Jungkook pov
Jimin mellett ébredni a legjobb érzés a világon, a mai reggeltől kezdve ezt vallom. Talán már egy órája is figyelhettem ahogyan ő még vígan szundikál a zsibbadt karomon, de nem keltettem fel, fájó testrészem ellenére sem. Jól esett nézni a kis pufi arcát és jól esett érezni a babaillatát. A szerelem mély kútjába estem, amelynek alján hatalmas mocsár van de én itt akarok maradni. Örökre.
Szerelmem pilláit rebegtetve nyitotta ki szemeit, majd vissza is hunyta azokat. Kinyújtózott még mindig fekve s rám gurult. Most újra láthattam gyönyörű íriszeit enyéimbe mélyesztve.
-Jó reggelt bébi, készen állsz életed legjobb randijára? - reggeli, még mindig rekedtes hangon szólaltam meg mire Jimin beharapta alsó ajkát és végigmért, már amennyire tudott. Hirtelen mellkasomra rakta mancsait s felnyomta magát, így csípőmön foglalt helyet. Most nem szóltam rá, teljesen biztosak vagyunk a dolgunkban, tudjuk mit akarunk, bár én még nem feküdtem le férfivel de nem hiszem, hogy sokban különbözne a dolog, végülis Jimin lesz alul, vagy felül, ha lovagolni akar azt sem bánom. - Tényleg jó ez a reggel. - köszörültem meg torkom. Jimin csak perverzen mosolygott rám s lehajolt hozzám egy csókra. Fenekére fogva kicsit gyorsítottam a tempóján de ez nem sokáig tartott ugyanis leszállt rólam. Meglepődtem ugyan de nem szóltam érte, hiszen ő dönti el mikor akar eljutni oda, hogy lefekszik velem. Én aztán nem fogom siettetni. Már keltem volna fel amikor visszanyomott az ágyra és lejjebb mászva a lábam közé helyezkedett. Nyilván csak egy alsógatya takarta már álló szerszámom, s Jiminie nem is tétovázott, szinte lerángatta rólam az anyagot, avagy leszakította mert azt a tipikus szakadás hangot is hallottam, nem mintha bánnám, ez ebben a helyzetben kicsit sem tud foglalkoztatni. Tagomat meglátva kikerekedtek szemei, amit nem csodálok, sok hasonló reakciót láttam már. Kezdeti megrökönyödésén hamar túllépett és nagy buzgósággal vett kezelésbe odalenn. Pár perc kézimunka után rögtön elnyelt. Nem mondom, hogy az egészet de nem sok kellett neki ahhoz, hogy tövig elmerüljek a szájában. Nem vezettem tincsei közé ujjaimat, nem akartam, hogy korlátozva vagy irányítva érezze magát, mert ez nem kényszer, nem kötelező megtennie, de ahogy látom nem esik nehezére. Először azt hittem ez majd kellemetlen lesz valamelyikünknek vagy kényelmetlen helyzetbe hozom azzal, hogy ezt teszi nekem. Voltak csajok akik nem akarták, persze senkinek nem erőltettem a szopást, ez egy nagy élvezet nekem, habár Jiminnek gondolom annyira nem, de szerintem mégis egy nagy lépés a kapcsolatunkban.
Minél jobban próbáltam visszafogni a nyögéseimet és nem azonnal elmenni. Hiába a gyakorlottság, Jimintől egy pillanat alatt el tudnék élvezni, valószínűleg mert minden porcikáját kívánom. Nem akartam megmarkolni hajkoronáját de valahogyan muszáj volt felhúznom őt a farkamról, mert nem akartam a szájába élvezni, sőt nem is akarok elélvezni még, abban mi a jó ha ilyen hamar elsülök? Nem élvezhetem ki a popóját is.
