3. Trans

1.1K 84 7
                                    

Jungkook pov

A mai napom is kibaszott gyorsan szaladt el. Egy jó erős fekete kávé a pasizás után, kis kufirc a klotyón, ebéd... most meg Sugáék nem tudják eldönteni mit vegyek fel a találkára. Igen, találka. Szigorúan találka és semmiképp sem randi.

-Nem tök mindegy mit veszek fel? Nem lesz rajtam sokáig.

-Nem.- 6 konkrét választ kaptam rögtön. Mire kiválasztják, elkések. No nem mintha számítana, csak ezek a faszom idegesítő gondolatok kavarognak folyamatosan a fejemben. Milyen lehet pasival? Vajon ők is használnak kotont? Hogy tágítom ki? Ekkora cucc tuti nem megy be olyan kis helyre. Vagy az nekik tágul? Nekem se tágul, ugyanúgy pasik. Vagy a melegeknél ez ilyen belső mechanika? Bionikus segg. Nem értem...

-Min gondolkodsz ennyire?

-Seggeken, Jackie. Hatalmas bullokon.

-Jézusom. Te soha, de soha a büdös életben nem fogsz változni, amióta tudod mi az a farok, azóta ki is használod rendesen, hülyegyerek.

-Még mindig én vagyok a kapitány... kár, hogy mindig elfelejtitek. Faszom, megyek fürdeni, amire kész vagyok válasszatok már egy göncöt.

Az igazság, hogy sosem érdekelt a divat. Tudom miben nézek ki jól. Mindenben. Ezért nem kell vele törődnöm. Bár így tükörbe nézve rámférne egy hajvágás. Lassan csíkszemű Jézusnak néznek az utcán aztán nekem kell nézéssel gyógyítani. Oké, Isten nem vicc meg  ilyenek de... engem mindig leszart akkor meg minek foglalkozék én is vele? Mármint ha egyáltalán van. Vajon Jézus a nőkhöz vonzódott vagy a palikhoz? De durva, Isten fia meleg lett volna. De akkor az benne lenne a Bibliában, nem? Vagy nem írták bele mert szégyen? Ez mié' szégyen? Mindenki másra izgul. Nah, azért nem. Mindenki egy dologra izgul. Rám. Remélem este a kiscsávó hamar beadja a derekát aztán... Komolyan megrakom? Meg tudnám? Foj, dehogy... De nem akarok veszteni. Na, figyu Isten, alkudozzunk egy kicsit. Ha létezel, intézd el ezt a helyzetet nekem és én esküszöm, a saját farkamra, hogy hinni fogok és most vasárnap elmegyek templomba is. Csak segíts pls.

***

Furcsábbnál furcsább gondolatokkal vezettem az egyetemünk egyik kollégiuma felé. Bevallom, fostam egy kicsit. Nem akarok egy férfivel Úgy lenni. Gusztustalannak tartom. Tényleg semmi gond a melegekkel, nem az én dolgom mások magánéletével foglalkozni de most rohadtul az én dolgom és ez itt a probléma.

-Hali - szálltam ki a kocsiból és úriemberhez méltóan nyitottam ki a srácnak az ajtót, hogy beszálhasson az anyósülésre. Nos, be kell valljam azért mondom, hogy srác, mert nem emlékszem a nevére. Megkérdeztem én őt egyáltalán mi a neve?

-Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-

-Tartalmas estének nézek elébe. - morogtam a nemlétező bajszom alatt.

-Tessék?

-Semmi-semmi. Hova menjünk?

-Mondjuk

-Igen? Étterem, mozi vagy romantikusabb alkat vagy?

-Kookie, ha figyeltél volna engem rendesen, tudnád hova akarok most menni.

-Éééés? - értetlenkedtem tovább.

-Hozzád, butus. - azzal felsimított a karomra. Beharapta alsó ajkát ami ha jól látom lila rúzsos. Aha szóval a melegek is sminkelnek, de ilyen durván? Még olyan fekete csík is van a szemén, na meg az a csillámpor az orrán. Nem tudom eldönteni felkente-e azt a pirosat vagy lázas. Felizgultam vagy undorodok? A helyes válasz: undorodom attól, hogy felizgultam.

-Ez tetszik. Rakj be addig zenét.

Mit rakott be? Na mit? Nem tudom, mert nem ismerem, de ha nem ismerem nem lehet jó zene.

