27 (M)

1.7K 20 44
                                    

Hazar'dan 

Değerli okuyucular iyi günler. 

Bugün size piknikten döndükten sonra olanları anlatacağım. Umuyorum ki geçen yazdığım bölümde olduğu gibi bu seferde utanmaz hayatımın anlamı. 

Hadi size anlatacaklarıma geçeyim bekletmeden. 

Keyifli okumalar !

Eve geldikten sonra götürdüğümüz kapları yıkadık, minderleri dolaba yerleştirdik sonra ben üzerimi değiştirmeye gidecektim  ki Yalçın salona çekiştirdi beni. Telefonunu alıp kucağıma oturdu ve '#myloveandmyfriends' diye bir grup oluşturdu sonra beni, Bulut'u, Yekta'yı, Çağıl'ı ve Burak'ı ekledi. 

Sonra 'Selam.' yazıp yollarken bana 'Sende yaz hadi.' dedi. Bende Yalçın gibi 'Selam.' yazıp yolladım. Birkaç saniye sonra Bulut'tan 'Selam millet ! ' diye mesaj yatarken hemen arkasından Çağıl 'Selam dostlar.' mesajını yolladı.

Telefonuma bakmaya devam ediyordum ki Yalçın telefonumu elimden aldı. Elleriyle yanaklarımı tutup gözlerime, burnuma öpücükler kondurduktan sonra dudaklarımda oyalandı ama öpmedi.

Dudaklarına olan açlığımla daha fazla bekleyemedim ve belini kavrayıp aramızdaki boşluğu yok ettim. Her ne kadar günün çoğunda mutlu olsa da aklı hala abisindeydi o yüzden öpücüğü derinleştirmeden öpmeye devam ettim. 

Tabi Yalçın üzerimde sürtünmeye başladığı anda dudaklarını boynuma indirip ısırmasaydı kendimi  daha kolay tutabilirdim. Kendimi kasarak inlememi tuttum ve 'Hayatım üzgünsün, hadi her üzgün olduğumuzda yaptığımız gibi sarılıp uyuyalım olur mu?' dedim.

Yalçınsa gözlerini gözlerime kenetledi ve gözlerindeki tutkuyu gördüm. 'Yanlış cevap verdin Hazar, cezalısın.' dedi. İyide ben cevap vermemiştim ki... Ne cezasından bahsediyor acaba ?

Boynumda ısırdığı yerleri emmeye ve öpmeye başlayınca kendimden geçtim, inlememle dudaklarıma yapışması bir oldu. Duvarlara çarpa çarpa gidiyorduk. Durun bir dakika en son oturuyorduk biz. Beni yavaşça yatağa doğru yönlendirdi ve uzanmamı sağladı.

⚠ Smut alert !

Gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş çözerken bir yandan da bana sürtünüyordu. Bacaklarını okşamaya başlayınca ellerimi çekerek üzerindekileri çıkarttı ve fırlattı dememi bekliyordunuz değil mi ? Yanıldınız...Benim pantolonumla gömleğimi de alarak odadaki kutuya koydu ve tekrar üzerime çıktı. 

'Seni çok seviyorum.' diye diye vücuduma öpücükler kondurdu. 'Bende seni çok seviyorum hayatımın anlamı.' dedim ve belinden tutarak yukarı çektim Yalçın'ı.

Dudaklarında nefesimi bulurken Yalçın'ın eli hiç boş durmuyordu. Kalçamı okşarken yüzüstü yatmak için dönecektim ki 'Gözlerini görmek istiyorum.' dedi ve kıpırdamama izin vermedi. 

Kendini aşağıya çekerek baş parmağımı emmeye başladı. 'Aaaah Yalçın.' diye inlerken birden parmağımı ısırdı. Bacaklarımı iyice açarak bacaklarımın arasına girdi ve öpücük kondura kondura yukarı çıktı. 'Küçük Hazar beni özlemiş mi yoksa ?' diyerek bir anda penisimi ağzına alıp emmeye başladı.

Ağzını hızla ileri geri hareket ettirirken boşalmak üzereydim. Ağzını uzaklaştırmaya çalışsamda başaramadım son gücümü kullanarak 'Geleceğim şimdi.' dedim fısıltıyla. Gözlerimi kapatmış bekliyorken Yalçın çenemden tuttu. Dokunuşunu hissedince gözlerimi açtım ve ona bakarken boşaldım. Tüm menimi yuttuktan sonra dudaklarını yalayarak gözlerime bakmaya devam etti.

'Demek tadına bakmama izin vermeyecektin, öyle mi ?' dedi. Tehlikeyi uzaklaştırmak adına sevimli olduğu düşündüğüm bir şekilde dudaklarımı büzdüm ve
' Hayır, ben üzgünsün diye öyle demiştim.' dedim.

Bana bakarken yatağın yanındaki çekmeceden aldığı plastik kelepçeyi yerine bıraktı ve 'Koca bebek seni.' diyerek uyku bandını aldı. 'Ama seni görmek istiyorum.' desemde  ikna edemedim.

Sonuçta onu hissetmeyi çok seviyordum hem plastik kelepçeden vazgeçirmişken daha fazla üzerine gitmeyeyim dedim ve dudaklarına öpücük kondurmak için kafamı kaldırdığımda önce öpüştük sonra uyku bandını takarak kafamı yatağa geri koydu.

Sesler gelse de tam anlamlandıramıyordum. Deliğimin etrafına masaj yapmaya başlayınca gevşeyip kendimi ona bıraktım.  Bir süre duraksadıktan sonra parmağını deliğimden içeri yolladı. Hızla masaj yaparken ikinci parmağını ekledi ve makas hareketi yapmaya başladı.  Üçüncü parmağını da ekleyince inlemem odayı doldurdu.  Gülümsediğini yanağımdaki dudaklarından hissettim.

Ben aldığım hazla kendimi kaybederken birden kendini içime itti Yalçın. Biraz acısa da göğsüme kondurduğu öpücüklerle eş hareketleri acıyı azalttı. Tatlı noktamı bulmasıyla tüm hücrelerim uyarıldı ve yüksek sesle inledim. Hareketlerini hızla devam ettirdi ve kısa bir süre sonra içime gelmesiyle bende boşaldım. 

Birkaç dakika üzerimde uzandıktan sonra içimden çıkarak  üzerimde hareketlendi. Uyku bandını çıkartarak alnıma bir öpücük kondurdu. Hem yorgun hem de mutluydum.  Yüzüme öpücükler kondurarak 'Çok güzelsin.' dedi ve ellerimden tutarak banyoya götürdü. Birbirimizi yıkadıktan sonra çarşafımızı değiştirdik ve birbirimize sarılarak uzandık. 

⚠ Smut end

Ben Yalçın'ın saçlarını okşarken Yalçın esnemeye başlamıştı. Saçlarına birkaç öpücük kondurduktan sonra üzerimizi örttüm ve gece lambasını kapatarak gözlerimi yumdum. 

İşte piknikten sonra olanlar bunlardı. 

Kendinize iyi bakın, sevgiler.

BİS ~ bxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin