78 - Final

450 8 22
                                    

Medya Zeki Müren - Bir İlkbahar Sabahı

Not 1 : Kitabın adını aldığı şarkıyla final yapmak istedim, son kısımda da var isterseniz bölümü okurken şarkıyı dinleyebilirsiniz.

Not 2 : Öncelikle YekÇağLut ve HaYal'in hikayesini benimseyip okumaya devam ettiğiniz ve bu uzun soluklu hikayede benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Bölümü bu kitabı okuyan siz değerli okuyuculara ithaf ediyorum. Sevginin gücü hepimizi korusun, sevgiyle kalın !

3 Ay Sonra - 2 Kasım 2020

Arda'dan

Herkese iyi günler. İlk kez yazdığım için bazı hatalarım olabilir ve heyecanlı olduğumu da unutmamak gerek. Bir hatam olursa kusura bakmayın lütfen.

Öncelikle YekÇağLut'un anılarını daha doğrusu o gün olanları veya önemli olayları anlattıkları bir defter olduğunu bilmiyordum. Bu gerçekten hoş bir fikir. Söz uçar yazı kalır demişler, hem gerçekten de yazmayınca ne kadar aklınızda tutmaya çalışırsanız çalışın unutabilirsiniz o yüzden onları çok takdir ediyorum.

Peki neden benim yazdığıma gelirsek daha doğrusu bu fikrin nasıl oluştuğunu anlatırsam ondan sonra bugün olanları anlatmaya başlayabilirim diye düşünüyorum.

İyi okumalar.

Geçen gece pek uyuyamamıştım, yatakta dönüp durdum. Sabaha karşı gözüm dalmıştı ki alarmım çaldı. Yekta, Çağıl ve Bulut pastaneye inecekleri için kahvaltı hazırlamak istemiştim onlara. Alarmı kapatıp yataktan kalktıktan sonra yatak örtüsünü düzelttim ardından elimi yüzümü yıkayarak mutfağa geçtim.

Ilınması için meyve suyunu buzdolabından çıkarırken kahvaltılıkları da buzdolabından çıkarttım ve direk masaya koydum. Masaya koyulacak eşyaları hallettikten sonra yumurtalı patates yapmaya karar verdim. Çalışırken acıkmalarını engelleyecek tok hissetmelerini sağlayacaktı yumurtalı patates.

Patatesleri soyduktan sonra tencereyi ocağa yerleştirdim ve altını yaktım. Tencereye sıvı yağ koyduktan sonra patatesleri küp küp doğradım ve tencereye yerleştirdim, tuz ekledim. Hafif kavrulmuş gibi olduklarında yarım su bardağı su ekleyerek tencerenin kapağını kapattım.

Tenceredeki tüm su çekilene yani patatesler suyu emene kadar yumurtaları kırıp tuz ve toz biber ekleyerek çıptım. Tenceredeki su bitince yumurtaları üzerinde gezdirip yeniden tencerenin kapağını kapattım.

.
.
.

Kahvaltıdan sonra YekÇağLut pastaneye indi. Bende Alkım'ın bebek telsizini çalıştırıp odama geçtim. Biraz gözlerimi dinlendirdikten sonra yataktan kalktım. Çamaşırları makineye attıktan sonra Alkım'a bakmaya gittim. Tavşan peluşu minik kolları arasından çıksa da bu sefer üzerine örtülen örtüye sarmıştı kollarını.

Alkım ağlayarak uyanmıyordu o yüzden arada odaya gidip kontrol ediyordum. En son gittiğimde beşiğinde oturmuş tavşan peluşunu da kucağına almış 'Eee eee' diyordu. Biz onu pek böyle uyutmasak da birkaç kez uyutmuştuk ve bebiş Alkım ara ara bu uyutma şeklini oyuncaklarında uyguluyordu.

Bu tatlı ânın fotoğrafını çekip YekÇağLut babalarına yolladıktan sonra Alkım'ı beşikten aldım. Bezini değiştirdikten sonra odadaki minderli kısma bıraktım hareket alanı olması için. Önüne engelleri koyduktan sonra hızlıca süt ısıtıp biberona koydum ve odaya geri döndüm.

Alkım oyuncaklarıyla oynuyordu geldiğimde. Kucağıma yerleştirdikten sonra biberonu uzattım ve Alkım minik elleriyle biberonu kavradı ve sütünü içti.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin