59. Bölüm (FİNAL)

2.1K 95 211
                                    

Yazar'ın ağzından;

Ambulans sonunda gelmişti. Miray'a ilk müdahale yapılırken Burak Miray'ın başında ağlarken asla elini bırakmıyordu.

Hastaneye gelene kadar Burak Miray'a güçlü olması için kulağına fısıldıyordu.

Miray'ın kalp atışları gittikçe yavaşlıyordu.

Bunu gören Burak iyice çılgına dönmüştü.

Sağlık çalışanları başa çıkmayınca erkek sağlık çalışanı Burak'ı tutarken Kadın sağlık çalışanı sakinleştirici iğne yaptı.

Burak gittikçe ağırlaşan göz kapaklarıyla çökmüştü.

Miray'ın sıkıca tuttuğu elini artık tutamıyordu.

Elleri birbirinden ayrılınca Burak'ın gözleri kapandı.

Miray'a kalp masajı yaptıktan sonra hayata tutunmayı başarmıştı Miray.

Hastaneye geldiklerinde Burak'ı dinlenme odasına götürürken Miray'ı direk ameliyathaneye almışlardı.

Burak ve Miray'ı takip eden gazeteci çektiği fotoğrafları yayınladığı için hastaneye Burak'ın ailesi ve çoğu arkadaşı doluşmuştu.

Miray'ın hiç kimsesi yoktu.

Kerem daha haberi duymamıştı hiçbir şeyden habersiz sadece Miray'ın resmini çiziyordu.

Burak'ın ailesi ve arkadaşları Burak'ın kaldığı odaya gidip Burak'ın iyi olup olmadığını kontrol ederken Miray buz gibi ameliyathanede bir başına yalnızdı.

Koridordan gelen acı bir feryat bütün hastaneyi sarmıştı.

Kerem'in sesiydi bu. Sanki yavrusunu kaybetmiş annenin feryadı gibiydi.

Koşarak ameliyathanenin önüne gelip bağıra bağıra ağlarken Burak'ın bilinci yavaş yavaş kendine geliyordu.

Gözleri açılınca herkes başına toplandı.

Veronica ağlayarak abisine sarılırken annesi oğlunun elini sıkıca tuttu.

"Miray... Miray nerede?"

Burak'ın sorusuna herkes başını eğmiş yere bakıyorlardı.

Kimseden ses çıkmayınca Burak bağırmaya başladı.

"Miray nerede!?"

Burak cinnet geçirecek gibiydi. Veronica araya girip abisini sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Ameliyathaneye almışlar. Durumu iyi değilmiş..."

Burak Veronica'nın sözlerinin karşısında ruhsal ve bedenen çökmüştü.

Eliyle Furkan'ı çağırdı.

Ondan güç alarak ameliyathanenin önüne kadar gitti.

Yerde ağlayan Kerem'i görünce daha fazla ağlamaya başlamıştı Burak.

Kerem Burak'ı görünce yerden kalkıp üstüne koşarak yumruk atınca Furkan, annesi ve korumalar araya girmeye çalışınca Burak eliyle durdurdu.

"Mutlu musun ha!? Mutlu musun cevap ver! Senin o kirli işlerin yüzünden Miray zarar gördü! Eğer ona bir şey olursa Allah şahidim olsun o canını kendi ellerimle alacağım!"

SEKRETERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin