25.Bölüm

1.4K 70 37
                                    

  Uçağa binme saatimiz gelince kontrollerden geçip sadece zenginlerin bineceği business bölümüne bindik.

Ya zengin olun ya da zengin koca bulun.

"Burak Bey cam kenarına ben geçebilir miyim?"

Burak Bey cam kenarına oturmam için yol vermişti.

Cam kenarına oturup yanıma aldığım kameramı ve kitabımı önümdeki masaya koyup oturdum.

Burak Beyde yanıma oturup elindeki poşeti masaya koydu.

Business sınıfına ilk defa biniyordum. Bu yüzden heyecanlıydım.

Uçak kalktıktan on beş dakika sonra Burak Bey masanın üstündeki poşeti eline alıp derin nefes alıp bana uzattı.

"Bu ne?"

"Açıp bak."

Poşeti tedirgin olarak alıp yavaşça içini açtım.

Içinde iki kutu vardı. Küçük olan kutuyu elime alıp baktığımda telefon kutusuydu.

Kutunun jelatinini açıp kutunun kapağını açtım. Telefonu görünce anlamayarak Burak Bey'in suratına baktım.

"Ne için?"

"Telefonunu düşürüp kırdığım için."

Telefonun kutusunu geri kapatıp uzattım.

"Ama Burak Bey çok pahalı bir hediye."

"Benim için değil. Bunu kabul et yoksa elindeki telefonunu alır iyice parçalarım."

"Ama Burak Bey..."

Burak Bey dudağını ısırıp kaşlarını çatarak bana baktı.

"Dediğimi yaparım."

Omuzlarımı yukarı ve aşşağı kaldırıp indirdim.

"Peki çok ısrar ettiniz."

Benimkide istemem yan cebime koy hesabı.

Telefonu masaya koyup poşetteki büyük kutuyu alıp açtığımda Veronica Hanım'ın doğum günü partisi için at peluşları aldığım oyuncakçıda gördüğüm müzik kutusuydu.

Şok içindeki bakışlarımı müzik kutusundan çekip Burak Bey'e yönelttim.

"Ama... ama... Bu ne için?"

Burak Bey gözlerimin içine baktı.

"Dün doğum günün olduğunu biliyordum. Oyuncakçıda bunu görüp beğendiğin için bunu aldım."

Müzik kutusunu kutudan çıkarıp incelerken Burak Beyle konuştum.

"Birincisi doğum günümü nereden biliyordunuz? İkincisi Bunu nasıl unutmadınız?"

Burak Bey benimle birlikte müzik kutusunu incelerken sorularıma yanıt verdi.

"Senin hakkında her şeyi biliyorum. Seni araştırmadan işe alacağımı düşünmüyordun herhalde? İkincisi gördüğüm şeyleri asla unutmam. Üçüncüsü çok uykum var uyumak istiyorum. O yüzden sus."

Burak Bey koltuğu yatak yapıp gözlerini kapattı.

Ben hala müzik kutusunu inceliyordum.

Orta boyda bir müzik kutusuydu. Atlı karıncaların üstüne binen iki aşık vardı. Bu müzik kutusunu çalmak için sabırsızlanıyorum. Ama uçakta olduğumuz için sonraya kaldı.

Burak Bey'in hediye ettiği telefonu açıp arka kamerasıyla müzik kutusunun fotoğrafını çektim.

Ön kamerasını denemek için öz çekim yaparken Burak Beyle de bir öz çekim yapmıştım.

SEKRETERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin