"Merak etmeyin. Ales sizin yanınızda olacak. Ales yanınızda olmayınca ben ve Yiğit yanınızda olacağız. Şimdi zorluk çıkarmadan arabaya binip istediğiniz yere Alesle birlikte gidin."
O eski sekreter ve eski sevgilisi o kadar manyak ve tehlikeli mi!?
Ales Bey eliyle arabayı gösterip kapıyı açarak bindirdi.
Arabaya binip Kerem'e bu durumu nasıl anlatacağımı planlarken Ales Bey ilk önce numaramı alıp daha sonra adresi sordu.
Evime doğru giderken Ales Bey kulağındaki kulaklığıyla diğer korumalarla iletişim halindeydi.
"Tamam sana adresi göndereceğim. Oraya gel."
Ales Bey telefonundan konum gönderirken çaktırmadan baktığımda benim evimin konumunu gönderiyordu. Dikiz aynasından bana bakınca bakışlarımı hemen kaçırdım.
"Benim mesai bittiği için yeni bir koruma gelecek. Adı Yusuf. Telefon numarasını söylüyorum kaydedin."
Telefonumu çıkarıp söylediği numarayı kaydettim.
"Sen numarayı ezberledin mi!?"
Ales Bey yolu kontrol edip şerit değiştirirken soruma cevap verdi.
"Bütün korumalar numaraları ezbere bilmek zorunda. Bir komploya geldiğimizde veya biri tarafından kaçırılırsak telefonlarımızı ve bütün teknolojik aletlerimizi normal olarak alırlar. Bizde adamı etkisiz hale getirip cebindeki telefonuyla birbirimizi arayabiliyoruz. Yani uzun lafın kısası en önemli şeylerden biri numara ezberlemek. Korumayız diye kaçırılamayız ya da dayak yemeyiz diye bir kural yok sonuçta."
Bütün bu olanları dinlerken ağzım açık kalmıştı.
"Çok havalısınız. Filmlerdeki gibi eğitim alıyor musunuz?"
Adam soruma gülmeye başlamıştı.
"Keşke filmlerdeki gibi olsa. Daha ağır eğitim görüyoruz. Bir nevi asker gibi eğitiliyoruz."
Çok fazla korkuyordum korumalar falan olduğu için ama içimi bir heyecan kaplıyordu. Ayrıca bütün korumalar yakışıklı olmak zorunda mı?
Korumaların yakışıklılığını düşünürken eve gelince arabadan indim.
Kerem pembe tişörtü ve pembe eşofmanıyla yanıma gelince Ales Bey araya girip Keremi durdurdu.
"Kimsin!?"
Kerem omzundaki Ales Bey'in elini çekip bana baktı.
"O benim çok yakın bir arkadaşım."
Kerem yanıma gelip beni arkasına alarak Ales Bey'e baktı.
"Asıl sen kimsin?"
Kerem'in koluna girip zorla eve götürdüm.
"Her şeyi anlatacağım ama kimse bilmeyecek."
Kerem elindeki market poşetlerini yere koyarken koltuğa oturdu.
"Burak Bey'in peşinde bir adam var. Ve bende sekreteri olduğum için benide koruyorlar."
Kerem koltuktan aniden kalkıp üstüme üstüme yürüdü.
"Ne dediğini o kulakların duyuyor mu!? Beyinsiz misin sen!? Ya adam manyaksa ya sana bir şey yaparsa!? Çık o işten!"
Kerem'i İlk defa bu kadar gözü dönmüş görüyordum.
"Abartma koruma var zaten!"
Kerem ellerini beline koyup etrafa baktı.
"İşten çıkıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~