Jimin pov
Az este eltelt, majd a reggel is és most megint itthon ülök amíg Hoseok válogatja mit vegyek fel estére, mert kb fél óra és Kook jön értünk. Végül Namjoonnál lesz megtartva és állításuk szerint nem kevesen leszünk. Én természetesen nem repesek az örömtől, de több embernek is megígértem, hogy ott leszek és mostmár azt hiszem bunkóság lenne ha nem jelennék meg. Nem csak Hobinak de Kookonak is csalódást okoznék, na meg ott van Nam, Lisa, a kis kék babym... azt hiszem kb csak ennyi embernek fontos, hogy ott legyek. Jin nem számít, Jin az anyám, csoda, hogy elenged. Mióta tud Jungkookról és rólam, azóta teljesen máshogyan kezel, mintha észrevette volna, felnőttem. Furcsa.
-Hobi kapcsold már ki ezt a szar zenét kérlek.
-Dehogy kapcsolom, ez a hangolódáshoz vaaan. Iszol valamit? Még itthon... velem?
-Nem iszok alkoholt, nagyon jól tudod.
-Ahogy akarod, én ihatok?
-Sosem tiltanálak tőle.
Nem tétovázott tovább, felcsapott 2 felest rögtön. Nem aggódom, Yoongs ott lesz, na meg nem szokták túlzásba vinni, idejük sincs rá a sok szex miatt. Észre se veszik magukat de 20 perc táncolást követ fél óra flört aztán meg elhúznak valamelyik szobába szeretni egymást. De. Úgy. NaGyOn szeretni egymást.
-Kooknál alszol?
-Nem?
-Szóval igen?
-Nem. Miért aludnék?
-Mert az elmúlt napokban egymásra vagytok kattanva. Jimin, én nem azt mondom, hogy ez fura de kinek engednéd meg TE, hogy 2 nap után veled aludjon, vagy lekapjon, vAgY csókolgassa a nyakad, vagy hazavigyen bemutatni, vaaaagy mindenki szeme láttára babusgasson? Hm?
-Senkinek?
-A helyes válasz: Jungkooknak. Mi van veled?
-Ribanc időszakom van?
-Ne mondj olyan kijelentéseket ami kérdés! Hülyeséget csinálsz de ha neked jó nekem jó, majd szólj ha hozzam a kanalat.
-Milyen kanalat?
-Amivel majd felkaparunk a földről. Megmondtam, Jungkook kedves és aranyos. Kooknak vannak dolgai amiket nem mond el, látom rajta, hogy vannak problémái, nyilván én nem tudom mik azok. Néha megjátsza, hogy boldog, hogy jól van, pedig nincs jól és nem bírom megérteni ezt miért nem látják rajta a többiek. Van egy imidzse. A sok kiscsaj megőrül érte, ezt tapasztalhattad első sorból. Megszokta, hogy töri a szíveket, mint más a szerencsesütit. Te egy nagyon jó pasi vagy Jimin. Hatalmas szíved van amit rengetegszer összetörtek és kést szúrtak bele de itt vagy és itt vagy Velem, én itt lehetek Veled, és nem akarom, hogy elvegyen tőlem egy ilyen érzékelten barom akinek a becses neve Jeon Jungkook. Nem úgy értem, hogy kevesebb időd lenne rám, úgy értem, hogy nem akarlak a padlón látni, szomorúan, sírva és a szíved összetört darabjait szedegetni magad mellől. Érted már? Annyival jobb pasit megérdemelnél... én csak... ah. Nem akarlak Kook ellen beszélni. De nagyon nagyon szeretlek Jimin. Ezt az egyet jegyezd meg. Mindig. Mindig itt leszek neked! Soha de soha nem hagylak magadra! Szeretem Yoongit de ha neked lesz rám szükséged, itt leszek melletted.
-Szeretlek Hobi.
-Én is téged, vigyázz magadra kérlek.2 perc sem telt el, már hallottuk a kopogást. Hobi hozzámvágta a ruhákat amit kiválasztott, ő pedig ment ajtót nyitni.
-Bébi, bejöhetek?
-Ne! Öltözöm!
-Aha, na és mid van ami nekem nincs? Bejövök. - még épp el tudtam magam takarni az inggel, mielőtt megláthatott volna. Belépett az ajtón majd 2 nagy lépéssel átszelte a teret közöttünk és hozzám préselte magát egy hatalmas öleléssel.
-Hiányoztál baba.
-Hmm - szagoltam bele nyakhajlatába, amit amúgy is elég nehezen értem fel.
Miután napirendre tért a dolog felett, hogy megszagolgattam, elengedett és megfordulva a hátát mutatta nekem. Azt hiszem a szívem kiugrott a helyéről, amint belépett az ajtón, de ettől a kis figyelmességtől mégjobban belészerettem.
Felöltöttem magamra a kissé kihívó inget - már amennyire kihívó lehet egy férfiing - majd 10 röpke perc után az autóban ülve utaztunk Namjoonék felé.
-Kookie ugye nem ittál? - kérdeztem aggódva és kissé félve.
-Dehogy, és nem is fogok. Szeretném ha kicsit elengednéd magad és
-Jimin nem fog inni, Kook. - szólt közbe Hobi, amit nem bántam, hiszen Kookie elég makacs személyiség.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...