Jungkook pov
Jimin minden nap szívdöglesztően nézett ki, más és más pasival az oldalán. Hétfőn megint Taemin simagotta a kezét, kedden már Felix-el karöltve nevetgélt, szerdai napra kedves Baekhyun-t választotta. Csütörtökön valami hosszú feketehajú csajjal láttam, pénteken már Taemin ÉS valami ismeretlen szőke ficsúr társaságában sétálgatott mindig PONT arra ahol az én óráim kezdődtek.
Rengetegszer utánaszóltam, köszöntem neki, mindent megtettem, hogy csak egy pillanatra is rám nézzen de ez nem következett be. Minden egyes nap virágcsokrot küldtem neki, egyik reggel bemondattam a rádióban, hogy nagyon szeretem őt. Szünetekben a táblákra firkálgattam szívecskéket a monogrammjaink köré, apró üzeneteket rejtettem el a táskájában, ebédjében, szekrényében, a padján, bárhol ahol tudtam, megtalálja majd. A hét utolsó napján történt, hogy kiragasztgattam néhány... plakátot. Semmi nagy dologra nem kell gondolni, csupán az ő fényképe szerepelt rajta, na meg a felirat: Jeon Jungkook tulajdona. Hozzáérni szigorúan TILOS!
Ezt Gyeomie találta ki, a másik fajtát csak a suli wc-jébe raktam ki, ott a tanárokat nem zavarja. Azon csak egyetlen felirat állt Jiminie neve mellett, ami így szólt: Bárki hozzáér, kezét töröm.
Ahogyan lement a nap, vártam Jimin visszavágását, amit nem igen kaptam meg pedig elmúlt délután 6 óra is. Gondoltam ma már hiába várom, elmentem kondizni. Egyetlen hét alatt, be kell vallanom, nekem is sokat változott a véleményem bizonyos dolgokkal szemben. Megbántam amit tettem azzal a sok lánnyal, de már nem tudom visszafordítani az idő kerekét, tehát muszáj lesz beletörődnöm, hogy egy faszkalap vagyok. Sugáékra sem haragudhatok, hisz' csak szembe akartak állítani saját magammal. Ez sikerült is, mostmár tudom ki akarok lenni, tudom ki mellett akarok lenni és teszek is érte, nem csak a számat jártatom. Ami a történéseket illeti, Tae és Somi egészen véletlenül találkoztak még a hét elején. A furcsa véletlen összehozta őket és miután tisztázódott valójában ki kicsoda, azóta elég jól megvannak. Legalábbis kijönnek egymással.
Az emberek véleményéről csak annyit, hogy rengeteg üzenetet kapok, mely 90%-ban bántásból, megvetésből és az ex-ágyasaim ócsárolásából áll. Természetesen magasról leszarom az idegen emberek véleményét a magánéletemmel kapcsolatban.
Hoseok, Jin, Nam, Nina és még sokan szóba sem állnak velem. Mivel holnap lesz egy meccsem, azután pedig ünneplünk avagy szomorkodunk de mindenképp iszunk, ezért írtam Jiminnek egy üzit, ezt pedig elküldtem Sugával neki. Hobi jön a meccsre, habár zűr van a paradicsomban, mert összeszólalkoztak az egész fogadásos dolog miatt. Bár ugyanúgy szexelnek, csak mérgesen és duzzogva. Azt hiszem a szex számukra sokkal de sokkal fontosabb némi civakodásnál. Persze ezt meg lehet érteni, én személy szerint teljesen egyet is értek velük ezzel kapcsolatban.Jimin pov
Láttam mit művelt ma Jeon, ezt pedig nem hagyhatom annyiban. Nagyon jól tudja, hogy már nem tartozom hozzá de azzal a csöpp eszével nem bírja felfogni még mindig, nem lesz köztünk ezek után semmi. Nem hagy békén, állandóan zaklat, üziket ír és megkérdezi eszek-e rendesen. Talán bűntudata van, vagy rontottam sokat az egóján, talán rosszat tettem az imidzsének amiért megutálták az emberek és megismerték az igazi valóját is. Bár rengeteg dolgot fel tudnék sorolni amivel bánthatom, köztük súlyos, nehéz tárgyak, már kitaláltam mivel hozom ki a sodrából. Beszéltem Yoongival és a többiekkel. Randira fogok menni Jacksonnal. Mégpedig holnap délután a meccsre is ő visz külön, majd a mérkőzés után velük megyek haza és az ő szobajába megyünk be semmit csinálni. Viszont Jeon azt fogja hinni, hogy megcsalom. Mármint nem vagyunk együtt, nem csalhatom meg, ugye? Túl bonyolult, végülis nem szakítottunk hivatalosan, csak azt mondtam neki hagyjon békén meg számon kértem pár dologgal kapcsolatban. Ez nem olyan nagy bűn és ismétlem: sokkal többet érdemelne, ennek érdekében már szintén intézkedtem. Nagyon sok csajszival lebeszéltem, hogy holnap jöjjön el a "buliba", és rohanjuk le Jeont. Voltak akik repestek az örömtől, voltak akik nevettek de igent mondtak DE a legnagyobb meglepetést az okozta nekem amikor egy csajszi azt vágta hozzám, hogy Jungkook jobbat és többet érdemel, nem engem és nem ezt a bánásmódot. Na őt meg én nevettem ki.
