22. Bitches

839 60 0
                                    

Vállat vontam, hiszen nem tudtam mit válaszolni. Mondjam azt, hogy igen, azt mondtam mert meg akartalak nyugtatni? Vagy mondjam, hogy véletlenül mondtam?

Végül Jiminnel közösen ec pec kimehetszel döntöttük el, melyik filmre ülünk be. Mit adott Isten? Valami szerelmes nyálas szart. Nem panaszkodom, egy ilyen kis bébi mellett öröm minden percem, de azért egy Bosszúállókat szívesebben megnéztem volna. Inkább látnám, ahogyan Harry varázsló Potter varázsolgat ide oda a varázsló barátaival egy varázsló suliban egy gonosz varázsló ellen harcolva a végén. Minden mindegy alapon vettem egy csomó rágcsát, idő közben összevitázva ezzel a wattacukor fejűvel a fizetésen. Rosszabb, mint egy csaj, esküszöm. Azok legalább elvárják, hogy megvegyem. Megveszem kész mehetünk a szobámba. De Chimmy nem olyan, Chim egész más. Nem hasonlítható azokhoz az olcsó pénz- és hírnévéhes ribancokhoz.

Már a film felénél jártunk, Jimint pedig természetesen teljesen lekötötte a szerelmes pár izgalmas és klisékkel teli története, engem pedig nyilván nem. Mindenhova néztem csak előre nem. Esküszöm Istenemre, minden érdekesebb volt, Chim meg főleg. 90%-ban őt figyeltem. Végigmértem az arcát, a szemöldökét, ahogyan ráncolja, a szemeit, ahogyan ragyognak, a száját és a nyelvét amikor érintkeznek és nedvesek lesznek azok a szép piros ajkai... Óh jó ég nem értem miért fáj ennyire a mellkasom. Kezdek megint nagyon rosszul lenni. Szólnom kéne neki? Vagy menjek ki?
-Bébi?
-Hmm? - nem hittem a füleimnek, hallgat rá???
-Gyönyörű vagy. - nem vagyok benne biztos, a sötét miatt, de úgy láttam, mintha elpirult volna. Közelebb hajoltam majd egy kezemmel óvatosan magam felé húztam, hogy hozzáférhessek azokhoz a csodás párnácskáihoz. Egyetlen rövid csókot váltottunk, majd almácskájára nyomtam egy puszit, végigsimítva a kezén. A mögöttünk lévő sorból női hangokat hallhattunk, majd egy méltatlankodó férfit. A tizenéves lánycsapat visongását fogta vissza, míg az előbb említett férfi a barátnőjének magyarázott az ilyen helyzetekben való viselkedésről. Nem várt pillanatban kaptam egy hatalmas adag kukoricát a fejemre és valami hisztis picsa sírós hangját.
-Mi a fasz? - pillantottam a fejem felett álló "nőre", sem mint inkább ribancra.
-Jungkook! Azt mondtad szeretsz! Mégis, hogy tehetted ezt? Buzi vagy? Buzi vagy és megcsaltál egy kis mocskos buzival! Ez undorító, hogy hagyhattam, hogy hozzám érj?!
-Te ki vagy? - kb az egész moziterem nevetésben tört ki a hatalmas sokk után. De nem vicceltem, tényleg nem tudtam ki az a nő.
A szőkeség aki egy perce még Jimint és engem ócsárolt, most Chimre öntötte a kóláját. A kis bébim a megilletődöttség után most elég furcsa arckifejezést mutatott. Mintha pillanatokon belül elsírná magát. Tennem kellett valamit, nem azért hoztam randira ezt az édes wattacukrot, hogy egy ilyen ribanc így megalázza. Azt akarom, hogy boldog legyen velem és jó élményeket szerezzünk, hogy jó napokat töltsön el velem... erre? Megint elbaszok mindent, mert én amúgy is csak ehhez értek.
-Először is, nem tudom mi a neved, de tudom honnan ismerlek. Amint már mondtam az elmúlt találkozásunkkor, én lefektettem a szabályokat, hogy neked mi tetszik meg mi nem, velem kapcsolatban azt pont leszarom. Ha akarod próbáld meg megváltoztatni a múltat, de ha mégegyszer hozzá mersz érni VagY csak rossz szót mondasz Jiminre
-Ó, nézd, hogy megvédi a kis buzi barátját! Nem érzed magad undorítónak? JIMIN? Ha eddig nem volt elég a megaláztatás, hát akkor majd most jön a java és kapsz belőle eleget!
Kivágtatott a moziból, mindenki mást sokkban hagyva. Jimin lehajtott fejjel ült mozdulatlanul, és nem úgy tűnt, mint aki most fel mer állni. Gondoltam ha majd kell neki szól és veszek másikat mindenből, amúgy sem akartam a kajamaradékokkal foglalkozni. Én nem hoztam semmit, a telefonom és a pénztárcám a zsebemben pihent. Jimin a kistáskáját vagy mit a kocsiban hagyta, így csak őt kellett mennyasszony pózban kivinnem a teremből, az emberek szeme láttára.
Az egész plázán át így sétáltam, vele a karjaimban. Furán könnyűnek tűnt a kis teste, de ha dagika lenne se tenném le semmi pénzért. Nem a parkolóhoz vittem, gondoltam most nem akar embereket látni, így egy közeli kis parkhoz jutottunk, ahol is leültem egy padra, őt pedig az ölembe ültettem.
-Ne haragudj, nem akartam, hogy ez történjen... én csak egy randit akartam veled. Annyira hülye vagyok, Jimin. Sajnálom.
-Nem baj, köszönöm, hogy megvédtél.
Nem beszéltünk többet, csak ültünk ott ketten, ölelkezve, a mellkasom pedig újfent fájni kezdett, de most még erőteljesebben, mint eddig. Nem törődtem vele, nem akartam, hogy Chim aggódjon vagy kiszálljon az ölemből. Imádtam minden pillanatát, de persze megszólalt az a KiBAsZoTt telefonja, és na vajon ki hívta? Gondolom az a pasi, mert még csak nem is nevet ír ki hanem azt, hogy Blue Baby mi a fasz ez a becenév? Miért baby???
-Szia Chiiim, milyen volt a randi? Otthon vagy már? Chimmy? Jézusom, mit csinált az a fasz?
-Megvédett... egy ribanctól és - 10+ perc alatt mesélte el az egész történetet és beszéltek ki minden apró részletet. Legalább most ugyanúgy hallottam mindent. Ha nem hallhatnám akkor elvonulna vagy letenné nem? Remélem nem titkolózik.
-Lassan letehetnéd a telefont amúgy... Jimin? Nem is figyelsz rám! Oké-oké értem. - lassan tettem ki az ölemből majd sétáltam el, otthagyva a kis szerelmével vagy ki a franccal.

COCAINE | ✔Where stories live. Discover now