Kadın masanın üstündeki dört tane kağıdı iki, iki ayırıp Burak Bey'e ve Furkan Bey'e uzattı.
"Şimdi bir oyun oynamak istiyorum. Burak Bey ve Furkan Beyle oynayacağız. Oyunumuz şöyle elinize isminizin yazılı olduğu kağıtları verdim. Ve sorular soracağım. Siz ona göre elinizdeki isimleri kaldıracaksınız."
Furkan Bey ve Burak Bey kağıtlara bakıp hazırız dedi.
"Evet ilk sorumuzla başlıyorum. En çok kim mızıkçılık yapar."
Furkan Bey Burak Bey'in ismini havaya kaldırırken Burak Beyde Furkan Bey'in ismini havaya kaldırdı.
"Kesinlikle yalan söylüyor. En mızıkçısı kesinlikle Burak."
"Hayır bunu bile söylerken mızıkçılık yapıyorsun."
Ikisi kavga ederken kadın başka bir soru sorarak araya girdi.
"En çok kim parasını saçma şeylere harcar?"
Ikiside Furkan Bey'in ismini havaya kaldırdı.
"Tereddütsüz Furkan. Geçenlerde internetten bir şey aldı ama ikimizde ne olduğunu ve nasıl çalıştığını bilmiyoruz."
"Açıkçası bu huyumdan nefret ediyorum ama fazla meraklı olduğum için alıp ne işe yarıyor diye anlamaya çalışıp anlamayınca evimde bir tane saçma şeyleri biriktirdiğim oda var oraya atıyorum."
Kadın elindeki kağıda bakıp soruyu okudu.
"En çok kim sanatla uğraşır?"
Furkan Bey Burak Bey'in ismini havaya kaldırmıştı. Burak Bey ise hem kendi ismini hem Furkan Bey'in ismini havaya kaldırdı.
"Açıkçası bende Burakla resim müzelerine gidip resim yapıyorum ama Burak'ın zoruyla genellikle yapıyorum."
Kağıtları indirirken kadın başka bir soru sordu.
"İlk kim çocuk sahibi olur?"
Ikiside Furkan Bey'in ismini yukarı kaldırdı.
"Kesinlikle Furkan ilk baba olur."
"Açıkçası biraz çapkınım. Hatta ilk ben evlenebilirim."
Onlara gülerken kadın başka bir soru sordu.
"En çok kim dağınık?"
Ikiside Furkan Bey'in ismini kaldırdı.
"Kesinlikle Furkan. Furkandan asla iyi bir ev arkadaşı olmaz. Çoraplarını kirli sepete atmak yerine benim odama atıyor."
"Ama ne yapayım? Senin odan banyodan daha yakın."
Kadın dayanamayıp içinde tuttuğu kahkahayı saldı.
"Sorularımız bu kadardı. Cevaplarınız çok uyumlu olmasa bile en uyumlu arkadaş sizsiniz."
Burak Bey ve Furkan Bey elindeki kağıtları masaya koyup birbirlerine teşekkür ederek yayını kapattı.
Ben kadınla ilgilenip gönderirken Burak Bey ve Furkan Bey gittiler.
Kadını gönderdikten sonra masama geçip otururken sandalyemde dönmeye başladım. Döner sandalyede dönmeyi seven bir tek ben olamam.
Gözlerimi kapatıp gülerken dönüyordum. Sandalyem aniden durunca sarsılıp gözlerimi açtım. Burak Bey eliyle sandalyemi tutup bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Lãng mạn~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~