Bulut'tan
Sevgi dolu günler diliyorum size millet. Bugün her zamankinden daha çok sevgi doluyum ve kalbim minik bir sevgi pıtırcığı. Nedeni mi ? Çok basit ama size hemen söyleyemem. Hadi size anlatacaklarıma geçeyim.
İyi okumalar.
Birkaç aydır sabahları midem bulanıyor ve çok halsizim. Ayrıca ne kadar yersem yiyeyim kilo veriyorum. Garip bir durumdayım. Bugün Yalçın Hazar'ın yanına giderken beni de yanında istiyor. Halsiz olsam da kabul ediyorum. En son arabaya bindiğimi hatırlıyorum, gözümü açtığımda Yalçın 'Geldik kelebeğim, hadi gidelim. Çok heyecanlıyım bugün.' diyor.
Arabadan inerken aklım neden heyecanlı olduğunda. Tam neden heyecanlı olduğunu soracakken karnıma bir ağrı saplanıyor bu nedenle sormaktan vazgeçiyorum. Hazar'ı göreceği için heyecanlı olma ihtimali yüksek diye düşünürken yeniden ağrı giriyor karnıma. Acaba geçen seferki gibi midemi mi üşüttüm? Hiçbir fikrim yok.
Bulut'un iş yerine daha önce gelmedim o yüzden korkuyorum. Tabi ki silahlı adamlar karşıma çıkacak diye değil. Kaybolmaktan korkuyorum. Biraz yürüdükten sonra Bulut'u görüyoruz. Bizi görünce yanımıza geliyor ve hızla sarılıyoruz.
Başım dönüyor ama dengemi kaybetmiyorum hala ayaktayım. Hazar da yanımıza geliyor sohbet ediyoruz. Bir detayı unutmamak gerek hala ayaktayız. Ne kadar süredir ayakta olduğumuzu bilmiyorum. Gözüm kararıyor, yere düştüğümü hissediyorum ama bedenimi kontrol edemiyorum.
Gözlerimi zorla aralayınca karşımda Koray'ı görüyorum. Koray mı ? Hemen buradan gitmeliyim, onunla aynı yerde durmak istemiyorum. Biri elimin üzerine elini koyuyor. Kafamı çevirip bakınca Yekta'yı görüyorum. Yekta'yı çok özledim ama Çağıl nerede? Çağıl'ı da çok özledim. Karnıma dokunuyor biri, Koray olmasından korkuyorum. Korkumu baskılayıp karnımdaki elin sahibine bakıyorum. Çağıl. 'İkinizi de çok özledim.' diyorum ve sarılıyoruz.
Koray'a bakıyor ikisi de. Kavga edeceklerini düşünüp korkuyorum, bakmasınlar. Koray doktor mu ? Daha öncesinde Koray'ın mesleğini bilip bilmediğimi düşünüyorum. Bilmiyorum. O zaman Koray doktor olabilir. Koray yanımıza geliyor elinde stetoskobu var. 'Hadi hastamıza bakalım.' diyor.
Bana bakmasını istemiyorum. Beni anlamaları için Yekta ve Çağıl'a bakıyorum ama anlamıyorlar. Stetoskop vücuduma deyince ürperiyorum. Koray'ın gözlerinde Joker'in o korkutan gülümsemesini görüyorum. Yanında Harley de var sanki.
Joker'i oynayan bu adama bayılsam da gülümsemesi korkutucu.
Yekta ve Çağıl beni yataktan kaldırmak istiyor ama yatakta oturmamı sağladıklarında onları durduruyorum. 'Çok yorgunum lütfen uyuyayım.' diyorum. Çağıl gülümseyerek 'Minik civcivim kimse seni görmeden gitmemiz gerek buradan' diyor ve karnımı işaret ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020