🎶Toygar Işıklı/Korkuyorum🎶
İyi okumalar...
26. Bölüm, 'Bir takım konuşmalar'
"Abimle konuştun mu?"
"Konuştum güzelim."
"Eee? Ne dedi? Ne konuştunuz? Çok kızdı mı? Nasıl karşıladı?" Tırnak kemirmekten nefret eder, iğrenirdim ama stres ve heyecandan buna engel olamıyordum.
"Sakin ol Bücürü- Ah!"
"Ne oldu? İyi misin? Canın mı yandı? Biri mi vurdu? Kim vurdu? Abim vurdu değil mi? Konuşsana artık be!" Diyerek kolunu sarsmaya başladım. Asla konuşmuyordu! Ben meraktan çatır çatır çatlıyordum burada!
"Güzelim bir sakin ol. Dışarı çıkalım istersen uzun uzun konuşuruz, hem ben de seni özledim. Olur mu?" Koluna bir tokat attım.
"Fırsatçı gıcık seni. Neyse, geliyorum." Gıcık falan diyordum ama bakmayın, hoşuma gidiyordu. Kız evi naz eviydi sonuçta. Adam melek gibiydi! Ama benim meleğimdi tabii, o ayrı mesele.
"Sokağın başında bekliyorum ben seni güzelim."
O görmesede kafamı sallayıp, telefonu cevap vermeden direkt kapattım. Telefonu adamın suratına kapatmıştım. Umarım fazla kızmazdı. İlk önce short giymeyi düşünmüştüm ama sonra Aras ile uğraşmak istemediğim için vazgeçmiştim. Hem de ilk günlerden kaçırmayalımdı adamı.
Kot siyah dar paça pantolunumu, içine beyaz bir crop ve siyah salaş gömleğimi dolaptan çıkarıp üzerime giydim. Saçlarımı tarayıp salık bıraktım ve sadece rimel sürüp, aşağı indim. Çantamı da almayı unutmadım tabi.
"Anne dışarı çıkabilir miyim?"
"Niye?" Annem çatık kaşlarla beni süzüyordu.
"Kütüphaneye falan uğrayacağım." Pek inanmışa benzemiyordu. Ama inanması gerekiyordu.
"Akşam konuşacağız nasıl olsa küçük hanım."
"Bu ne anlama geliyor? İzin verdin mi yani?"
"Tamam ama çok gecikme. Senin kafadan kontak olduğunu bilsemde yanlış bir şey yapmayacağın için güveniyorum sana." Kaşlarımı çattım. Sağ ol ya.
"Öyle ölmem anne ya füze at! Övdün mü, gömdün mü belli değil."
"Çok konuşma. Dediğim gibi de çok gecikme. Ha bu arada Aras oğluma da selam söyle." Nereden biliyor ki Aras ile buluşacağımı? Kesin biz konuşurken kapımı dinlemişti. Ah anne ah!
"Beni mi dinledin anne?" Diyerek şok içinde baktım ona.
"İnkar etmemene sevindim ve evet dinledim çünkü ben annenim." Keşke bu rahatlık bende de olsaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomurcuk Mahallesi| Tamamlandı.
Fiksi Remaja(Düzenlendi.) (Final.) Dram yok, üzülmek yok! Biz burada sadece gülüyoruz. Çıtır çerez, belki bir tutam da klişe bir aşk hikayesi arayanları içeride cümbüş bekliyor!