Y.N: Süpriz ! İlk özel bölümle karşınızdayım, keyifli okumalar 🌼
Bulut'dan
Selam millet ! Nasılsınız, neler yapıyorsunuz ? Öncelikle sizi çok özledim, tabi Yekta, Çağıl , Arda, Hazar ve Yalçın'da en çok da Alkım bebişimiz. Her fırsatta defterimize sarılıyor ve 'Ci- Ci' diyor. Kardeş mi istiyor diye düşünmedim değil.
Ya da sevgi saati yapmayı çok sevdiğini biliyor musunuz ? Bu sevgi saatinde oyuncaklarını seviyor Alkım bebişimiz. Birde bizimle olan sevgi saati var, bu sefer bizi seviyor, tatlılıklar yapıyor ve masal saatiyle bitiriyoruz. Aslında bitirmiyoruz bizim ailemizde her an sevgi saati.
Ah daldım gittim yazarken , pofuduğunuz size yazmayı özledi ondan kaybetti kendini.
Hadi size anlatacaklarıma geçeyim.
İyi okumalar.
Sabah kalktığımızda her şey çok güzeldi. Tabi bunda kalkma şeklimiz önemli bir rol oynuyor. Alkım bebişimiz 'Babaaa' 'Babaaa' diyerek uyandırmıştı bizi. Zaman çok çabuk geçiyor ve bebeğimiz büyüyor. Her geçen gün büyüse de hatta 30 yaşına gelse de o bizim minik bebeğimiz olarak kalacak.
Yataktan kalktıktan sonra Çağıl ve Yekta kahvaltıyı hazırlarken ben bebeğimizin bezini değiştirdim sonra da Arda Alkım'a çok tatlı bir şort ve tişört giydirdi. Bu kıyafetler içindeyken her saniye öpmek istiyordum Alkım bebişimizi.
Pofuduk bacaklarını öptüm ve Arda'yla ve Alkım bebişimizle birlikte mutfağa geçtik.Bugün kahvaltıda ekmek aşı vardı. En sevdiğim şeylerden biridir ekmek aşı. Ekmekleri küp küp doğrayıp kenara koyduktan sonra tencere veya tavayı ocağa koyup birde su ısıtıyoruz. Tencerenin dibinde soğan ve biberleri iyice kavurduktan sonra domatesleri doğrayıp ekliyoruz ve iyice pişmesini sağlıyoruz.
En az bir tatlı kaşığı tuz eklemeyi unutmayın. En son olarak ekmekleri bu harca ekleyip iyice karıştırıyoruz sonra da kaynamış olan sudan üzerlerine gezdiriyoruz. Ekmekler tüm suyu çektikten sonra isterseniz ocağı kapatıp servis edebilirsiniz veya üzerine yumurta kırıp piştikten sonra ocağı söndürebilirsiniz.
Bulut'la yemek saati sona erdi millet.
Kahvaltıdan sonra hepimiz özel kıyafetlerimizi giyindik. Bugün içimizden öyle gelmişti ve iyi ki giymişiz bu kıyafetleri. Hadi size kıyafetleri göstereyim ve Arda'nın, Yekta'nın , Çağıl'ın ve benim hangi tişörtleri giydiğimizi tahmin edin bakalım. Bu tahmin etme olaylarını çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
Fiction générale~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020