73

75 7 65
                                    

Medya Mustafa Ceceli & İrem Derici feat. Sinan Akçıl - Çok Sevmek Yasaklanmalı (HaYal çifti nikah sonraki ilk dans şarkısı )

Hazar'dan

İyi günler değerli okuyucular, merakla beklediğiniz o gün geldi. Düğün günümüz bugün ! Öncelikle bu bölümün bir kısmını ben yazacağım bir kısmını hayatımın anlamı ki şu an Yalçın yanımda, mutluluğumuzu sizinle paylaşacağımız için hem heyecanlıyız hemde çok mutluyuz.

Daha hayatımın anlamıyla tanıştığımız gün dün gibi. Yıllar ne çabuk geçiyor... Hadi daha fazla duygusallığa kapılmadan bugün olanları size anlatayım.

İyi okumalar.

Sabah Yusuf ve Tarık'ın beni uyandırmaya çalışmasıyla uyandım. 'Hazar, Hazar aşkım; Yalçın , Yalçın aşkım kahvaltıyı hazırladı, hadi kalk.' diyerek beni seslediklerinde gerçekten çok güzel bir güne uyandım. Gözlerimi açınca ikisi de birden utanıp ellerine baktılar.

Sonra Tarık kafasını kaldırıp 'Yalçın kahvaltıyı hazırladı, hadi mutfağa gidelim Hazar aşkım.' dedi. Yataktan kalkınca ikisinin yanına çöküp kollarım arasına aldım minik bedenleri. 'Günaydın' diyerek saçlarına öpücük kondurduktan sonra 'Siz mutfağa geçin, ben birazdan geliyorum.' dedim.

Tarık ve Yusuf bize abi demekten vazgeçmişti. Tarık bana 'Hazar aşkım' Yalçın'a 'Yalçın' derken Yusuf bana 'Hazar' Yalçın'a 'Yalçın aşkım' diyordu. Sorduğumuzda haksızlık olmaması için öyle söylediklerini ifade ettiler. Henüz bize baba demeleri için erkendi o yüzden bir şey demedik ki çok tatlı söylüyorlardı isimlerimizi, istesek de bir şey diyemezdik.

Tarık ve Yusuf odadan çıktıktan sonra iki yatağın örtüsünü yeniden serdim ve banyoya gittim. Evet o günden beri miniklerle uyuyoruz. Bu sefer ben Yusuf'la uyudum hayatımın anlamı Tarık'la uyudu. Mutfağa geldiğimde hayatımın anlamının yanağına öpücük kondurarak 'Günaydın' dedim, Yalçın da bana 'Günaydın hayatım.' dedi ve masadaki yerimi aldım.

Tabaktaki kalp şeklindeki omletler çok sevimliydi. Hayatımın anlamı miniklere ve bize özel kalpli yapmıştı. Yalçın'ın 'Afiyet olsun.' demesiyle yemeye başladık.

Kahvaltıdan sonra miniklerin kıyafetlerini değiştirip kitaplara, eşyalarına bakmaları için odalarında bırakarak yatak odamıza geçtik ve günlük kıyafetlerimizi giyindik hayatımın anlamıyla. Her şey hazır olunca Tarık ve Yusuf'la birlikte evden çıkarak arabaya geçtik. Yalçın miniklerle birlikte arkaya oturdu, bende arabayı sürdüm.

Bir süre ilerledikten sonra yol üzerinde gördüğüm çiçek satan dükkanla arabayı kenara çektim. Yalçın'a çiçek alacağımızı isterse onun seçebileceğini söylesemde zevkime güvendiğini ve miniklerle kalmasının daha iyi olacağını söyledi, bende çiçek almak için çiçekçiye girdim.

Çiçek satan amca 'Hoş geldiniz.' dedikten sonra istediğim çiçeğe bakmamı söyledi. Birkaç dakikaya aradığım çiçekleri buldum ve amcaya nasıl buketler istediğimi anlattım, sağ olsun amca da tam istediğim gibi yaptı. Ücreti ödedikten sonra dört buketle arabanın yanına gelip boş olan ön koltuğa yerleştirdim buketleri. 2 tane büyük 2 tane küçük buket vardı.

 2 tane büyük 2 tane küçük buket vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin