Yekta'dan
İyi günler değerli okuyucular. Bugün size dün Hazarların evinde yatmaya gittiğimiz zamandan sonra olanları anlatacağım. Hem şaşırtıcı bir haber hem de güzel bir süprizim var size anlatacak.
İyi okumalar.
Odaya geldiğimizde sırt çantamdan üçümüz için pijama çıkarttım. Çağıl'a pijamasını verdikten sonra Bulut için getirdiğim yaka kısmında iki düğme olan pijama üstünü ve sevimli alt pijamasını yanıma aldım ve Bulut'un yanına oturdum.
Önüne dikkatlice baktığını düşünüyordum ama benim yanına oturduğumu fark etmemişti ya da fark etmişti de bana bakmamıştı. 'Pofuduğumuz hadi üzerini değiştirelim.' dedim.
Bana döndü ve kocaman gülümsedi. Gülümsemesine bayılıyorum. Sanki masumiyetine masumiyet katıyor gülümsemesi.
Üstünü kendi çıkartmak isteyince itiraz etmedim ama gözüm üzerindeydi. Başaramayınca dudağını sarkıttı ve bana döndü 'Yekta çıkaramadım üstümü yardım eder misin ?' dedi. 'Etmem mi ?' dedikten sonra dudaklarına minik bir öpücük kondurdum ve üstünü çıkartmasına yardım ettim.
Üstünü çıkartırken yaptığım gibi pijama üstünü giydirirken de kafasına, özellikle yarasının olduğu kısma değdirmemek için çabaladım. Üstünü giyindirdikten sonra bana teşekkür ederek yanağımdan öptü. Alt pijamasını kendi giymek istedi ve ufak bir yardımımla kolayca giyindi.
Bende üzerimi değiştirdikten sonra sıra uyku zamanına gelmişti ama Bulut'un en rahat hangi şekilde yatacağını düşünüyordum. Çağıl duvar kenarına geçerek yanına Bulut'u çağırdı ve sırtını ona dönmesini istedi.
Bu sefer Çağıl Bulut'un beline sarılacaktı. Ben ayakta onların güzelliğini seyrederken Bulut kollarını uzatarak 'Hadi Yekta kollarım sensiz kaldı bak, çabuk yatağa gel.' dedi.
Yatağın yanındaki gece lambasını açıp odanın ışığını kapattım ve Bulut'un yanına uzandım. Yüz yüze bakıyorduk. Gözlerini kapatmadan önce 'İstersen gece lambasını kapatayım rahatsız olma sonra.' dedim.
'Kafamı buraya yerleştirince bir şey olmaz.' dedi ve bana sarılarak kafasını boynuma yasladı. Bende kolumu Bulut'un üzerinden atarak Çağılla ellerimizi birleştirdim ve gözlerimi kapattım.
Sabah uyandığımda Bulut Çağıl'a dönmüş, Çağıl Bulut'a sarılmış bende Bulut'un beline sarılmıştım. Sadece Çağıl'ın pozisyonu değişmemişti anlaşılan. Yatakta doğrularak telefonumu aldım ve uygulamalara bakmaya başladım.
Şimdi size öyle şeyler söyleyeceğim ki BuBu çifti hakkında yeni bilgiler öğreneceksiniz, benim gibi şaşırabilirsiniz bu bilgilere. Şaşırmazsanız da aynen devam.
Burak instagram hesabını kapatmış bir ara. Bildiğiniz üzere Mert olayından sonra tekrar Bulutla yakınlaştılar ve o zamana kadar 'bulutgök' olan Bulut'un hesabı Burakla tekrar başlamaları üzerine Burak tarafından işgal altına alındı yani ikisinin ortak hesabı oldu. Bulut'un hakkını yiyemem sadece bizi, birkaç iş arkadaşını ve yakın arkadaşlarını takip ediyordu ve çok nadir kullanıyordu hesabını.
Mert olayından bir-iki gün sonra Bulut'un hesabının adı değişti. 'Biricik sevgilimle' yazarak Burak'ın resmi paylaşılmasa belki Bulut yapmıştır derdim ama hepimiz Bulut'u biliyoruz. Eğer Burak şu an kabul etsin her an birlikte dolaşır ve gereksiz gördüğü kişilerle iletişim kurmasını engellerdi. Hiçbir kuvvet ona Burak'ın fotoğrafını hatta bu kadar kısa bir şort giydiği fotoğrafını paylaştıramazdı. Ki hesabın adından da bunu anlayabilirdiniz: 'burakvebulut'.
Anlaşılan Bulut Burak'a ayak uydurup onu biraz serbest bırakmaya çalışırken tam tersi olmuş ve Burak Bulut'a kısıtlamalar getirmiş. En azından Bulut'un o fotoğrafı görmediğini umuyorum. Her şeye rağmen çok tatlılar, umarım hep mutlu olurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİS ~ bxbxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ Yekta & Çağıl & Bulut Hazar & Yalçın ⚠ 3some içerir ⚠ Başlangıç - 05.05.2020 Bitiş - 07.12.2020