Yalçın'dan
İyi günler canlarım. Umarım gününüz güzel geçmiştir. Bugün bizim için biraz değişikti ama çok güzel olduğunu söylemezsem haksızlık olur. Size anlatmak için çok heyecanlıyım, elimden gelen en iyi şekilde anlatmaya çalışacağım.
Keyifli okumalar.
İlk olarak yanımda Hazar'ın olduğunu söylemeyi unutmamalıyım. Size çok selamı var. Heyecandan ellerim titriyor o nedenle yazmamda bana destek olacak, tabi öpücüklerle köstek olmayı bırakmazsa.
Evet son bir öpücükten sonra artık yazmaya hazırız.
Hadi başlayalım !
Sabah, kelebeğim yani Bulut beni arayarak bayadır yurda gitmediğimizi ve bugün bizde uygunsak hep beraber gidip gidemeyeceğimizi sordu. Uzun zamandır benimde aklımdaydı, bir sürü olay derken iki üç haftadır doğru düzgün gidememiştik. Çok mutlu olarak kabul ettik gitmeyi. YekÇağLut ve Alkım bize gelecekti ardından yurda geçecektik.
İşte sabah bu haberi almamızla küçük bir koşuşturmamız oldu. Ben hızla Kadayıflı Rulo Sarma'nın kaselerde olan halini yapmaya koyulmuştum. Hazar'da Kabak Salatası yapmıştı.
Kabak Salatasını zaten biliyorsunuz ama tatlının tarifini size vermek istiyorum. Bayadır tarif vermemiştik değil mi ? Tarif için hazırsanız tarifi veriyorum. Bu malzemeler 9 kase için, kendiniz için uyarlayabilirsiniz canlarım.
Malzemeler
Ara İçin;
250 gram kuru kadayıf
4 yemek kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı tereyağ
1 yemek kaşığı çekilmiş ceviz (isteğe göre)
Bu malzemeleri iyice kavuruyoruz. İlk önce kadayıfın açık kahverengi olmasını bekleyin ardından ceviz eklemek isterseniz ekleyin yoksa tereyağını ekleyin en sonda şekeri ekleyip kavurun. İşte hazır.
Muhallebi için;
2 litre süt
2,5 su bardağı toz şeker
2 su bardağı un
Hepsini tencereye koyup iyice karıştırdıktan sonra ocağa alıp karıştırın kısa sürede muhallebi olacaktır.
Ocağı söndürmeye yakın vanilin ve bir tatlı kaşığı tereyağı eklemenizi tavsiye ederim.
Şimdi kaseleme işlemine gelirsek; ilk önce bir kepçe muhallebi koyuyorsunuz arasına kadayıflı karışımdan ve üzerine bir kepçe muhallebi daha. İşte hepsi bu kadar. Eğer kadayıf artarsa üzerlerine de kadayıftan koyabilirsiniz.
İşte bu lezzetli tarifi de sizinle paylaştığıma göre devam edebilirim olanları anlatmaya.
Hazırlıklarımız bitince Hazar yurt yetkilileriyle konuştu ve güzel bir haber aldık. Hazırsanız söylüyorum !!! Bugün gittiğimizde evlat edinme işlemlerini başlatacağız. Çok mutluyuz.
YekÇağLut ve Alkım bize geldiğinde bu haberi paylaşır paylaşmaz Çağıl ve Bulut beni yanlarına çekerek çocuk odası bakmamız gerektiğini söylediler. Hazar'a bakınca bana gülümseyerek göz kırpıp bakmamızda sorun olmadığını ifade etti. Canım Hazar ya ! Bir öpeyim yazmaya devam ederim.
Birkaç çocuk odası arasında kalmıştık. Bu arada saat daha 10'a geliyordu o yüzden rahat rahat çocuk odası bakıyoruz. Hazar ve Yekta'ya da çocuk odalarını gösterince hep birlikte karar verdik. Hadi size seçenekleri göstereyim ve tahmin edin hangisini seçtiğimizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020