Chapter 42

285 19 3
                                    

Mijn vorige boek had maar 50/51 chapters omg. Ik schrijf nu chapter 50 en ben nog lang niet klaar met dit boek. Ik wil de hoofdstukken langer gaan maken, maar ik kan het niet ofzo omg. Oke doei.

________________________________________________

"In this poem,
my heart is on fire.
I mean it.
I swallowed down the flames
like they were coated in honey,
and I didn't mind the burning.
When they ask me about you,
I'll tell them how electricity
was discovered for the first time.
I'll tell them about your kite string hands
and the keys I gave you
so you'd have a safe place to stay
every time it rained.
Near the end, you had vulture eyes,
swarming
this rotting body of mine.
Now we are a tragedy
hidden in the woods.

Now when I look for you,
it's in accidental poems I turned into skies.
Your smile hits me like a lightning rod
even when it's not for me,

and on the bad days,
especially then."

We reden naar huis, allebei zwijgend. Ja, we hadden net sex in de achterbak gehad en dat was...
No comment.

Ik stopte voor het huis van de Cullens en keek naar Renesmee.

'Kom je niet mee?'
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik moet Billy's vertrouwen terugwinnen, denk ik.' Ze grinnikte en knikte toen.
Net voordat ze uitstapte hield ik haar tegen.
'Wacht even.' Ze draaide zich naar me toe en fronste. Haar haar zat alle kanten op, ik kon haar niet zo naar binnen laten gaan.
Ik haalde mijn hand een paar keer door haar haar, net zolang tot het goed zat.

'Oh.' Ze grinnikte. Toen ik klaar was gaf ik haar een kus en keek ik toe hoe ze de auto uit stapte.

'Doei.'
'Doei.'

Ik keek haar na tot ze binnen was en staarde toen even voor me uit, realiserend wat er net gebeurd was. Grinnikend schudde ik mijn hoofd en reed ik weg.

Toen ik thuis kwam was Billy nog wakker, hij zat tv te kijken.

'Oh, ik dacht dat ik jou niet meer zou zien vandaag.' Zei hij terwijl hij naar me omkeek.

'Toch wel.' Zei ik terwijl ik de deur sloot.
'Ik ga naar bed.' Zei ik voordat ik naar mijn kamer liep. Ik was moe, ookal had ik zo lang uitgeslapen vandaag.

Ik ging in bed liggen en viel in slaap.

***

Ik werd wakker van een geluid wat klonk alsof Billy iets had laten vallen. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. De wekker zei dat het half 11 was.

Ik sliep nooit tot zo laat uit en zo wel dan betekende dat dat ik heel veel slaap in te halen had.

Ik stapte mijn bed uit en liep mijn kamer uit, waardoor ik meteen in de woonkamer stond. Billy was in de keuken.

'Oh, heb ik je wakker gemaakt?' Zei hij terwijl hij scherven in de prullenbak gooide.
'Eigenlijk wel, ja.' Ik liep naar hem toe en hielp hem met opruimen.

'Ik ga douchen en dan g-'

'Dan ga je naar Renesmee, ja.' Maakte hij me af.

Ik grijnsde kort en liep toen naar de badkamer.

Nadat ik gedoucht had deed ik schoenen aan en net voordat ik buiten was, de deur al open gezwaaid, realiseerde ik dat het sneeuwde.

Ik zuchtte even en liep terug naar binnen om mijn jas te pakken.

Possible (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu