Çağıl'dan
Selam dostlarım, iyi günler diliyorum size. İkili olarak yazdığımız bölümleri sevdiğinizi düşünüyorum bu nedenle ileride de ikili yazdığımız bölümler olabilir diye düşünüyorum. Sizce ikili yazdığımız bölümlere ileride devam edelim mi ?
Bugün size bir anımızı anlatacağım. Hadi başlayalım.
Bir gün yatağımızda uzanıyorduk. Bulut, Yekta ile benim aramda yatıyordu. Bulut bir anda Yekta'yı ve beni üzerine çekti ve ' Hadi ilk öpücüğümüzdeki gibi üçümüz aynı anda öpüşelim.' dedi. Şaşırmamıştık çünkü arada bunu yapıyorduk.
Birkaç dakika Bulut'un dudaklarını öptükten sonra Yekta Bulut'un dudaklarını öpmeye devam ederken ben Bulut'un boynuna yönelerek öpücükler kondurmaya başladım. Ben aşağı doğru indikçe Yekta da öpücüğü derinleştirdi ve küçük bir inleme kazandık Bulut'tan.
Kafamı göğsünden kaldırınca yanakları al al olmuş Bulut'la göz göze geldik. Utanmıştı minik civcivimiz. Yekta da bende kendimizi iki yana attık ve uzanmaya devam ettik.
Bulut hızla yataktan kalkarak banyoya gitti ve su sesinden anladığım kadarıyla yüzünü yıkadı. Ses kesilse de Bulut odaya gelmedi. Endişelenmeye başlıyordum ki dosyasından aldığı kağıtla ortamıza gelip yatak başlığına sırtını yasladı.
Yekta da bende heyecanla kağıda bakan Bulut'u izliyorduk. Bulut bize bir teorem anlatacağını söyledi. Bizde merakla beklediğimizi söyledik. Rahat dinleyebilmek için sırtımı yatağın başlığına yasladım ve Bulut'u dinlemeye başladım.
Teoremin adı ' Siyah Kuğu Teoremi' . Daha önce hiç duydunuz mu ya da bir bilginiz var mı Siyah Kuğu Teoremi hakkında ? Ben Bulut anlatana kadar bilmiyordum. Dinleyince çok hoşuma gitti. Hadi size anlatayım Siyah Kuğu Teoremini.
Kuğular ne renktir ? Beyaz deriz ilk önce değil mi ? Sizce beyazdan başka renkte bir kuğu olabilir mi ? Mesela siyah bir kuğu sizce var mıdır ?
Eski zamanlarda siyah bir kuğu olmasına imkansız gözüyle bakmışlar uzun bir süre. Sonra bir gün siyah bir kuğu görmüşler. Bu gördükleri siyah kuğu imkansızlık durumunu yok etmiş. Yani imkansız olarak düşündükleri siyah kuğu gerçekte varmış. Buradan hareketle imkansız olarak görülen bir olayın gerçekleşmesi durumuna 'Siyah Kuğu Teoremi' deniyor.
O zaman ne diyoruz ? İmkansız diye bir şey yoktur.
Bulut'un bize anlattığı Siyah Kuğu Teoremi'ni sizde öğrendiniz artık. Umarım hoşunuza gider.
Yeni öğrendiği bilgileri bize anlatmayı çok sever, bizde seve seve dinleriz Bulut'u. Anlatmayı bitirdiğinde ikimizde yanaklarına birer öpücük kondurarak sarıldık Bulut'a. Burnumu boynuna sürttükçe tatlı tatlı kıkırdadı, o kıkırdadıkça ben burnumu boynuna sürtmeye devam ettim o güzel sesini duymak adına.
Çok ama çok güzel bir gündü. Sarılıp uyuduk çokça, hepimizin dinlenmeye ihtiyacı vardı ve birlikte hem mutluluk dolduk hem de dinlendik.
İşte bu böyle bir anımızdı. Beğeneceğiniz umuyorum.
Kendinize iyi bakın, benimle ve minik civcivlerimle mutlu hissedin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020