Jimin pov
Reggel fájó fejjel ébredtem. Az első gondolatom ennek köszönhetően: ez is egy jó nap lesz. Nos, ennek ellenére, amint kinyitottam a szemeimet, drága barátom már ott ült a lábamnál és mereven bámult engem egy hatalmas vigyorral az arcán.
-Mesélj el mindent!
-Hoseok, most keltem. - próbáltam lerázni, kissé még rekedtes hangon.
-Vártam eleget amíg felkeltél. Kezdj bele. Hallani akarom a te sztoridat. Már hallottam mindenkiét csak a tiedet nem. Milyen barát vagy te?
-Nagyon is jó barát vagyok. Tudod mi vagyok még? Éhes. Reggelizzünk már előbb ha megkérhetlek.
-Már csináltam reggelit de KEZDD MÁR EL-
-JÓÓÓÓ! Aranyos volt...
-Aranyos? - a vöröskének egyből felszaladtak a szemöldökei a homloka közepére és most mégjobban vigyorgott. Komolyan, a szája szerintem lassan fülig ér ha megerőlteti magát.
-Nos, aranyos. Kedves, jófej és vicces. Perverz egy kicsit. Talán nem kéne foglalkoznom vele de... olyan jó vele beszélgetni, tudod? Mindig akkora szemekkel figyel. Mintha tényleg érdekelné. Hümmög és egyetért velem. Ő talán nem is veszi észre de ahogy mesélek, a hangulata folyamatosan változik és ez teljesen kiül az arcára. Ahogyan rágja a szája szélét, vagy végignyal az ajkain, összeszűkíti a szemeit és ahogyan a szemöldöke a hajtövébe repül ha valami olyat említek meg, na az nagyon vicces. Próbál odafigyelni rám, dicsér és annyira törődő. Vagy csak az is lehet, hogy beképzelem az egészet. Talán nem is akar tőlem semmit. De Hoseok! Amikor megcsókolt én azt hittem elrepülök. Majdnem felszálltam a földről. Óh te jó ég ha nem tartott volna olyan erősen, lebegtem volna. És aaaaaaaah Istenem azok az ajkak, az eres karja, a hatalmas kezei és azok a hosszú ujjak fho. Olyan jó illata vaaaan. Vaníliás és citromos és süteményes és rágógumis esküszöm neked olyan mintha egy csillámpóniból és a vasemberből készítették volna az illatát. És- Miért bámulsz így?
-Olyan jó téged így látni... Én csak... olyan rég hallottalak így beszélni valakiről. Annyira jól esik a füleimnek ez az önfeledt szerelmes hang, hogy-
-Nem vagyok szerelmes. Jungkook egy elég jó pasi de ennyi. Semmi nincs köztünk és ha elhívna esetlegesen mégegy találkára, hát nemet fogok mondani, mert már így is eléggé megszégyenített és azt hiszem nem akarok megint csalódni. Minden férfi ugyanolyan kétségkívül nem akarom végigpróbálni mindet, minta holmi cipők lennének. Egyébként ma nem megyünk el valahova?
-Olyan hülye vagy, és nem, mert te Jinhez mész ahogy hallottam, én pedig Yoongival, randira. Ma van a hónapfordulónk és-
-Ti minden hónapban megünneplitek?
-Hát persze!
-Oké, akkor holnap?
-Holnap szerda, nem?
-És?
-Yoongiéknak meccse van és el kell mennem.
-Ja tényleg. Mit vegyek fel?
-Jössz velem?
-Jungkook meghívott.
-MI? MEGHÍVOTT?
-Te jó ég, miért ordibálsz megint? Ez csak egy egyszerű meccs, meghívott és kész. Ki tudja hányan lesznek még ott miatta.
-Miatta biztos sokan, de ő nem igen hívogat me-
-Elég! Nem érdekel a humbug. Együnk végre. Közben bekapcsolom a telefonomat, még van időm az első órámig.
Jungkook pov
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...