Jungkook pov
Újra hétfő, a madarak csicseregnek a nap belesüt a szemembe és mindjárt megvakulok...
-Jó reggelt Jeon! - kibaszott jó, mondhatom.
-Jobbat. Mi a faszt akartok? Hajnal van! - nem kamuzok, negyed hat van, ami azt jelenti, hogy javában szunyálnom kéne és nem értem minek ez a felhajtás, mindenki készenlétben áll az ágyam felett, a redőny elhúzva, Suga ordibál, a fejem hasogat. Mi kell még?
-Mi a faszt akarunk? ÓÓÓh neeem, mi nem akarunk. De neked szerzünk. Tudod jól mi lesz ma. Bepasizol. - szívélyes fogadtatás, Yoongi kárörvendő vigyora. Napkezdésnek nem is rossz.
-Remek. És nem mindegy hánykor? Taka ki, visszaalszok.
-Dehogy alszol! Kíváncsiak vagyunk ki lesz a nyertes. Ébredj és öltözz ki, nem egy ringyónak kell most udvarolni. - Jonnie meg a szép szája, egyre jobb ez a reggel... bocsánat. Hajnal.
***
-Mié' jöttünk be 6-ra?
-Mi se vágjuk. - kösz a választ, sokra mentem veled, Jackson.
-Mivel a mi időnkben tudjuk ki jön be, ezért frissítünk ezáltal. Mégse mindegy kit kap Jeon. - Óh Yoongikám de édes vagy. Még véletlenül se ismerőst kapjak ki, mi?
-Ott egy csávó, na szaladj Kookie!- hát így másfél óra elteltével már esküszöm az Istenre nem bántam, hogy jött egy faszi.
Szépen komótosan megindultam felé, nehogy megijedjen. Nem igazán tudok bánni a melegekkel, nem is nagyon veszem észre ki az meg ki nem. Elvégre Sugán se látszik, bár, a pasiján Hoseokon nagyon durván. Ahogy ezen a srácon is. Olyan gyönyörű, nőies arca volt, hogy a riabancaim megirigyelhetik. És még alakja is van. Hát mit ne mondjak nem rossz. Te. Jó. Ég. Nehogy már bejöjjön neked egy pasi te Jeon kanos állat Jungkook! Ennyire te se vagy beteg. Isten lássa lelkem nincs bajom a buz... melegekkel, de vannak határok. Mondom ezt én amikor épp egy csávóra hajtok rá.
-Valami baj van? - bazdki, eléértem, elálltam az újtát oszt bambulok előre mint egy fasz. No de nem szaladt el, így azért könnyebb.
-Nem, dehogy... csak olyan...
-Olyan?- pasi erre ez is nyávog hát nem hiszem el! Mi a rák van ezekkel?
-Olyan... gyönyörű vagy.
-T-tessék? É-én, hát én kö-köszönöm.-megszeppent. Persze, ez természetes. 2 fajta csaj, vagy izé mindegy beleszámít, szóval 2 fajta csaj van: 1.megszeppen a közelemben mert bejövök neki, 2: ribanckodik, mert bejövök neki. De végülis a végkimenetel ugyanaz.
-Tudod, már régebb óta figyellek, és nagyon bejössz. Ráérsz este?- egyszerűsítsük ezt le, nem érek rá minden faszságra.
-Persze! Nekem is nagyon tetszel Jungkook! Eszméletlenül boldog vagyok, hogy megkérdezted!
***
-Ezt kurvára nem hiszem el, hogy a faszba csinálod, Jeon?? Hogy?
-Yugyeom, ugyan. Mondtam. Én vagyok az alfahím. Mindenkinek én vagyok a zsánere, a pasiknak is. Nem értem ezen mit kell ragozni. Fogadd el és kész.
-Suga nagyon mosolyogsz és somolyogsz. Mi van veled?
-Semmi-semmi. Majd holnap este, ha kész vagy a... sráccal, megbeszéljük. - miben sántikálhat?
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...