Jungkook pov
Jimin felé másztam eldöntve őt az ágyon. Nyakát kezdtem csókolgatni, de ezt hamar meguntam. Pólóját szinte leszakítottam felsőtestéről. Elém tárult hibátlan bőre. Végigsimítottam rajta. Ajkaira hajolva heves csatát kezdeményeztem, melyet nyelveink vívtak meg. Jimin sem tétlenkedett, övemet csatolta ki amíg én számba vettem egyik mellbimbóját. Végignyaltam kulcscsontján, lesimítva combjaihoz, feljebb toltam az ágyon. A fehér lepedő meggyűrődött alattunk ahogyan a tettek mezejére léptünk. Az én fehér pólóm is egyhamar lekerült rólam a szoba egyik messzi sarkában megcsókolva a padlót. Percek alatt levetkőztünk, hevességünkben csak az alsónadrág maradt fent. Jiminie lassacskán nyögni kezdett. Belső combját vettem kezelésbe, behintve az eddig kihagyott részeket puszikkal, otthagyva a nyálamat. Két ujjamat alsónadrágja korcába akasztottam, lejjebb húzva az anyagot, megnyaltam a felszabadított részt. A szőkeség fekete tincseim közé csúsztatta kicsike ujjait, meghúzta a hajamat, jelezve, nézzek fel rá. Tettem amit kért. Tekintetünk találkozott és egybefonódott. Íriszeiben különös fény csillant. Talán mintha félne? Közelebb férkőztem hozzá, nem csókoltam hevesen, ezúttal óvatosan vettem birtokba piros párnácskáit, nyelvemet a saját számban tartottam.
-Szeretlek, édesem. - suttogtam fülébe lehelve szavaimat. Csak egy mosolyt kaptam cserébe, de nem panaszkodok, felér nekem a világ összes kincsével az, ha láthatom azt a ragyogó ajakgörbületét. Lehúztam róla alsóját, magamat is megszabadítottam a kényelmetlen anyagtól és széthúztam lábait. Nem volt kellemetlen a helyzet. Egyáltalán nem szorongtam, nem éreztem rossznak azt, amit csinálok. Akartam Jimint. Kívántam, kívánom hetek óta. Végre valahára az enyém lehet, ha csak mára, akkor is.
Meglepődött, ahogy meglátta méretem. Elnyílt ajkakkal figyelte minden mozdulatom. Húztam párat farkamon majd az övét vettem kezelésbe. Az érzésre rögtön felnyögött, nem tartotta vissza édes hangját. Első ujjamat szinte meg sem érezte, viszont a másodiknál már mocorgott kicsit, majd harmadik is hamar felkerült neki. Lihegve próbálta túlvészelni a helyzetet, ám csak fajdalmat okoztam neki. Tágítás közben egyszer csak hatalmasat nyögött. Annyira aggódtam, hogy észre sem vettem, már nem torzul az arca a könnycseppek felszáradtak és majd, hogy nem lovagolja az ujjaimat. Felbátorodva dugtam neki feljebb. Kiengedte rendesen a nyögéseit és sóhajait, bár nem volt aki miatt visszafogja őket. Legalabbis ő ezt nem tudta, hogy van...
-J-Jungkookh, tedd beh- AH! - nem várakoztattam se őt, se a közönséget. Ujjaimat kihúzva, kerestem elő egy kotont és a síkosítót az éjjeliszekrényem legfelső fiókjából. Magamra görgettem az óvszert és kentem fel bőven a síkosítóból is, hogy semmiképp se okozzak több fájdalmat a szöszinek. Telefonom értesítést jelzett, rákaptam a tekintetem. Zöld fény villogott, ami jelezte, messenger üzenetet kaptam. Nem foglalkoztam vele, visszafordítottam a figyelmemet az alattam fekvőre. Szemeiben újra furcsa fény villant. Eszembe jutottak a vonal másik végén hallgatózó barátaim. Eszembe jutottak az utóbbi napok eseményei. Felvillant a kép ahogyan Jimin a kapuban áll, az első és második randink, ahogyan szerelmet vallok, a féltékenységi rohamom, a kórházi és otthoni események. Az emlékek rámzúdultak. Fél perce bámulhattam Jiminre, de ő kivárt. Várt amíg feleszmélek. Aggódását nem leplezve összébb húzta magát. A varázs mintha kezdene elszivárogni...
-Nekem ez nem megy. - jelentettem ki. Ezt követő pillanatban okostelefonom egy utolsó villanással és rezgéssel jelezte az akkumulátor lemerülését, majd kikapcsolt. A képernyő elsötétülve hagyott minket magunkra. A kotont lehúztam a farkamról, félredobtam és lejjebb másztam az ágyon. Jimin lábai közé helyezkedtem. Értetlenkedett és hitetlen is volt egyben, azonban most sem szólt egy szót sem. Bízik bennem.
Végignyaltam egész hosszán. Kezemet ütemesen mozgatva rajta ráhajoltam péniszére. Számba vettem, nem várakoztattam, tövig bekaptam és mélytorkot kapott tőlem. Lélegzete elállt, amint kiengedtem a melegségből, visszanyomta fejemet magára, hajamba mart s irányítani kezdett. Nem tartott sokáig az egész, ondóját lenyeltem, meleg élvezete végigfolyt a torkomon.
-Esküszöm Jimin, nálad finomabbat még nem ettem. - melléfeküdtem, nem hagytam, hogy felálljon. Nincs szükségem kielégülésre, nem akarom még jobban megalázni őt. Próbált ellenkezni amikor már az orgazmus hullámai elmúltak, de nem engedtem.
-Kookie, készen álltam rád. Nem kell így kezelned én-
-Bébi, szeretlek. Elfáradtam. Aludjunk, most csak erre vágyom, jó? Lesz még alkalom, hogy visszaadd. - beletörődve sóhajtott fel a picike. Mellkasomra feküdt, én magamhoz húztam amennyire csak tudtam, így aludtunk el délután 5-kor.
Jimin fel sem kelt egész este. Úgy aludt akár a bunda. Hajnalban kikeltem mellőle, írtam egy üzenetet, a cetlit mellette hagyva az ágyon. Felöltöztem és kisurrantam. A srácokkal már megbeszéltem mit mondjanak ha felébred, miért is nem vagyok itthon. Ők úgy tudják, szexeltünk, ami nem igaz, de ezt nem vallottam be. A pletyka gondolom szétterjedt, ugyanúgy ahogyan a bűntudat a testemben.
YOU ARE READING
COCAINE | ✔
Fanfiction- Kookie nem olyan! - bizonygattam, talán nem is nekik, hanem magamnak. - De igen, csak még nem ismered. - Ugyan Jimin. Nevetség tárgya leszel egy héten belül. Big Hit egyetem, a két merőben különböző "srác", egy feladat, bántások, sértődés, szerele...