64 (M)

1.1K 9 40
                                    

Bulut'tan

Selam millet. Bugün neler oldu neler. Çok heyecanlıyım anlatacağım şeyler için ve birazda utanıyorum ama anlatmayı başarırım diye düşünüyorum. Hadi sizi daha fazla bekleymeyeyim ve anlatacaklarıma geçeyim.

İyi okumalar.

Bu sabah ilk uyanan ben oldum. Pastaneyi açmayacağımız için çok erken kalkmamıştım, saat daha 9'a geliyordu. Ortamızda Yekta'yı yatırmıştık ve iki yandan ona sarılarak güzel bir uyku çekmiştik. Aslında niyetimde kahvaltıyı hazırladıktan sonra kocalarımı ve minik bebeğimizi uyandırmak vardı ama olanlar bu durumu biraz değiştirdi.

Yataktan çıkarak elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim ki o zaman Alkım uyuyordu. Odanın önünden geçip mutfağa gidecektim ama bir şey beni durdurdu. Yatağının demirlerine tutunup ayakta durmaya çalışan ve aynı zamanda da dudaklarını büzmüş olan bebeğimiz. Ama ben onu yerim, çok tatlı minik Alkım çok.

Yanına giderek beşiğinden aldım ve 'Günaydın oğluşum. Ya baba seni görmeden mutfağa gitseydi, ne olurdu o zaman hı?' diyerek yanaklarına öpücük kondurdum. Hemen kıkırtıları odayı doldurdu.

Bezini değiştirdikten sonra kucağıma alarak mutfağa ilerledim. Alkım'ı mama sandalyesine yerleştirdikten sonra hemen küçük bir kase, çatal, Alkım'ın minik kaşığını, yoğurt kavanozu ve bir muz alarak Alkım'ın yanına geldim.

Ben masada Alkım'a meyveli yoğurt hazırlarken bebeğimiz gözlerini benden ayırmıyordu. Muzu soyduktan sonra küçük kasenin içine koyup ezdim, ardından yoğurdu da ekleyip karıştırdım. Alkım'ın mama sandalyesinin yanındaki sandalyeye oturup bebişimizin karnını doyurdum.

Alkım'ın mama sandalyesinin üzerine en sevdiği aparatı takarak oynamasını sağladım.

Gözümü Alkım'ın üzerinden ayırmadan masaya kahvaltılıkları hazırladım, domates doğradım, çatal, kaşık, bardak, meyve suyunu ayarladıktan sonra tepsiye börekleri yerleştirdikten sonra on beş dakikaya ayarlayarak işimi bitirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözümü Alkım'ın üzerinden ayırmadan masaya kahvaltılıkları hazırladım, domates doğradım, çatal, kaşık, bardak, meyve suyunu ayarladıktan sonra tepsiye börekleri yerleştirdikten sonra on beş dakikaya ayarlayarak işimi bitirdim.

Alkım'ı kucağıma alarak 'Hadi Çağıl ve Yekta babaları uyandıralım.' diyerek yatak odamıza geçtik. Kucağımda Alkım'la birlikte Yekta ve Çağıl'ın yanına geldik. Bebeğimiz yaptığımız hareketleri tekrar edebildiği için kafamı sağa sola sallamaya başladım. Alkım'a dönünce onunda kafasını aynı şekilde salladığını gördüm.

Minik boynuna öpücük kondurduktan sonra Alkım'ı Yekta ve Çağıl'ın arasına bıraktım ve bir Çağıl'ın boynuna bir Yekta'nın boynuna öpücük kondurmaya başladım.

Çağıl 'Günaydın minik civcivlerim.' diyerek yatakta doğruldu ve Alkım'ı kucağına alıp sarıldıktan sonra dudaklarıma kelebek öpücüğü kondurdu birkaç kez. Ardından Yekta yatakta doğrularak 'Herkes uyanmış mı erkenden ?' diyerek kollarını bize açtı.

Çağıl Alkım'ı yatağa bırakınca bebeğimiz emekleyerek Yekta'nın kolları arasına girdi. Sonrasında Çağıl Alkım'ın saçlarına öpücük kondurduktan sonra ikiliye sarıldı ve en sonda ben yapabildiğimce hepsini sarıp sarmalamaya çalıştım. Benim kolumun uzanmadığı yerde Yekta kollarıyla hepimizi sardı.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin