JK pov
-Jungkook, megtennéd, hogy nem ordibálsz az éjszaka kö- Ti meg mit csináltok? - rontott be barátom az ajtómon.
-A legjobbkor, Jooheon. A legjobbkor.
-B-bocs. - Azzal visszabaszta maga után az ajtót, de már mindegy volt. Jimin kimászott alólam amint Honey ránktört. Rohadtul kulcsra kellett volna zárnom azt a kibaszott ajtót! A varázs elszállt, a hangulat megromlott. Egymás mellett ültünk a sötétben, csendben, és egyikünk sem tudta most mit kéne mondanunk. Én komolyan gondoltam azt a csókot. Halál komolyan. Az érzéseimet nem tagadhatom le saját magam előtt, és ez rettentően megrémiszt. Soha nem vettem észre magamon, hogy vonzódnék a férfiakhoz, és ha Jiminhez vonzódom, valószínűleg másokhoz is. Vagy talán csak a filmben lévő szerelmespár miatt történt? 15 éves korom óta nem volt senkim. Amióta az a ribanc átbaszott, azóta nem vagyok kíváncsi a szerelemre. Lehet hülyeség, de egyszerűen nem tudom legyűrni magamban ezt, és egy idő után elfogadtam. Nem tudtam tenni ellene, muszáj volt. Minji óta nem éreztem ilyet. Sőt. Még sosem akartam ennyire valakinek az ajkait a sajátomon tudni. Csókolózni szex közben nem is szeretek. A szex az szex. Érzelem nélkül, ezért nem szükséges a csók, inkább felesleges. Árulja el nekem valaki mi a jó édes anyámért néztem úgy erre a gyerekre? Miért néztél volna Jeon? Hülye vagy.
-Aludjunk... - ez a hang... El is felejtettem, hogy ő még mindig itt van. Kissé halk volt de még így is kihallottam belőle a kétségbeesettséget. Legszívesebben átöleltem volna és addig puszilgatnám amíg meg nem nyugszik. BasZdkI HoNeY legközelebb is ilyenkor gyere be. Szerencsém van, mivel 2 párnával de csak egy paplannal rendelkezem, muszáj lesz közel lennünk egész este egymáshoz. Chimmy jól betakargatta magát, a felét meghagyva nekem, amit ki is használtam abban a pillanatban és mögé helyezkedve hozzábújtam.
-Mit csinálsz?
-Alszok. Baj?
-Talán.
-Talán?
-Baj, mert túl közel vagy, de nem baj mert legalább nem beszélsz.
-Egy szavadba kerül bébi és még közelebb férkőzök. Egyébként is bármikor el tudsz hallgattatni.
-Na és mivel? Mondj egy-két trükköt, ha lesz alkalmam be is vetem.
-Hmm... mondjuk a nyelveddel.
-De nagyon vicces valaki...
-Baszdki nem értem mi bajod van velem. Miért vagy ennyire elutasító?
-MErT perverz hangon suttogsz a fülembe zavarbaejtő dolgokat miközben a farkad nyomja a fenekem!
-Bocs de ezt meg kell szoknod ha járni akarsz velem.
-Ki mondta, hogy akarok? Az egyetlen dolog amit akarok, az a saját ágyam!
-Akkor menj haza. - ezt nyilván nem gondoltam komolyan két okból sem - viszont eléggé felhúzott és vissza akartam vágni - az egyik, hogy tuti megfázna, a másik meg... nem akarom elengedni. Olyan jó őt ölelgetni.
Nem szólt semmit, csak felhajtotta a takarót és kimászott alóla. Elkezdte visszavenni a saját ruháit, a pólómat meg a fejemre dobta. Hirtelen nem értettem, de rájöttem mit akar. Hazamegy.
-Hova mész? Ne csináld már!
-Te mondtad. Te vagy a házigazda, ha nem akarod, hogy a házadban legyek, hát el kell mennem. Nem? De. Jóéjt seggfej.
-Ez az új becenevem? Seggfej? Neked jó lesz mondjuk a hisztis pi-...
Igen, ezt sem gondoltam komolyan, de majdnem kicsúszott. Miért kell hisztiznie? Ha már férfi akkor legyen férfi és ne kelljen vele úgy beszélni, akár egy csajjal. Ha már másért nem, talán ezért elviselhetőbb lenne számomra.
Viszont nem nézett vissza rám, és nem is szólt semmit most sem. Halkan kinyitotta az ajtómat, aztán lecaplatott a földszintre és újfent csak az ajtócsapódást hallhattam.
Óh Jungkook, te tényleg mekkora egy seggfej vagy... Utána kéne mennem... Ugye? Igen. Kéne. De ő is csak egy a sok közül. Nem? De? Miért van bűntudatom?
Elhatároztam, utána megyek. Mint mindig, elkéstem. Sehol sem volt és a sötétben nem is láttam merre mehetett. Gondoltam visszafekszem, majd el is indultam, de hogy hogyan kötöttem ki a kocsimban? Izé... nem tudom? Mindenesetre elindultam megkeresni. Fogalmam sem volt merre indulhatott el mert arra sem emlékeztem hol lakik. Eszembe jutott, hogy simán felhívhatnám, de hirtelen megláttam valakit az egyik buszmeglállóban a táblát vizslatni.
-Szállj be.
-Dehogy szállok!
-Jimin, kérlek. Egy fasz vagyok, sokan mondták már és én is nagyon jól tudom. Csak szállj már be. Hazaviszlek.
-Haza?
-Igen.
-Hazudsz?
-Nem.
-Eskü?
-Eskü.
-De kisujjas?
-Igen! Gyere már Chimmy.
-Jó, te barom.
-Aranyos neveket aggatsz rám te is, mint minden csaj.
-Én nem vagyok minden csaj, remélem tudod.
-Igen, tudom. Te más vagy.
-Más?
-Aha. Sokkal jobb segged van.
-Barom.
-Elvihetlek valahova?
-NEM. Megmondtam, hogy haza akarok menni. Mit nem lehet ezen megér-
-Csak kérdeztem, ne kiabálj már!
-Menjünk na.
-Tetszeni fog.
Nem autókáztunk sokat, de ez a pár perc is kínos csendben telt. Nem akartam felhozni se a majdnem csókot se ezt az egész összezördülésünket. Még ma meg akarom csókolni, ehhez pedig egy jó helyre van szükségem. Egy kilátóhoz hoztam. Innen gyöngyörű a kilátás nyílik a városra és hajnal lévén senki sincs itt. Leparkoltam, de nem szálltunk ki. Rajtam pizsama, rajta meg csak azok a vékony szarok voltak, és nem akartam, hogy átfújja a szél.
-Sajnálom azt ami nálam történt.
-A majdnem csókot?
-Azt, hogy Honey bejött.
-Óh. Szóval... akartad?
-Abban a percben mindennél jobban. Ez megrémiszt.
-Engem is.
-Hogy van bennem hajlam?
-Az, hogy én is akartam.
2020. 06. 13.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...