Burak Bey gömleğinin kollarını iliklerken ben yakasını düzeltiyordum.
Furkan Bey odanın içinde volta atıp duruyordu.
Burak Bey, Furkan Bey'e dayanamayıp masadaki kalemi Furkan Bey'e attı.
"Ağzını burnunu kıracağım şimdi! Böyle yaptıkça strese giriyorum!"
Furkan Bey ellerini beline koyup Burak Bey'e baktı.
"Strese girmelisin bence! Bu kadar rahat olmanı neye borçlusun!?"
Furkan Bey Burak Bey'in yanına gelip aniden sarıldı.
"Sanırım birazdan kalp krizinden öleceğim. Hakkını helal et."
Furkan Bey aniden banada sarıldı.
"Miray seninle yeni tanıştık ama başarılı bir kızsın. Hırslısında böyle devam et."
Burak Bey, Furkan Bey'in koluna vurup kızıyordu.
"Bir dakika! Siz ikiniz neden lavanta kokuyorsunuz?"
Burak Bey strese girip Furkan Bey'i ittirdi.
"Saçmala istersen! Zaten 7/24 yan yanayız. Sekreterim ya!"
Furkan Bey koltuğa oturup kafasını ellerinin arasına alıp sayıklarken Burak Bey'in yüzüne yine nemlendirici krem sürüp dağıttım.
Dudaklarına nemlendirici sürerken Cahit Bey odaya girdi.
"Geldiler! Çabuk aşşağı inelim!"
Furkan Bey ayağa kalkıp Cahit Bey'in yanına gidip geri döndü. Sonra geri giderken geri dönünce Burak Bey kolundan tutup odadan çıkardı.
Onlar aşşağı karşılamaya giderken bütün çalışanlar stresliydi.
Ayşe ve Aycan yanıma gelip sürekli ya kabul etmezlerse yine deyip duruyordu.
"Herkes niye bu kadar stresli? Yurt dışında Adam teklifimizi hemen kabul etti."
Ayşe suratıma sinirle baktı.
"Burak Bey sırf o adamlar yüzünden bir senedir yurt dışına gidip geliyordu. Hatta eski sekreteriyle yurt dışına birçok kez gitti. O kız nasıl hamile kalmadı şaşırıyorum."
Ayşe'nin son cümlesiyle Aycan kafasına bir tane geçirdi.
"Adamın dedikodusunu yapma. Eski Burak Bey devri bitti."
Tam soru soracakken Burak Bey ve adamlar geldi.
Cahit Bey arkadaki iki adamla ilgilenirken Burak Bey ve Furkan Bey öndeki sarışın adamla ilgileniyordu.
Burak Bey yanımdan geçerken bana göz kırpıp çok alçak sesle fısıldadı.
"Bana şans dile. Ayrıca kamp işini ben çalışanlarıma söylemek istiyorum. Ağzından kaçırma."
Burak Bey ve Furkan Bey adamların önce odaya girmesi için yol verdi. Daha sonra Cahit Bey ve Furkan Bey içeri girdi.
Burak Bey bana bakınca elimi yukarı kaldırıp yumruk yaparak ağzımı oynattım.
"Yapabilirsiniz."
Burak Bey bana bakıp derin nefes alarak kapıyı kapattı.
Daha sonra cam odanın camı beyaz oldu.
Çalışanların hepsi etrafa dağılmış boncuklar gibi yerlere oturup sadece toplantının olumlu geçmesini beklemeye başladılar.
Aycan ve Ayşe'ye dönüp aklımda kalan soruyu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~