Jimin pov
Miután Kookie elfuvarozott engem a suliba, én pedig maradtam az ő pólójában, újfent minden egyes diák úgy nézett rám, mint egy ribancra. Ilyenkor két lehetőség van: 1.összehúzod magad, 2.kihúzod magad. Nos én a második lehetőséget választottam. Persze erre csak még jobban bámultak. Volt aki megvetően, volt aki irigykedve és persze volt aki csak kedvesen mosolygott rám. Letudtam az óráimat, otthon még tanultam amit kellett aztán hipp-hopp elkészültem az újabb randinkra. Készülődés közben rácsörögtem a pasi jelöltemre, erre ő 5 percre rá már kopogtatott. Valóban piknikezni hozott de nem akármilyen helyre. Még sosem hallottam erről a helyről, de valami rendkívüli. Aki kitalálta annak egy nagy taps jár az tuti. Fűvel beépített tér, fákkal, virágokkal, padokkal, fedett és fűtött térség, de az üvegen át látni a kinti tájat és az eget. Valószínűleg időpontot kellett foglalni ugyanis Jungkooknál számla volt.
-Na hogy tetszik? Figyu hoztam minden féle kaját, ha meg megkívánsz valamit, van kint egy büfé aztán-
-Kookie! Nyugi, köszönöm, hogy elhoztál ide, gyönyörű.
-Jimin... szeretnék veled minél több élményt szerezni. Na de együnk már éhen halok.
Egy hatalmas kosárba tett MINDEN féle ételt. Gyömölcs, zöldség, sajtok, tejtermék, édesség, komolyan még levest is hozott. Elképesztő ez a srác...JK pov
Nos akkor kezdődhet az akció
1. Vidd el randira | ✔
2. Vedd meg a kedvenc ételeit | ✔
3. Vigyél ajándékot... | ✔
-Jimin, hoztam neked valamit.
-Jajj ne, mit?
-Miért ne? - nem ijedtem meg áh dehogy.
-Túl sok mindent veszel nekem és egyre többet költesz rám, rosszul érzem magam emiatt.
-Bébi, nem az ára a lényeg, hanem, hogy szívből adom, és ehhez egyáltalán nem kellett sokat költenem. Nézd, ezt interneten találtam. Tök egyszerű volt és a két saját kezemmel csináltam neked. Szeretném ha minden nap kivennél egy cetlit ebből a befőttesüvegből. Ma van az első nap. Vegyél ki egyet kérlek.
Óvatosan vette el tőlem az üveget és furcsállva a helyzetet, méginkább az ajándékot, de kivett egy cetlit. Végigolvasta és azonnal elmosolyodott.
-Na mi van ráírva?
-Gyönyörű vagy ma is... Köszönöm Kookie, az ajándékot is és ezeket a napokat. Én már lassan tényleg kifogyok a szavakból, nem tudom, hogy köszönhetném meg
-Csókokkal, köszönömök helyett igazán megcsókolhatnál. - beszéltem de szemeim már az ő ajkait méregették. Nem tudtam másra figyelni, ez pedig neki is leesett. Egy aprócska csókot lehelt párnácskáimra de ez nem igazán bizonyult számomra elégnek.
4. Fogd meg a kezét, nézz mélyen a szemébe és se szó se beszéd, csókold meg | ✔
Jimin elterelte a témát, közben pedig egyre több élelmet próbáltam megetetni vele, hátha hízik egy kicsit. Nem mintha érdekelne hány kiló de nem hiszem, hogy az állandó fogyókúra valami jót tesz az egészségének, bár a feneke még így is 10/1000. Amint lenyelte az utcsó falatot, követtem a tervet és mélyen a szemeibe néztem, megfogva a kezét majd pár másodperc elteltével rátapadtam a szájára akár egy pióca.
5. Vidd haza azonnal, lökd a falhoz és csókold erőteljesen
Fél percembe se telt de már össze is pakoltam minden cuccunkat, és Jiminnel együtt, mint a villám, hagytuk el az egész helyet. Nyilván semmit sem értett de nem is terveztem magyarázkodást, az úton végig kérdezgetett, persze én figyelmen kívül hagytam mindent amit mond, és csak az útra koncentráltam. Először hitetlenkedett azután kissé hisztisebb hangulatba ment át a dolog nála és most tart annál, hogy fogalma sincs mi történik.
