JK pov
Nina beljebb engedett a házban, félrelépve az ajtóból besurranhattam mellette. Végig sem mértem a házat, hirtelen nekidöntöttem az immár zárva talált ajtónak. Szemei kigúvadtak, arca elvörösödött. Immár kiderült, a méregtől. Hatalmas, fájó pofon csattant az arcomon és egy térd találkozott a családi ékszerrel. Popóm megcsókolta a földet. Rikácsoló hangja másfél perc sokk után sérteni kezdte a fülemet. A magas hang most heves gesztikulációval párosult.
-Nina, nyugi.
-Te mégis mit képzelsz magadról? A haverod a pasim, a haverom pedig a te pasid! Kinek nézel te engem? Attól, mert Jimin nem fekszik le veled, nem azt jelenti, hogy osztoztok rajtam Namjoonnal!
-Ülj le és elmagyarázom.- nyugtatgatni kezdtem, mivel ezt az egészet nem így terveztem. Leültettem a kanapéjára amit újonnan fedeztem fel, így, megfordulva egyszer már a lakásban. Nam jól mondta, nem valami nagy kéró. Azonban nem is pont erre számítottam. Nina alapjáraton elég... hogy is mondhatnám ezt szépen? Karakteres és érdekes személyiség. A haja a fenekéig ér... fura piros tincsekkel tarkítva és mindig fürtgöndör. Szép és ápolt lány, igényes és higiénikus, természetes szépség, azonban az a rengeteg cucc a fülében meg az arcán, kikészít. Azt hiszem piercingnek hívja vagy minek. Van az orrában, a szemöldökében, a nyelvében és a szájában, a szeme közöttiről nem is beszélve. A tetoválásai miatt sem ítélem el, de a csaj tele van varrva. Mindkét karja fullon van kisebb és nagyobb tetoválásokkal. Igaz, gyönyörűen megcsinálták neki, kifogásolhatatlan a kivitelezés de te jó ég, kicsit ijesztő. Nina amerikai és vagy 178 centi de max 50 kiló. Nem mondom soványnak, de mit mondjak Jiminnek a bullját nem nyomja le. Jimin? Jiminhez hasonlítani sem lehet senkit. Jimin tökéletes, Jimin az enyém. Visszatérve. A lakása csupa rózsaszín cuccokkal van tele. Nem hinném, hogy az előző lakó hagyta itt mindet, gondolom már kidobta volna.
-Ha kibámészkodtad magad, talán elkezdhetnéd a magyarázkodást. - általában kedves és aranyos hangja most kimértté, kissé flegmává váltott át. Tetőtől talpig végigmér, szemeit végigvezeti minden egyes porcikámon, az ideg tükröződik vissza a tekintetéből. Láthatni, visszafogja magát de rendesen. Nagy sóhaj kíséretében huppantam le mellé a díványra, a nadrágom megfeszült, ahogyan leültem, telefonomat így érezhettem a zsebemben, melyen Namjoonnal vagyok most is hívásban, így hallhat mindent.
-Szerelmes vagyok. - suttogtam, a csöndhöz képest mégis hangos volt ez az egyetlen mondat. A mellettem lévő felkapta rám a fejét, szemei ijedtek voltak.
-Belém? - kérdezte sokkolva.
-Dehogy! Jiminbe. - szemöldökeit ráncolta, nem értette mi ezzel a baj. Két okból vállaltam el ezt az estét. Nam sokat segít nekem és ez nem valami nagy feladat. A második ok viszont sokkal fontosabb számomra. Be kell vallanom, nincs kinek elmondanom a szívügyeimet, most pedig szinte végig hazudhatok, mégis az igazat mondom. Sok gondolat nyomaszt az elmúlt napokban, ezt valakinek muszáj elmondanom. A haverok otthon rögtön kizárásra kerültek a listából, ezt gondolom magyaráznom sem kell, a Jiminnel közös barátainkat, ismerőseinket is kihúztam, a szüleim... nos, ehhez sem kell hozzáfűznöm semmit, Somit nem akarom zaklatni, bár tudom, nem bánná. Idegenekkel ki trécsel random az utcán? Ezért vagyok most itt. Nina nekem az arany középút.
-Tudod, gondolom eddig is ismertél engem hallásból - bólintott megerősítésként - éltem-haltam a szexért. Már nem is emlékszem milyen a szex! A szüzességem elvesztése óta nem hagytam ki két napnál többet. Most? Várok. Várok egy srácra aki semmi biztosat sem mond nekem. És nem érdekel. Ezt fel tudod fogni? - kaptam egy csúnya nézést a lekezelő dumámért - A farkam folyamatosan áll ha mellettem van, de mindig csak hajszolom a kielégülést. Nem kapok semmi többet néhány heves csókcsatánál, azt is elvétve. Mit gondolsz? Jimin mit érez irántam? - reménykedve pillantottam íriszeibe, vágyakozva a kedvező válaszra.
-Én azt honnan tudnám, Jungkook? Semmi biztosat sem tudok mondani. - felsimított a karomra mondata közben.
-Kérlek beszélj vele! Beszélj vele Nina. - néha már én sem tudom megkülönböztetni a hazugságaimat az igazságtól.
-Még sosem voltál pasival és ezért kételkedsz? - kíváncsi volt de egyben megértő is és ez nagyon jól esett a pici szívemnek. Azt hiszem erre van nekem szükségem, hogy levegyék a vállamról ezt az egészet.
-Furcsa és új minden. Kételkedem saját magamban, a szexualitásomban. Több, mint húsz évig azt hittem heteró vagyok, soha de soha nem néztem rá pasikra! Soha! Nem izgultam fel, nem érdekeltek. Aztán jött Jimin. Először furcsálltam, hogy megnézem őt. Ahogy egyre több időt töltöttünk együtt, változott a véleményem. Napról napra szerettem belé és ezt alig vettem észre. Minden apró dolgát imádom. Mosolyogva nézem ahogy fogat mos! Beteg vagyok? - utolsó mondatomra hangosan felkacagott, közben tenyere térdemre siklott.
-Mégis mi miatt aggódsz? Ha Jimin tűri magán a tekinteted, nem hiszem, hogy elküld, legalábbis amíg nem csinálsz baromságot.
-Milyen a szex? - hosszú ideig csend honolt köztünk, ezt én törtem meg. Ezzel a kérdéssel elkezdtem az estét.
-Ezt Te kérdezed? - hitetlenkedett. Máshogyan fogalmaztam meg a kérdésemet, miszerint egy nő hogyan éli meg a szexet és az orgazmust.
-Nos... - elbizonytalanodott. Pirulva fordított nekem hátat, felpattant mellőlem és a konyhába sietett. Pár perc múlva két pohárral és egy üveg borral tért vissza, amit már fel is bontott. Tartalmát kitöltötte mindkét poharat szinte csurdultig töltve. Mire én megfogtam a sajátomat addigra újat töltött magának. Nem kérdeztem meg nem lesz-e ez sok egyszerre, én is tudom, hosszú estének nézünk elébe rengeteg lelkizéssel.
-Nem tudom ti srácok mikről beszéltek vagy pletykáltok, azt sem tudom Joonie mit mondott nektek rólam. Fogalmam sincs milyen az a szex amiben egy nő és férfi szerepel. Még sosem tapasztaltam.
-Szűz vagy?
-Nem. Csak eddig barátnőm volt.
-Szóval szűz vagy. - erre csak egy morranást és egy újabb csúnya tekintetet kaptam. Közelebb csúsztam hozzá, hagytam had igyon még többet. Talán így majd megered a nyelve.
-Joonie kerül engem tegnap reggel óta. Hívtam telefonon de nem vette fel. Amikor átmentem nem nyitott ajtót, pedig hallottam, otthon van. Az üzeneteimet nem nézte meg, napi story-kat mégis rakosgat ki állandóan. Már nem érdeklem? Nem tudom mi történt. Eddig minden nap találkoztunk, legalább este. Kezdek kétségbeesni. Joonie teljesen más, mint az eddigiek akik fel akartak szedni. Joonie okos, intelligens, hatalmas szíve van és bár kissé ügyetlen, kárpótol mindent a kedvességével. Talán már túl figyelmes is. Nem gondoltam volna, hogy egyik pillanatról a másikra csak így lógva hagy mindent közöttünk. Nem ilyennek hittem. Bizony tévednek az emberek. Talán ő is egy tévedés volt. Túl hamar megbíztam benne? - azt hiszem megértem Ninát, a helyében én is erre gondolnék. Namjoon csupán megijedt a helyzet súlyosságától. Nina bizony évekkel fiatalabb nála, szinte gyerek még hozzá képest. Viszont a lány elbizonytalanodott a hirtelen változásra. Joon a hibás, ezt be kell majd vallania és ha nem akarja Ninát elveszíteni, megemberelni magát különben összeszedetem vele a tökeit amiket elhagyott.
-Namjoon egy félős nyúl. Nem mer a szemedbe nézni. Retteg attól, hogy egyszer majd te is elhagyod vagy megcsalod és akkor miért ő vegye el a szüzességedet? Vagy valami ilyesmi. Baromság de tudod, pasik vagyunk. Ha akarod besegíthetek... tudod mindkettőnknek kedvező lenne és
-Jungkook! Nem vagy vicces, akár haza is mehetsz ha gondolod! - nos, az már biztos, ez a lány nem egy könnyű eset de legalább hűséges, nekem köszönhetően ez is bebizonyosodott.
Ahogy mondtam, a lelkizés itt nem ért véget. A percek órákba nyúltak a beszélgetésünk alatt. Ezt egyikünk sem bánta, végre úgy éreztem valaki eltünteti a köveket a mellkasomról. A láthatatlan súly szavanként csökkent egy-egy grammot. Végül megbeszéltünk, hogy aludhatok a kanapén de ha bármivel próbálkozni merek, kirugdos az ablakon. Megijedtem tőle, de egyébként sem próbálkoznék. Nam végighallgatta az egészet, minden másodpercet hallhatott, de ha ezt Nina megtudta volna, ezer százalékig biztos vagyok benne, nem csak, hogy engem fog bántani, Namot szétszedi. Nem vagyok teljesen meggyőződve arról, hogy csak szavakkal sértene... de remélem a legjobbakat.
A reggel hamar eljött, a felkelő nap első sugarai beragyogták a nappalit, aranyra festve a helyiséget. Halk csörömpölésre ébredtem fel. A konyhából kiszűrődő zajok és a kávé illat a háztulajdonos tevékenykedésére utalt. Lassan felültem, két talpamat letéve a hideg parkettára, kiropogtattam minden testrészemet, a kis pink kanapé által elgémberedett végtagjaim szinte felsóhajtottak amint felálltam. Kibattyogtam a konyhába, egy nagy kék bögrét elvéve a csepegtetőből, letettem azt az asztalra és helyet foglaltam újonnan szerzett "barátnőm" mellett.
-Látom otthonosan mozogsz. - nem gúnyosan, inkább kedvesen intézte hozzám a szavait egy mosoly kíséretében, amit már csak félig láthattam. Orra is eltemetkezett az enyémnél kétszer nagyobb bögrében. Nem restelltem teleönteni a sajátomat. Hatalmasakat kortyoltam a fekete löttyből. Szinte éreztem ahogyan a forró ital végigszeli a torkomat, bejutva testembe, s átmelegíti minden porcikámat. Jóleső, halk nyögést hallattam és felhajtottam egyszerre az egészet. Forró-forró, de csak kávé. Nem vártam sokat, elköszöntem és egy ölelés után kiléptem az ajtaján. Bent cseresznye illat uralkodott, így bekerülve a szürke, omladozó falak közé a szemetes lepcsőházba, nem egy kellemes érzés. Innen is látszik, csak törődni kell egy házzal, otthonossá tenni, akkor is, ha keveset keres egy ember. A tisztaság rengeteget számít, na meg egy nő nyilván sokkal rendezettebb egy férfinél. Legalábbis általánosságban véve.Jimin pov
Egy hét telt el azóta, hogy Nina és Namjoon kibékültek. Jungkook bevallotta, Ninánál aludt aznap este. Nem haragudtam, hiszen nem történt semmi. Eleinte nem igazán értettem az okát de utólag minden kiderült és még örültem is, mivel így Kookieval egymáson segítettek egy beszélgetés által. Elmondása szerint sok olyan dologra jött rá pár óra alatt, barátnőm hatására, amire egy teljes hét alatt nem.
Somi egyre jobban van, a szüleik imádnak engem, Hoseok is többet van velem, Tae is sokszor elszabadul a munkából és Jungkookkal nagyon jól kijönnek. Kook egyszer megemlítette, össze kéne hozni Taehyungot Somival, csak egy találkára, aztán hátha kisül belőle valami. Igazán jó ötletnek tartottam de Tae már annyira nem. Beparázott és azóta fel se merjük hozni előtte a témát. Egyszer úgyis talalkoznak általunk. Amint Somi kikerül a kórházból, elmegyünk így egy nagy csapatként valahova.
Egy szó, mint száz, Jungkookkal szinte tökéletes minden percem. 3 napja hivatalosan is együtt vagyunk, azóta pedig elválaszthatatlanok lettünk. Éjjel-nappal kényeztet... mármint a kedvemre tesz. Nem volt ugyan köztünk semmi ami korhatáros, de úgy érzem én már készen állok rá. Megbízom benne és ha eddig nem hagyott el, ezután sem fog. Hacsak nem lesz rettenetes a szex. Bár kétlem, a pletykák alapján ő egy szexisten és be kell vallanom azért én is tudok egy s mást. Nem vagyok egy lepedőakrobata de szerintem meg tudom adni neki azt amit szeretne. Remélem.
A hétvégén gondoltam, hogy bemutatom anyáéknak egy vacsora keretein belül, de még szombaton este, vagyis holnap, lesz egy kisebb házibuli a tovabbjutásuk miatt. A hokit egyszer sem hagyta ki, én minden egyes alkalommal mentem vele és szurkoltam. Hobival az edzéseken is jelen voltunk, így egymásra is több időt szánva.
-Jiminie, min merengsz? - Jungkook hangja szakít ki gondolataim halmazából.
-Rajtunk... - az ebédlőben az asztalnál kortyolgatom a mézes teámat amit Kookie készített nekem. Már megebédeltünk kettecskén, ugyanis ma nincs itthon senki. Terveztem mára programot magunknak, amiről Kookie nem tud. Határozottan élvezni fogja.
Nem mond semmit csak kérdő tekintettel az arcán lép közelebb. Jobb kezét arcomra simítja, homlokomra puszit hint.
-Szóval rajtunk? Kifejted?
-Van egy kis meglepim. - nem tarthatom magamban, vele is közölnöm kell. Bár attól nem tartok, hogy ő nem akarja. Ki van éhezve, ezt ha nem is hozza fel, látom rajta. Mindenki látja rajta.
-Oh... Jimin ne
-Bele se kezdj! Nem kell bebiztosítanod semmiről, felnőtt férfi vagyok, tudom mit akarok és mit csinálok.
-Ahogy akarod bébi. Én is tudom mit akarok, wc-t. Túl sok teát ittam.
-A szobádban leszek. - megvártam amíg Kook elhagyja a helyiséget aztán azonnal tárcsáztam is Hobit. Ki se csengett már felvette a telefont. Elújságoltam neki halkan a hírt. Ő is suttogott, ebből tudom, Sugával van.
-Vesd be magad Chim!
Ezzel a mondattal raktuk le a telefont. Gyorsan felsurrantam Kookie szobájába, hátha megérkezett már de sehol sem volt még.Jungkook pov
Kiérve a konyhából, kikaptam zsebemből a telefonomat és írtam a közös csoportunkba. Tájékoztattam a srácokat a fennálló helyzetről.Kan chat
Nyúlfejű🐰
SOS szex leszSuhoG🏒
MIMIMIMI? JIMIN?Nyúlfejű🐰
Szted?Sugar🏀
5p-et adjNyúlfejű🐰
OkA mosdóban vártam meg azt az 5 kibaszott hosszú percet. Felhívtam őket messengeren, úgy, ahogyan múltkor Namot, így ők mindent hallhatnak és megbizonyosodnak arról, hogy megtörtént az ami megtörtént. Rosszul érzem magam emiatt, de nem annyira, hogy ne tegyem meg. Hallottam ahogy Jimin besétál a szobába és leül az ágyamra. Gyorsan beléptem a hívásba és lenémítottam a telefonomat, hogy ha esetleg megszólalnak, semmiképp se halljuk őket és ne zavarjanak meg.
Kilépve a fürdőből a telefont a szekrényem polcára tettem, kicsit messzebb tőlünk. Jimin valóban az ágyamon ült. Csábítóan nézett rám, alsó ajkát beharapva.
-Kész vagy, Kookie? Mi tartott ennyi ideig? Alig bírok várni. - feljebb mászott az ágyon, megfordulva fenekét riszálta nekem. Csodás rálátás nyílt a hátsójára. És ezzel az érzéssel kell minden egyes nap megküzdenem! Kínzás.
-Semmiség, bébi. - óh basszus, alig várom, hogy benne legyek... a dolgok közepében.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...