-Jihmin asszem még soha nem volt részem ilyen szopásban... - kissé lihegtem, s fejemet is hátra kellett döntenem, minél hamarabb próbáltam lenyugodni, hogy folytatni tudjuk a dolgot, viszont Jimin arcán az elégedett vigyor nem hagyott nyudoni. Sokat gondolkodtam egy dolgon, amit rettenetesen ki akarok próbálni, azonban nem tudom Chim akarná, vagy engedné-e. Rá kell kérdeznem, bármennyire is gáz lesz kiejteni ezeket a szavakat, az engedélye nélkül nem akarok semmit sem tenni. - Kérdeznék, khm... valamit. - néztem fel rá félve. Még mindig nem szólalt meg, nem tudom, hogy bírja ilyen csendben egész reggel... kezd zavarni, főleg ez a kíváncsiskodó, mindenttudó arckifejezése. Lehet túl jól ismer és tudja mit akarok kérdezni? Alsó ajkát megnyalva hajolt közelebb hozzám és így várta, hogy megszólaljak végre. -Kinyalhatlak?
Ahogy gondoltam. Egy másodperc alatt zavarba jött, ezt mutatta a pír a kis pofiján is. Apró tenyerei mögé rejtette arcát s bólogatni kezdett. Ülő pozícióba tornáztam magam és eldöntöttem őt az ágyon. Le akartam venni róla az alsóját de meglepődve tapasztaltam, nem volt rajta. Hatalmas pólója - ami az enyém - a térdéig leér, így gondolom nem vettem észre? Hogy nem lehet ezt észrevenni? Felsőjét még fentebb tűrtem testén és én is ahogy nemrég még ő tette, lemásztam nemesebbik részéhez. A saját párnámat a feneke alá tettem, megemelve pihe kis derekát egyik kezemmel. Hihetetlen, hogy eddig abban a hitben éltem az életem, hogy én heteró vagyok. Arcát még mindig kezecskéi rejtették, nem igazán mert a szemembe nézni. Ráhagytam, hiába akartam most látni élvezkedni - legalábbis remélem jól csinálom majd, segget még nem ettem, de mindent beleadok - nem szedtem el kezeit, ha nyög majd úgyis elveszi onnan őket. Nem hinném, hogy valaha is... kényeztettem volna valakit is a nyelvemmel, mert sosem éreztem úgy, hogy ezt nekem meg kell tennem, avagy meg akartam volna tenni. Egyszer leszoptam Jimint, de az más, ő Jimin és így még hozzá sem nyúltam hozzá. Néztem videókat pornóoldalakon, hogy is csinálják ezt, hogy kezdjek bele, mi a jobb technika de arra jutottam, ezt majd kitapasztalom Chimmel. Eleget tököltem már, lehajoltam fenekéhez és bevetettem nyelvemet. Az először halk nyöszörgést hallatott majd már egyre jobban elengedte magát és kiengedte hangját. Nyögései betöltötték az egész szobát, és teljesen biztos vagyok benne, mindenki hallja aki ebben a házban tartózkodik. Tulajdonképpen nekem most órán kéne ülnöm... de már mindegy is. Egyik ujjamat óvatosan bevezettem Chimbe s közben figyeltem reakcióját, amely csak egy hatalmas nyögés volt. Percek elteltével már három ujjamat mozgattam benne, ő pedig csak belemozgott tevékenységembe. Mikor magához akart nyúlni, elütöttem onnan kezét és inkább ráhajoltam szerszámára. Az inger sok lehetett neki, mert gyorsan rácsapott egyet a vállamra jelzésül, hogy hagyjak azonnal abba mindent amit épp csinálok, különben a számba élvez. Tulajdonképpen nekem ezzel semmi bajom nem lenne, hiszen ő az én párom, senki más nem nyúl hozzá, csak az enyém, csak én teszem vele ezeket a dolgokat is, csodálom őt, szeretem, tisztelem, mindene az enyém, a teste és a szíve is, mindenébe szerelmes vagyok, nincs azzal problémám ha... khm, mindegy is. Kiengedtem ajkaim közül s ujjaimat is kihúztam belőle. Kotont kezdtem keresni, erre ő kicsit összehúzta magát és furán nézett rám. Nem igazán értettem mit szeretne közölni velem ezzel a fura nézéssel így inkább rákérdeztem, s csak vállat rántott. - bébi ha nem mondod el mit szeretnél, nem fogom tudni, nem látok bele a buksidba édesem. - ajkaira leheltem szavaimat, egyre közelebb és közelebb kerülve hozzá.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...