Mivel tudtam, nálunk most nincs otthon senki, mert ünnepelnek a mérkőzés megnyerése miatt, így az én szobámat választottam a kivitelezésre.
A kosarat még a bejárati ajtónál levágtam, magamat megszabadítva a feleslegessé vált kabáttól, pulóvertől és bakancstól, Jimint pedig cipőstül, kabátostul felkaptam az ölembe és a szobámba siettem. Beérve az ajtómon, letettem, nekilöktem a falnak és mélyen, erőteljesen kezdtem csókolni. El sem hitte az egész helyzetet. Egy ideig nem mozdult de feladva ő is visszacsókolt és élveztük egymás száját... Jöhetett a következő lépés.
6. Mond: Kíválnak, gyönyörűm
-Kívánlak, gyönyörűm. - elővettem a legmélyebb hangomat és tőle elválva a füléhez hajoltam, majd belesuttogtam ezt az egy mondatot. Jimint kirázta a hideg és gondolom nem tudta eldönteni most ellenkezzen vagy hagyja magát?
Minden esetre én gyorsan léptem és a 7-es számot vettem célba.
7. Vidd a szobába, lökd az ágyra és mássz felé
Én így is tettem és azonnal a nyakára tapadtam. Végignyaltam rajta, a kulcscsontját főleg kezelésbe vettem, közben félig felültetve eltüntettem róla a már nagyon zavaró tényezővé vált kabátot és pulóvert, az alatt pedig végülis csak egy lenge póló volt, azt talán még kibírom. Kicsatoltam az övét, de legnagyobb meglepetés volt, nem ellenkezett. Karjait a nyakam köré fonta, nyögéseit sem tartotta már bent. Hallhattam azt a szép, kéjjel teli hangját. Óh Jimin basszus de felizgatsz, nem kéne ilyen állapotba kerülnöm tőled, hiszen egy férfi vagy de hiába tagadnám, ugye? Magamnak mi értelme hazudnom?
8. Csókold végig a testét, vetkőztesd le.
Így is tettem és egy apró jelét sem fedeztem fel az ellenkezésnek Jiminen, így folytattam.
9. Mond neki: Szeretlek.
Visszamásztam hozzá, két kezemmel megtámaszkodtam a buksija mellett. Szemeit résnyire nyitotta, láttam benne mennyire kíván... de én is őt.
-Szeretlek.
-Mih?
Azt hiszem sok volt ez így egyszerre neki. Elkezdett kimászni alólam de a 10. lépés még hátra volt. Átöleltem szorosan és nem engedtem sehova. Percekig még feszült volt a karjaim közt, de nem bantam, vártam.
-Lehet, hogy viszonzom. - halkan szólalt meg, szinte suttogott, de határozott volt. -Miért álltál meg, Kookie?
-Gondoltam ez gyors lesz neked és anyám azt mondta ne ijesszelek el.
Halk kuncogást hallatott én pedig azt hiszem egyre jobban megszeretem őt. Minden mozdulata, minden szava, minden lélegzete után csak jobban és jobban ragaszkodom hozzá.
-Kookie?
-Mi az bébi?
-Túl jó veled. Miért van ilyen rossz előérzetem?
Azért Jimin, mert ha beléd is szeretek, megduglak és otthagylak az ágyadon. Bármennyire foglak sajnálni, nem teheted tönkre az elképzelt jövőmet, mert abban egy nő szerepel és a gyerekeim, sporteseményekkel amikre díszvendégként hívnak meg. Persze ezt nem mondtam ki hangosan, és persze, én is tudom, Jimin nem közömbös nekem, de ez nem változtat semmin.
-Butaságokat beszélsz. Eszünk valamit?
-Most ettünk, nem igaz, hogy megint éhes vagy te beles. - hangosan kezdett el nevetni miközben nyakhajlatomba hajolt és a mellkasomat csapkodta picike kezeivel. Olyan apró, hogy mindjárt megeszem. Imádlak Park Jimin.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...