75 (M)

884 10 21
                                    

YekLut'dan

İyi günler değerli okuyucular. Bugün size Bulut'la birlikte yazacağız. Güzel bir günde güzel planlarımız var. Hemen Çağıl, Arda ve Alkım'ın ne yaptığını söyleyelim. Aslında hem gerekli bir şeydi hemde uzaklaşmaları gerekiyordu o yüzden güzel bir fikir bulduk. Arda'ya ve Alkım bebişimize kıyafet almak için Avm'ye gittiler.

Bebişimiz çok çabuk büyüyor, kıyafetleri küçülmeye başladı. Minik bebeğimizin kıyafete ihtiyacı vardı. Arda da bize geldiğinde kalma planı olmadığı için kıyafetsiz kalmıştı yani onunda kıyafete ihtiyacı vardı.

Can'ın yanına gidip kıyafetlerini alabileceği fikri ise olumsuz bir sonuç vermişti. Nedenine gelirsek Arda bize geleceği zaman Can da aynı gün uçakla yurt dışına gitmiş buradaki her şeyini satıp. Arda'nın evimizdeki ilk gününde çalan telefonu bu haberi getirmişti ona ve bize. Hadi şimdi asıl konumuza dönelim.

Keyifli okumalar.

Yarına kadar defteri Çağıl'dan saklamamız gereken bir durum var ki planımızı öğrenmesin. Sizce planımız ne hakkında ? Ah siz yok musunuz, yine doğru bildiğinizi hissedebiliyorum. Evet ! Çağıl'ın doğum günü yarın.

Olaylar üst üste geldiği için oturup konuşma, ne yapacağımızı kesin olarak belirleme şansımız olmadı o nedenle dün Arda'yla bu durumu paylaşıp Alkım ve onun için kıyafet almak adına Avm'ye gitme fikrini paylaştık.

Arda yardımcı olabileceği bir şey olup olmadığını sorduğunda Avm'den dönerken çok yorgun olmazlarsa Alkım'ı parka götürüp biraz oynamalarını rica etmiştik. Arda'nın Alkım'ı görmediği zamanlardaki özlemini telafi etmesi için iyi bir fikirdi, olabildiğince vakit geçirmeliydik hep beraber. Bu fikirle Arda neşeyle 'Tamamdır, halleceğim.' dedi.

Bugüne dönersek sabah Çağıl erkenden kalkmış ve Arda'yla birlikte kahvaltıyı hazırlamışlardı. Bulut'la ben ise Alkım'ın çıkardığı tatlı seslerle uyanmıştık. Alkım yanına gitmediğimiz için ağlamaya başlarken pofuğumuz yani şu an kızarık yanaklarıyla kafasını göğsüme saklayan tatlı mı tatlı kocamız 'Ağlama ama kıyamam ki ben sana.' diyerek yataktan çıkıp beşiğin yanına adımladı.

Bebeğimizi kucağına alıp göz yaşlarını silerken Alkım ağlamayı çoktan bırakmıştı. Pofuğumuz bebeğimizin poposunu pat patladığında karşılıklı kıkırdamaya başladılar.

Çağıl'ın Arda'yı bizi uyandırması için yolladığını duymamızla 'Günaydın, biz uyandık bile.' diye neşeyle seslendik içeriye. 'Hadi o zaman gelin, masa hazır.' dediklerinde pofuduğumuz hızlıca lavaboya gidip geldi. O sırada bende Alkım'ın bezini değiştirdim.

Alkım'ın kıyafetlerini değiştirdikten sonra bizde günlük kıyafetler giyinip mutfağa geçtik. Güzel ve eğlenceli geçen kahvaltımızdan sonra pofuduğumuzla birlikte sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkadık. Bebeğimize gözleme yedirme girişimimizin başarıyla sonuçlandığını ve Alkım'ın gözlemeyi sevdiğini belirtmeliyim.

İşimiz bitip salona geçecekken bebeğimiz yürüteciyle gelip 'Fu' demişti. Bulut bebeğimizin yanına çömelip 'Oğluşumuz susamış mı, yerim ben onu.' diyerek ellerine birkaç öpücük kondurduktan sonra Alkım'ın masada kalan biberonunu alıp bebeğimize su içirmişti.

Alkım Çağıl'ı görmesiyle 'Ba-ba !' diyerek hızla yanına gitmişti. Çağıl bebeğimizi yürüteçten alıp yanımıza adımladı. Ardından 'Arda ve Alkım için Avm'ye gitmeliyiz. Arda benden rica etti o yüzden ben gitsem sıkıntı olmaz değil mi ?' dedi. 'Tabiki sıkıntı olmaz.' diyerek çok sıkı olmayan bir sarılma yaptık dördümüz.

Sarılmamızdan sonra Çağıl üstünü değiştirmek için yatak odamıza geçerken bende bebeğimize çanta hazırlamak için ve bebeğimizin üzerine başka şeyler giydirmek için yanlarında gittim.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin