4.Bölüm

5.6K 342 11
                                    

İzy ve Melisa ile kitapçıya gelmiştik. Annemi hangi kitapçıya gidebileceğimi mesaj olarak atmıştı. İzy de benim yolumdan geçtiği için bu kitapçıyı biliyordu.

Bu arada kitapçının sahibide dost kabileden olduğunu öğrenmiştim. Okuyabileceğim bir kaç kitap vermiş ve oturabileceğimiz bir köşe gösterdi bize.

Üç tane kitap vardı bir tanesi ırklar hakkında bir kitaptı. İkincisi kurt tarihi ve kabileler hakkında. Üçüncü kitap ise karanlık varlıklar hakkındaydı.

En çok merak ettiğim kendi türüm ve özellikleri olduğu için kurt tarihini okumaya başladım. Özelliklede mühür neymiş öğrenmek istiyorum.

Bu arada kızlar fısır fısır benim ve Step'in dedikodusunu yapıyorlardı. Melisa İzy'e bu günkü beden dersin de olanları anlatıyordu. Orların bu halini takmayıp okumaya başladım.

"Karanlık yaratıklar insanlığı yok edip dünyayı ele geçirmeye çok yaklaşştı. Büyük kayıplar veren saf enerjili canlılar bir olup doğa anaya ayinler düzenlemişlerdir. Böylelikle bu sav için doğa ana koruyucularını yani kurtları bahşetti."

"Doğa ana bazı kurtları daha kutsal yarattı. Onlara seçilmiş anlamına gelen Lectus Koruyucular denilmişti. Lectus kurtların hassas ve güçlü duyularının yanında özel güçleri olduğu rivayet ediler."

"Doğa ananın kutsal ruhları koruyucular için hediye olarak aşktan daha kutsal bir bağ verdi. Buna Mühür dediler. Her kurt mühürlenmez. Yalnız seçilmiş özel ruhlar mühüre sahip olur."

"Mühür, sonsuza kadar bağlı olduğun ruh eşi demektir. Aradaki bağın kuvvetine göre mühürlendiğin kişinin duygularını, düşüncelerini hatta acısı bile hissedilebilir."

Kitabın kapağını kapatıp alnımı ovalamaya başladım. Mührü pek anladığım söylenemezdi. Aşktan daha kutsal bir şey tamam ama ne işe yarıyordu. Bunu yaşayıp görmekten başka çarem yok sanırım.

"Mavişim biraz da olsa anladın mı?"

Gözlerimi kitapdan çekip İzy'e çevirdim.

"Evet fakat mührü pek anlamadım."

"Ruh eşi demek. Aşk gibi ama aşktan daha kutsal bir şey."

"Peki, mühürlenmek istemiyorsan."

Melisa ve İzy birbirlerine bir bakış atıp bana döndüler. "Buna neden bu kadar takıldın." Diye sohbete girdi Melisa.

"Sadece merak ettim." Deyip geçiştirdim.

"Step ile aranda ki şeyimi merak ediyorsun yoksa." Munzur bir şekilde gülümsedi Melisa. İzy de ona katılır gibi sırıttı.

"Dikkatli bakarsan kimin kime mühürlü olduğunu anlayabilirsin Gabii."

"Nasıl yani?!"

Sanırım biraz fazla yüksek konuşmuştum. Kitapçının sahibi olan Bay David rafların arasından kafasını uzatıp bize baktı. Üzgünüm der gibi gülümseyip kızlara doğru eğildim.

KORUYUCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin