İlk önce neye uğradığımı şaşırdıktan sonra koşarak yanına gidip yere oturarak başını dizimin üstüne koyup yanağına vurmaya başladım.
Dondurmacı amca yanıma gelip ambulansı ararken küçük çocuk yanıma gelip Burak Bey'i ayıltmaya çalıştı.
Çok korktuğum için Burak Bey'e seslenip ağlıyordum.
"Burak Bey! Uyanın! Uyansanıza! Burak Bey!"
Ağlarken Burak Bey'i ayıltmaya çalışırken çocuğa döndüm.
"Neden bayıldı? Biliyor musun?"
Çocuk çok korktuğu için konuşmadan kafasını sağa sola salladı.
Çocuğun elindeki dondurmaya baktığımda Burak Beyle bizim istediğimiz dondurma Onun elindeydi. Burak Bey'in düşürdüğü dondurmalara bakınca çilekli dondurma vardı.
Çilekli dondurma mı yedi!?
Ben başında ağlayıp ayıltmaya çalışsamda işe yaramıyordu.
Dondurmacı amca telefonu bana uzattıp ambulans görevlisinin benimle konuşmak istediğini söyledi.
"Neden bayıldı biliyor musunuz?"
"Büyük ihtimalle çilekli dondurma yedi. Ve çileğe alerjisi var!"
"Yedikten hemen sonra mı bayıldı?"
"Bilmiyorum arkam dönüktü. Ama çok kısa süreliğine dönüktü."
"İlk önce sakin olun. Dediğinize göre hemen bayıldıysa çileğe ölümcül derecede alerjisi var. Nabzını kontrol edin."
Küçük çocuk elimden telefonu alıp hoparlöre verdi.
Nabzını ölçtüm.
"Çok düşük!"
"Tamam solunumu nasıl?"
Burak Bey'in burnuna yaklaşıp solunumu kontrol ettim.
"Kesik kesik nefes alıyor!"
"Suni teneffüs biliyor musunuz?"
"Evet ilk yardım dersi almıştım."
"Tamam şimdi vakit kaybetmeden suni teneffüs yapın. İki üç dakikaya oradayız."
Kadını dinleyip hiç beklemeden suni teneffüs yapıp durdum. Ambulans gelince hemen bindirip hastaneye gittik.
Durmadan ağladığım için ambulans görevlileri beni sakinleştiriyordu.
Hastaneye gelince Burak Bey'i odaya aldılar. Bende kapıda bekleyip durdum.
Doktorlar odadan çıkıp bana baktı.
"O şu an iyi. Hatta çok güçlü bir vücudu var, şu an uyanık. Ayrıca suni teneffüsü yapmasaydınız işler biraz değişirdi."
Kadın doktora teşekkür edip odaya girdim. Burak Bey uyuyordu. Ama Kadın uyanık demişti.
Yanına gidip birkaç kez dürtmeme rağmen hiç tepki göstermedi.
Yatağın kenarına oturup yüzüne baktım.
"Şirket sahibisiniz ama gram beyniniz yok. Çileğe alerjiniz olduğunuzu bilmenize rağmen çilekli dondurma yediniz. Bencilsiniz siz! Sadece kendinizi düşünüyorsunuz! Ya size bir şey olsaydı!? Düşüncesi bile kötü!"
Iç çekerek ağlarken Burak Bey gözlerini açıp güldü.
"Gram beynim yok ha? Çok alındım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~