Ayşe bacağımı çimdikleyip bana baktı.
"Şirketteki en çok maaş alan çalışan sensin. Daha ne istiyorsun!? Bencil!"
Ayşe'nin tombul yanaklarını sıkıp güldüm.
"Para isteyeceğim ama kendim için değil, parti için. Ayrıca konu para değil. Beyaz duvarları olan bir mekan!"
Ayşe ve Aycan dediklerimi anlamayarak yüzüme bakıyordu.
Koşarak Burak Bey'in odasına girdim.
Kapıyı tıklatmadığım için tekrar çıkıp kapıyı tıklatıp içeri girdim.
"Burak Bey sizden beyaz duvarları olan güzel bir mekan istiyorum."
Furkan Bey ve Burak Bey anlamayarak yüzüme baktı.
"Parti için duvarlarını boyayabileceğim bir mekan istiyorum."
Furkan Bey hala anlamamıştı. Ama Burak Bey anlayıp ayağa kalkarak kapıdan çıktı.
Çantamı ve Burak Bey için olan çantayı alıp koşarak arkasından gidip asansöre bindim.
"Benden ne istiyorsan veririm. Güzel bir parti yapman şartıyla."
Çantadan Burak bey için dudak nemlendiricisini çıkarıp dudaklarına sürerken istediğim şeyleri kaba taslak söyledim.
"Duvarlarını boyayabileceğim bir mekan, duvar boyası, parti malzemeleri ve kız kardeşinizin nelerden hoşlandığının küçük bir listesi."
Dudağındaki nemlendiriciyi parmağımla dağıtırken gülümsedim.
"Arabada giderken o listeyi yapmanız lazım."
Asansörden inip arabaya bindik.
Burak Bey şoföre bir adres söylerken ajandamı ve kalemimi çıkarıp ona uzattım.
Burak Bey deftere uzun uzun bakıp duruyordu.
"Kardeşinizin neleri sevdiğini bilmiyor musunuz?"
"Biliyorum ama emin değilim."
Burak Bey'in gözlerinin içine bakıp gülümsedim.
"Sadece yazın."
Burak Bey elinde çevirdiği kalemi durdurup yazmaya başlayınca bende Keremi aradım.
"Alo Kerem. Iyileştin mi?"
"Bilmiyorum. Iyidim ama bir anda halsizlik çöktü. Iştahım da yok. Sadece uyumak istiyorum."
Moralim bozulmuştu çünkü Kerem'e ihtiyacım vardı.
"Ilaçlarını iç, yemeğini ye ve uyu."
"Tamam annee. Ha bu arada senin evin sensiz çekilmediği için kendi evime geldim."
"Yanımda olunca en azından merak etmiyordum."
"Yalnız eve geldiğini ve gittiğini hiç görmüyordum. Bir şey değişmedi yani."
"Aman be sus. Kapat hadi bay bay."
Telefonu Kerem'in suratına kapatıp telefonu çantama koyarken Burak Bey yazdığı listeyi bana uzattı.
Listeyi elime alıp baktım.
-Manzara Resimler.
-Kaktüsler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~