8 ( M )

3.4K 61 26
                                    

Çağıl'dan

Sevgili dostlarım, nasılsınız gününüz nasıl geçiyor ? Bildiğiniz üzere Bulut'un yazdıklarının devamını ben yazacağım. Konu dışı olacak ama size bir şey sormak istiyorum. Yekta'nın yazdıklarından anladığıma göre bu defteri tutmamızın bana söyledikleri dışında başka bir sebebi var.

Bütün kısımları pek çok kez okumama rağmen bir ipucu bulamadım. Siz eğer bir ipucu bulursanız bana haber verebilir misiniz ? Şimdiden teşekkür ederim dostlarım.

Kısaca Hazarların geldiği günden bahsetmemi istedi Yekta ama ayrıntılar Yekta'nın yazısında.

Hazar bizi sevgilisi Yalçın'la tanıştırdı sonrasında oturduk. Yekta ve Hazar konuşurken Yalçınla ben birbirimize bakıyorduk. Ben acaba nasıl sohbet edebilirim diye düşünüp, nasılsın, kaç yaşındasın gibi soruların garip olacağına karar verdim ve aklıma gelen fikirle gülümsedim artık bir sorum vardı.

Yalçın'a dönüp ' Yalçın, Hazarla nasıl tanıştığınızı anlatmak ister misin ? ' dedim. Yalçında sorumla gülümseyerek ' İsterim tabi. ' dedi ve anlatmaya başladı.

Hazar, Onur abisinin yanındaki işi son bulup sadece abi kardeş gibi kaldıktan sonra Bulutla tanışmış Onur abisinin vesilesiyle. Bizim pofuduk olan Bulut değil, Yalçın'ın abisi olan Bulut.

Hazar'ı işe almış Bulut ve birgün Yalçın, abisi Bulut'a yaptığı pastayla doğum gününde süpriz yapmak için Bulut'un iş yeri olan araba satış mağazasına gitmiş.

Abisinin olduğu odaya çaktırmadan bakıp mutfağa doğru hızlı adımlarla gitmiş ve pastanın mumlarını ayarlamış tam kapıya doğru giderken daha önce hiç görmediği Hazar kapıdan içeri girmiş.

Yalçın Hazarla göz göze geldiği gibi kalbi hızla atmaya başlamış bir anda dengesini kaybeder gibi olunca Hazar hızla yanına gelmiş ve sırtından doğru hafif bir dokunuşla dik durmasını sağlamış sonra da pastayı tezgaha bırakıp Yalçın'a bir bardak su vermiş.

Yalçın suyu içtikten sonra kendini biraz daha iyi hissetmiş ve kalp ritmini değiştiren adama ' Ben Yalçın, Bulut'un kardeşiyim. Sizin adınız nedir ? ' diyerek gülümsemiş. Hazarda kendini tanıtmış ve sonrasında pastanın mumlarını değiştirip Bulut'un odasına gitmişler.

Hazar kapıyı açıp kenara çekilirken Yalçın odaya girip abisinin doğum gününü kutlamış. Pastayı masaya bırakıp Bulut'un dilek dilemesini beklerken Hazar'a ' Hadi Hazar niye kapıda bekliyorsun, sende gel hep beraber pasta yiyelim. Bak bakalım nasıl olmuş pastam ? ' demiş, Hazarda odaya girip yanlarına gitmiş ve hep beraber güzel bir gün geçirmişler.

Ama çok tatlılar ki, hikayeleri de onlar gibi çok tatlıydı. Bayıldım !

Sonrasında olanları Yekta'dan dinleyeceğiz.

Ben şimdi size Bulut'un anlattığı ilk sevişmemizin devamını anlatmaya devam edeyim.

Bulut'un heyecanla  karışık biraz korktuğunu Yekta da bende biliyorduk. Ne kadar korkuyor olsa da bir konuşmamızda bana tecrübesiz olduğu için korktuğunu ama bir yandan da bizimle sevişmeyi çok istediğini söylemişti.

Ben Yekta'yla konuşup sevişmek için acele etmememiz gerektiğini söyledim ki zaten Bulut'ta ' Ben hazır hissedene kadar bekleyebilir miyiz ? ' diye sormuştu.

Bizde bir sorun olmadığını, bekleyebileceğimizi söylemiştik. Geçen hafta Yekta'nın evinde otururken hazır hissettiğini söylemişti. Bizde Yekta'yla konuşup süpriz olarak eve ilk taşınacağımız gün olmasının güzel bir anı olacağını düşündük.

⚠ Smut alert !

Hadi Bulut'u yüzüstü döndürdükten sonra olanlara bakalım.

Teni öyle yumuşak öyle güzeldi ki ona dokunmayı asla bırakamıyorduk. Yekta Bulut'un sırtına öpücükler kondururken bende Bulut'un ayak bileğine öpücükler konduruyordum. Ben adım adım yukarı çıkarken Yekta da adım adım aşağı iniyordu. Ah öyle güzeldi ki her şey.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin