14. Date

873 62 4
                                    

Jimin pov

Ahogy megpuszilt... Istenem de jó érzés volt. Fogalmam sincs mikor éreztem ilyet utoljára. Arcom teljes pírbe borult és meg sem tudtam szólalni. Jeon ezt látszólag nem vette észre. Kényelmesen helyetfoglalt és teljesen otthon érezte magát. Kipakolt az asztal közepére mindent és nem tudom honnan tuda, hol vannak a poharak, de azt is szerzett és már töltötte is ki a dobozos kakaót mindkettőnknek. A reggeli a köztünk megszokott csendben telt. Ő majdnem felfalt mindent, míg én szinte megint semmit sem ettem. Próbáltam lenyomni a torkomon egy sajtos pogácsát de egyfolytában bűntudatom volt a diétám miatt és így még a kezdeti étvágyam is elment.

-Este elmegyünk vacsorázni és addig nem állsz fel az asztaltól ameddig mindent meg nem ettél. Ha nem eszel, nem leszünk jóban, Jimin. Úgy látszik be kell keményítenem. Nem szeretem az egy szál bél... pasikat. Azt szeretem, amikor van mit fogni. Vágod?

-Mégis lefekszel válogatás nélkül akárkivel.

-Szexnél az élvezetre figyelek, nem a külsőségekre. Ott én vagyok a fontos, nem az aki alattam van.

Muszáj tudatosítani magamban, Jeon nem fog változni. Én nem fogom tudni őt megváltoztatni és nem is várhatom ezt el. Majd, hogy nem idegenek vagyunk egymás számára. Nincs jogom semmit sem megváltoztatni benne, viszont nekem így, a mostani gondolkodásával nem kell.

-Na elmentem.

-Neked is szia.

-Szia, gyönyörűm. Este jövök érted olyan 7-re, vagy hamarabb. Szép legyél. Bár mindig az vagy. - erre megint elpirultam, de ezt már észrevette, mivel tenyerét a homlokomra simította majd kacsintott, de nem történt köztünk több szóváltás. Mivel már 10 is elmúlt nekem pedig 11-kor be kell mennem egy órámra, muszáj lesz elkezdenem készülődni.

***

Napos idő lévén majd' megsültem a pulóverben amit magamra kaptam még óra előtt. Na persze a sietésben is kimelegedtem, valószínűleg ezért van most ennyire melegem, és nem az időjárás tehet róla, mert más már kiskabátban van. Végül pont beértem és levágódtam a szokásos helyemre. Jó sok perccel később véget ért az óra, én pedig az egyetem előtti padon üldögélek a multkori könyvemet szorongatva kacsóim között. Szemeim villám gyorsasággal járják a sorokat amikor is megszólal a telefonom idegesítő hangja. Utálom amikor ilyenkor zavarnak, akárki is az, akkor is ha a legimádottabb szám a csengőhangom.

-Halló?? - vettem fel kissé ingerülten a készüléket.

-...olvastál? - a kellemes mély tónusú hangot meghallva rögtön elszállt minden idegességem és vigyorogva válaszoltam.

-Igeeen. Miújság?

-Csak azért hívlak mert ma nem dolgozom már és délután 6-tól szabad vagyok éééés, hogy nem ülünk-e be valami kis hangulatos helyre kettecskén? Olyan rég találkoztunk már. Rettentően hiányzol. Nagyon szeretnélek látni. El se tudod képzelni mennyire. Mindenkinek rólad fecsegek mostanában és már nem bírják a körülöttem lévők. Na meg ők is rámerőltették, mostmár hívjalak fel. Igazán szánhatnál rám egy kis időt. Elég fontos vagyok neked nem?

-Persze, hogy fontos vagy! Nagyon szeretnék de elígérkeztem és nem akarom lemondani tudod... most önszántamból megyek.

-Oh.

-Ne haraguuudj.

-Nem haragszok, Chim. Csak féltelek. Nagyon szeretlek, hozzám bármikor jöhetsz és akármikor veszek ki szabadságot ha

-Tudom. Én is szeretlek. Este hívlak a randi után.

-Akarom én tudni mi fog történni? Milyen barommal mész?

-Nem barom. Ő egy... helyes srác.

-Más pozitív tulajdonság esetleg?

-Hát... hokis.

-Jézusom. Sok csók, majd hívj.

-Oksi. - azzal le is tettük a telefont. Nagyon jól esett hallani a hangját újra, eddig észre sem vettem mennyire hiányzik. Muszáj összefutnunk a héten, és akkor majd jól megszeretgetem.

***

A nap többi része gyorsan elszaladt az órákkal és percekkel a hátán, szinte furcsán rövidnek tűnt a délután, most pedig itt állok a szekrény előtt és fogalmam sincs mit kéne felvennem. Legalább annyit elárulhatott volna, hova visz. Egyébként is abban állapodtunk meg, hogy én választok helyet és időpontot is. Úgy döntöttem nem foglalkozok semmivel, felveszem a legszexibb átlátszós ingemet és egy feszes nacit egy sima Vans-szel és meg van oldva. Befújtam magam a legjobb parfümömmel, beállítottam a hajam és leültem telefonozni miközben vártam Jeont. Alig telt bele 5 perc, 18:59-kor már meg is hallottam a csengő hangját.

Felsőtestén egy fehér ing foglalt helyet, alulra pedig egy fekete szaggatott farmert választott. Egyszerű összeállítás, de szívdöglesztően festett ebben is.

-Mehetünk, szépségem?

-Persze, hozom a kulcsot.



2020. 06. 18.

Köszönöm az előző kommentet, nagyon jól esett <3

COCAINE | ✔Where stories live. Discover now