Büyük bir fotoğraf stüdyosuna gelmiştik.
Hemen içeri girip bir kadınla karşılaştık.
"Hoşgeldiniz Burak Bey. Alp Bey odasındaydı. Ben hemen çağırıp geliyorum."
Kadın hızlı adımlarla merdivenlerden çıkarken duvardaki manzara fotoğraflarını yakından inceleyip hayran kalarak fotoğraflarını çektim.
"Fotoğraflara ve resimlere ilgin var herhalde?"
Arkamı dönüp Burak Bey'e baktım.
"Çok büyük bir ilgim var. Hep fotoğrafçı olmayı istemiştim."
Burak Bey yanıma gelip duvardaki manzara fotoğrafına baktı.
"Neden fotoğrafçı olmadın o zaman?"
Telefonumu indirip iç çektim.
"Babam biraz tabiri caizse eski kafalı. 'Fotoğrof çokmok koron doyormoz. Sogortolo bor oşon olson' dedi kendisi. Bende kendi hayalimi kenara bırakıp Onun hayalini gerçekleştirdim."
Burak Bey babamın taklidini yaptığım için gülüyordu. Gülerken gözleri kısılıp iki yanağındaki gamzeler ortaya çıkıyordu.
Birlikte gülerken kadın ve bir Adam geldi. Büyük ihtimalle Alp Bey o adamdı.
Adamın uzun saçları vardı. Ve buğday tenli bir adamdı. Bohem tarzı giyinen bir adamdı.
Burak Bey adamı görür görmez gidip sarıldı.
"İşin düştü demi. Yoksa kolay kolay gelmezsin."
Burak Bey adama sarılıp geri adım attı.
"Ne zaman kendimden başkasını düşündüm?"
Adam Burak Bey'in omzuna vurup güldü.
"Böyle deyip kendini narsist bir kişiymiş gibi gösterme. Reklam filmi çektiğiniz için meşgul olduğunu biliyorum."
Burak Bey gülerken adam bana bakıp baştan aşşağı süzdü.
Dirseğiyle Burak Bey'e vurup sinsice sırıttı.
"Yeni sevgilin mi?"
Burak Bey bana bakıp adama geri baktı.
"Ben sence böyle masum görünen birine bakar mıyım?"
Beni övdü mü? Yoksa gömdü mü?
"Doğru, sen şeytan olanlara bakarsın. Paranı sömüren seni aptal yerine koyan kadınlarla birlikte olursun."
Burak Bey adamın omzuna sertçe vurup güldü.
"Sensin aptal. Neyse..."
Burak Bey eliyle beni gösterip adama baktı.
"Bu yeni asistanım. Birkaç fotoğraf gösterecek. Onları çıkarıp bize vermen gerekiyor."
Adam tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"Fotoğraflara bir bakayım."
Hemen telefonumu çıkarıp adamın yanına gittim.
"Bu fotoğrafların 50 santime 50 santim çıkması gerek. Bu kumsal fotoğrafını ise arka plan olarak kullanacağım o yüzden baya büyük olması gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
Romance~Tüm hayatı değiştiren küçük tesadüfler...~ Patronunuz eski sekreteri tarafından dolandırılırsa ve bu eski sekreter manyak olursa sizin hayatınız tehlikeye girmiş sayılır mı? +18 yaş sınırı!! ~Yetişkin içerik~