Jimin pov
-Most ezt nem mondod komolyan.
-Mármint? Még meg se szólaltam.
-Mit keresel itt? Azt hiszem elég világosan fogalmaztam. - rivalltam rá a mellettem ülőre
-Hát ezek szerint mégsem annyira világosan. Ugyanis
-Nézd, Jeon
-Megtennéd, hogy nem így hívsz?
-Én legalább tudom a nevedet! - Mit mondjak neki, hogy megértse? Na meg milyen nyelven tegyem? Suttyó parasztul nem tudok. Talán le kéne alacsonyodnom az ő értelmiségi szintjére. - Nézd szexikém, megértem, hogy... várj. - oké gondoljuk ki mit mondunk. Hogyan koptassam le? Általában a pasik ennyi után már feladják. Neki mi a franc baja van? Oké-oké sokan aláfekszenek és gondolom nem szereti a "nem" szót, dehát mit akar ez tőlem? Udvarolni ch. Na persze, legalább a ki-bebaszott nevemet megjegyezte volna. - Mit akrasz tőlem?
-Tessék?
-Mit akarsz tőlem, Jeon?
-Mármint?
-Mármint mi a faszt akarsz Te, Tőlem? Valami van a háttérben, hülye lennék ha nem tudnám. Elmondok neked valamit, csak, hogy tiszta lappal játszunk.
-Mégpedig?
-Nem vagyok szűz, a melegségem lerí rólam, a Suga-Hoseok párosnak igazán örülök de miért most érdeklődsz felőlem ha eddig is megismerhettél volna Suga révén? Na meg elvagytok ti a haverjaiddal, a sok ribanccal. Ezt mindenki tudja. Én viszont erre nem vagyok kíváncsi, ahogyan már említettem én nem egy cafka vagyok. Nem akarok egy lenni a sok trófea közül Jeon Jungkook polcán. Ezt gondolom megérted, legalábbis felfogod, ha már megérteni nem is akarod. Ecsetelnem kéne mégjobban a dolgokat? Szerintem jogosan teszem fel a kérdést, hogy: Mit. Akarsz. Tőlem? Te, aki soha életedben észre se vettél engem, pedig egy városban nevelkedtünk egy, majd középiskolában is csak egy évvel jártam feletted, és most egy egyetemen vagyunk, mégsem tudtad hosszú évek alatt még a nevemet sem megkérdezni. Miért nem kérdezted meg? Ne válaszolj, költői kérdés. Mert nem érdekelt. Most miért érdekel? Nem vagy meleg. Még csak biszex sem. Soha de soha nem mutattál hajlamot és én ezt nagyon jól tudom. Én nagyon jól tudom te ki vagy, de te nem tudod én ki vagyok. Te nem az vagy aki eltitkolná hanem aki dicsekedne azzal, hogy pasija van. Szóval mégegyszer utoljára felteszem ezt a nyomorult kérdést, és egyenes választ várok tőled. Ha van benned gerinc, akkor válaszolsz is. Mit akarsz tőlem, Jeon?
-...
-Infókat? Nem vagyok egy pletykás alkat és olyan körökben sem mozgok ami téged érdekelne, vagy bárkit ismernék akit te nem.
-...khm.
-Pénzed van, az biztos nem kell. Szexet is kapsz amikor akarsz, sőt akkor is amikor nem. Esetleg bukásra állsz? Nem én vagyok a legjobb tanuló, szóval valószínűleg nem fektetnél ebbe ennyi energiát. De ha kifizeted segíthetek, végülis.
-Igen!
-Igen?
-Igen! Nos be kell valljak valamit. Rá akartalak venni, hogy segíts... táncolni!
-Táncolni?
-Meg énekelni.
-Nem vállalom.
-De az előbb azt mondtad
-Mondtam, de nem ezt. Ebben nem segíthetek Jungkook. Ehhez egy tanár kell, de ha gondolod beajánllak a volt tanáromnál és ha van időpont-
-Oké, hazudtam. Én sem igazán értem... ezt az egészet. - mivel nem folytatta csak ejtettem egy kérdő pillantást felé. Igazán érdekel milyen hazugságot talál ki. Annyi ilyennel találkoztam már, hogy elraktározva magamban, unalmas perceimben előveszem és nevetek egy jót rajtuk. Most is egy olyan mesét fogok hallani amit a Grimm fivérek megirigyelhetnek majd. Néhány pasi azért elég jó mesemodnó, sőt valamelyik még színésznek is elmehetne. Jeont biztos felvennék, mert ugyebár jó az alkata, helyes, megvan a sármja, és a hazugságvizsgáló se nagyon fog ki rajta. Habár én azért már jártas vagyok az ilyesfajta szinte színpadi jeleneteknek szánt műsorokban, amit ezek levágnak.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...