Most írt Yoongi, Jungkook edzeni megy. Átvedlettem gyorsan valami szexis edzőscuccba ami alig-alig fed persze, majd elindultam abba a terembe ahova Jungkook is mindig jár. Régebben én is edzettem itt és sokat láttam Kookot is errefelé, ezért nem is lep meg, hogy még mindig ide jár. Habár már réges rég abbahagytam mindennemű egészségtelen étel fogyasztását, bár Kook kilibbentett ebből a diétámból, vissza szeretnék szokni az edzésre, a diéta mellett persze. Érzem is magamon, hogy felszedtem jó pár kilót és már nem érzem úgy magam ahogy szeretném. Nem is úgy nézek ki és a ruháim sem úgy állnak rajtam, de majd ha visszafogyok már más lesz.
***
Hamarabb jött értem Jackson, mint megbeszéltük, de megvárt a kanapén és nem sopánkodott, hogy haladjak, ezért hálás is voltam neki. Nem akarok úgy kinézni, mint mindenki más. Azt akarom, hogyha Kook felnéz a nézőtérre, engem lásson meg először és csorogjon a nyála utánam. Bár nem mintha érdekelne... már elfelejtettem.
Jackie beült mellém amíg vártuk, hogy kezdődjön a meccs. Jungkook mindig hamarabb bejön a kezdet előtt, Jackson pedig le tud menni a lépcsőn és simán bejut a pályára innen is, szóval lényegtelen. Vártunk, hogy Kook megérkezzen és meglásson minket NagYoN közel egymáshoz, beszélgetni. Ahogy az idő telt én egyre izgatottabb lettem és féltem is kissé. Ha kiakad lesznek itt gondok az biztos, de nem mindegy kire akad ki jobban. Hiába vágytam rá, tudtam, Jackson fontosabb szerepet tölt be az életében, mint én, és ezért nem okolhatok senkit. Ez egy tény, szimplán el kell fogadnom. Teltek a percek a levegő körülöttem perzselt, szédültem kissé és húzott a fejem is, mintha rosszul is lennék. Kerülget a hányinger. Tűkön ülve vártam azt a nagy mamlaszt, aki a meccs kezdése előtt 5 kerek perccel toppant be a pályára. Először nem vett észre, csak bámult előre, idegesen meredt valamire, vagy valakire. Nem tudhatom. Körbepillantott, de még mindig nem szúrtunk neki szemet csak amikor engem kezdett keresni a szemeivel. Ahogy tekintetünk találkozott és egybefonódott, láttan megcsillani azt a mérhetetlen féltékenységet íriszeiben. Ha szemmel ölni lehetne...
Hirtelen átugrott a palánkon (?) majd megiramodott felénk. Hátrahőköltem ahogyan kezeit a székem támlájára csapta, de nem mozdultam. Előre dőlt, de nem csókolt meg. Várt az engedélyemre, amit nem adtam meg. Elhúzódtam tőle, kezeimmel kicsit arrébb is toltam magamtól. Szomorkodva, mégis elpillantott rólam. A szomorkodásnak már nyoma sem volt, megragadta Jackie grabancát és a pálya felé lökte maga előtt a lépcsőn. Az utolsó foknál hátrapillantva hozzám intezte szavait.
-Ugyan Chim, ne akarj átverni. A haverjaim, nem kezdenének ki a szerelmemmel, de jó próbálkozás bébi.Rövid de mindjárt elájulok, olyan fáradt vagyok hehe. Jóéjt mindenkinek💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...