip gülümsedim.

Arda hep gittiğimiz bir mağaza olup olmadığını sorunca aklıma gelen şeyle      ' Neresi hoşumuza giderse oradan alışveriş yapıyoruz genelde. Senin kıyafetlerini aldığın bir yer var mı?' dediğimde Arda da bizim gibi hoşuna giden yer neresi olursa oradan aldığını söyledi.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin