Hazar'dan
İyi günler değerli okuyucular. Nasılsınız, neler yapıyorsunuz bakalım? Biz bugün yorucu bir gün geçirdiğimiz için yatakta uzanıyoruz şimdi. Hayır hayır sevişmedik. Hem kırk yılda bir Erdem ve Toprak gelmiş.
Tabi Bulut ve Burak'ın da bizde olduğunu unutmamak gerek. Unutmayın, ben örnek bir damat olmalıyım, gerçi bugün Yalçın'ın yaptığıyla örnek damat imajım biraz çizilmiş olabilir ama neyse. Hayatımın anlamı ne yaparsa yapsın yanındayım. Ben Yalçın'ı öpeyim sonra size bugün olanları anlatayım.
İyi okumalar.
Sabah Yalçın'ın öpücükleriyle uyandım, bu şekilde uyanmaktan her zamanki gibi çok memnunum. Uyanır uyanmaz hayatımın anlamının öpücüklerine karşılık verdim. Öpücüğü ilerletmeden dudaklarından ayrılarak 'Günaydın.' diyerek boynuna bir öpücük kondurdum. Ardından yataktan kalkarak Yalçın'ı da yataktan kaldırdım.
Bu sefer koridorda kimseyi yakalamadım ama salon için aynısını söyleyemeyeceğim. Biz mutfağa geçip bugün ne hazırlayabileceğimizi düşünürken Toprak ve Erdem'in mini sohbetine ve öpücüklerine şahit olduk.
Erdem 'Toprak... Kahvaltıya yardım etmek için erkenden indik ama senin yaptığına bak.' diyerek Toprak'ın öpücüklerinden kaçmaya çalışıyordu. Kaçamayacağını anlayınca Toprak'ın dudaklarına kocaman bir öpücük bırakarak Toprak'ı afallattı ve hızla kolları arasından çıkarak yanımıza geldi.
Neşeyle 'Günaydın !' dedi. Bizde 'Günaydın.' dedikten sonra hep birlikte kahvaltı için peynirli ve otlu omlet yapmaya karar verdik. Erdem Toprak'ın hala koltukta oturduğunu görünce 'Geliyorum şimdi.' diyerek yanımızdan ayrıldı.
Toprak'la ne konuştuysa, birkaç dakika içinde Toprak'la birlikte mutfağa geldiler. Erdem ve Toprak masayı hazırlarken Yalçın domates ve salatalık doğrayıp kaselere reçel koydu bende omlet için tere otu, taze soğan, dere otu ve nane doğradıktan sonra peynirden biraz alarak küçük parçalara böldüm.
Yumurtaları kırıp yeşillikleri, peyniri ve bir tatlı kaşığı tuz ekledikten sonra iyice çırptım. Tavadaki yağ ısınınca karışımı tavaya döküp kapağı kapattım. Masaya vazoyu yerleştirirken Burak ve Bulut geldi.
Kahvaltı her zamanki gibi bol sohbetli geçti ama tek bir şey farklıydı. Bulut'un laf atmaları yerine Erdem'in görüşmediğimiz süre boyunca yaptıklarını anlatması. O kadar hızlı konuştuki cidden her şeyi anlattı bir saat içinde. Anlattığı süre boyunca Toprak her fırsatta 'Nefes al ve yavaşça anlat Erdem.' diyerek öpücük kondurdukça Erdem 'Utandırmasana ?!' diyerek anlatmaya devam etmesini unutmamak gerekir.
Hazırsanız olanlar oldu kısmına geçiyorum.
Toprak Erdem'i öptükçe Yalçın'ın gözlerinin karardığına şahit oldum. Erdem anlatmayı bitirince Yalçın 'Öp öp nereye kadar, bizimde sevgilimiz var herhalde. Hatta nişanlım !' diyerek bir anda dudaklarıma yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020