Az egész út csendben telt pedig vezettem vagy 15-20 percet biztos, ha nem többet.  Írtam a közös csoportba, hogy indulunk haza, szóval mindenki betakarodott a szobába, és így van kb 3 és fél percünk, hogy felérjünk a szobámba és elkezdjem a dolgokat, mert utána kirontanak és hallgatóznak. Mint mindig, elsőre beparkoltam, felkapva a kulcsot, kivágtam a bejáratit, de ez meg elkezdett nézelődni. Menyasszony pózba kaptam föl és rohanni kezdtem fel az emeletre.

-Kookie! De kis huncut vaaagy.- nem 'tom direkt nyávog-e de tiszta ribancos, ami hirtelen megint kezd frusztrálni. Miért nem lehet minden lány hasonló mint Lisa? Lisa jófej és ő az a lány akivel lehet kanbulit tartani, mert olyan, mint mi. No nem azt mondom, elég nehéz lenne megfektetni ha eszembe jutna ilyen ötlet, és beletelne pár napba vagy egy-két hétbe, de ő sem lehetetlen eset. Senki sem az.

-Az ilyen dolgokban igen. Na hopp az ágyra.- parancsoltam. Mindig parancsolok, gondolom és remélem nem számított más felállásra mert Jézusnak se hagynám, hogy seggbe... na szóval, egy tök kivágott ing volt rajta, meg átlátszó is volt kissé. Úgy döntöttem azt nem veszem le, könnyebb lesz neki eltávozni a házból. Felpattantam róla, mintha a bőrömet égetné és bekulcsoltam az ajtót. Nem hagyok magamnak választási és gondolkodási időt, egy másodpercet sem, mert tuti visszakoznék. Gyorsan kell, a gyors dolgok egyszerűek, csak ne undorodnék ennyire, hogy bebuzulok. Jó ég, Na Istenem, ha vagy, most segíts. Kicsatoltam övét, és elkezdtem lehúzni a nadrágját...

-SUGA! AZONNAL GYERE IDE!- kibasztam az ajtót, így "rajtakapva a hallgatózó hatost. Nem mintha nem tudtam volna vagy nem lenne egyértelmű, hogy ott vannak az ajtó mögött és nem mintha szégyellnék magukat bármiért is.

-Na mivan Jungkook? Kinyitottad már a kinder tojást? Vagy tojás az nem volt csak meglepetés?

-Kookieee, mi a baj? - totyogott ki mellém a ma esti partnerem.

-Jackson hazavisz, majd hívlak reggel. - nem néztem rá a csajra... egy pillantást se adtam neki. Fél szemmel azonban láttam, elszontyolodott. Amit nyilván megértek, egy fenomenális estéről és egy tökéletes pasiról maradt le. Plussz hívni se fogom.

-Sziasztok fiúk... - Jackson csak méltatlan pillantást vetett rám, szemeiben pedig ott bujkált az értetlenség és a kíváncsiság egyvelege.

-Voltam már együtt szőkével, barnával, szőrössel, csupasszal, kopasszal, magassal, alacsonnyal, rockerrel, kpopperrel, emóssal, punkkal, alkesszel, drogossal, orvossal, tanárral, óvónővel, feleséggel, haver hugával, anyjával de soha! Ismétlem, még soha nem baszták így át a fejemet. Mégis mit képzeltél? Ez nem vicces, teljesen befostam, hogy egy palira állt fel a farkam! Erre...

-Fiús, de nem értem a melleit hogyan nem vetted észre.

-Ez nem vicces Yoongs.

-De,  pontosan az.

-Ne nevessethek márh!

-Deh te is nevethsz!

Mint megbeszéltük, holnap új alanyt kapok, amitől félek és ami miatt izgulok. Teljesen átszellemültem, szeretem a kihívásokat, és nincs amit nem teljesítek. Én vagyok Jeon alfahím Jungkook és nekem sEnKi sem tud ellenállni. Ezt pedig be is fogom bizonyítani mindenkinek, egy életre.


Köszönöm ha elolvastad, kommenteket és csillagokat szívesen fogadok ^^ Remélem tetszett és nem annyira gáz :'D Nemsokára be szeretném vonni Jiminiet is, ha már Jikook fici ugyebár, szép napot mindenkinek >< 

2020. 05. 18. 22:24

COCAINE | ✔Where stories live. Discover now