"Kerem ben Burak Beyden hoşlanıyorum...!"
Bir anda söyleyip rahatladım. Koltuğa yaslandığımda Kerem bana kafasını sallayıp dediğimi sakince karşıladı.
"Ne zamandan beri peki?"
Pantolonum sıkınca düğmesini açıp bluzumu üstüne örttüm.
"Sanırım en en en çok etkilendiğim zaman suni teneffüs yaptığım zaman."
Kerem kafasını sallarken doğrulup yüzüme baktı.
"Tek tek sorayım mı? Yoksa anlatacak mısın?"
Çoraplarımı çıkarıp kenara atarken ayaklarımı Kerem'in kucağına koydum. Kerem masaj yapması gerektiğini anlayıp ayaklarıma masaj yaparken anlatmaya başladım.
"Çileğe ciddi derecede alerjisi var. Ve çilekli dondurma yedi. Bende suni teneffüs yaptım. Ve ilk defa birinin dudaklarına dudağımla dokundum. Hastaneye gittiğimizde kolumdan tutup yanında uzanmamı istedi. Ve bende yanına uzandım."
Içim heyecan dolunca yayıldığım koltukta dik oturup parlayan gözlerimle Kerem'e baktım.
"Yani hislerim karşılıklıydı. Bundan emindim. Fakat merdivenden düştüğü gece aslında eski sekreterinin saldırısına uğrayıp birlikte dövüşürken merdivenden düşmüş. Neyse bu gereksiz bir ayrıntıydı. O geceden sonra bana karşı olan tutumu değişti. Eskiden aramızda bir şey yokken bile daha kibardı şimdi ki halinden. Ama şimdi... Başka bir kadınla beraber."
Son cümlemi söylerken sesim kısılmış, yüzüm düşmüştü. Kerem masaj yapmayı bırakıp eğilen kafamı çenemden tutup geri kaldırdı.
"Ya bir şey yapıp kendinden soğuttun? Ya da pezevenk biri. Bence ikinci ihtimal daha olası."
Tırnaklarımla oynarken kapı çalınca ayağa kalkıp bluzumu kaldırarak karnımı kaşıdım.
Esneyip kapıyı açtığımda Burak Bey'i görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Beni baştan aşşağı süzerken Kerem yanımıza geldi.
Burak Bey'i görünce bana göz kırpıp evden çıktı.
Tipimi düzeltmeye çalışırken bir yandan etrafı toplamaya çalışıyordum. Bir yandan ise Burak Bey'e neden geldiğini sorup içeri alıyordum.
Kanepeye oturup beni izlerken etraftaki çoraplarımı ve eşyalarımı toparlayıp odaya attım.
Daha sonra Burak Bey'in yanına oturdum.
"İşle ilgili bir sorun mu var Burak Bey?"
Burak Bey gözlerini karnıma dikince eğilip baktığımda düğmemin açık olduğunu görünce arkamı dönüp düğmemi kapatıp alev almış yanaklarımla Burak Bey'e baktım.
Burak Bey elindeki saate bakarken eliyle ensesini ovalayıp bana baktı.
"İş... aynen işle ilgili sorun çıktı."
Bileğimdeki tokayla saçımı toplarken ayağa kalktım.
"Imzaladığınız belgeler de mi bir sorun var?"
Belgeleri almak için odama giderken Burak Bey kolumdan tutup oturttu.
"Aslında... iş için burada değilim... Nasıl desem...? Seninle birlikte olunca eğleniyorum."
Burak Bey'e bakarken kapı çalınca ayağa kalkıp kapıyı açtım.
Kapıda Savaş Bey duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~