Yanağıma konulan sulu öpücüklerle homurdandım. Kaşlarımı çatıp başımı yastığın altına gömdüm. Kafamın üstünde ki yastık alınıp her yerime vurulmaya başlandığında sinirle çığlık attım.
"İnat etme bücür. Kalk karnımı doyur."
"Git başımdan uykum var!"
Saçımı çekmesi ile tekrar çığlık attım. Corden'a sinirle bakıp ağlak şekilde babama sarıldım. "Baba şuna bir şey söylesene ya!" Corden'a sinsi bakışlar atıp tekrar masumca babama döndüm. "Uyutmuyor. Gidip bir kerede o hazırlasın kahvaltıyı." Corden, hayatında duyduğu en tuhaf şeymiş gibi abartılı şaşkınlığıyla baktı. Ağzını O şeklinde açıp işaret parmağı ile gözüme sokarca kendisini gösterdi.
"Conden kardeşinin saçını çekme." Bana dönüp alnıma öpücük kondurdu."Hadi kızım kahvaltıyı hazırla da yiyelim artık bende açım." Dudaklarımı aşağı büküp, ihanete uğramış gibi babama döndüğümde Corden hayvan gibi haykırmaya başlamıştı. Elimde ki yastığı suratına atıp sinirle yataktan kalktım. Kendimle birlikte Elena'yı da kaldırdım.
"Yaa! Baba."
Elena'ya sinirli bir bakış attığımda "Tamam, tamam." Deyip hızla kalktı. Elena'yı peşimde sürükleyip kapının kenarına geldiğimde Corden'a gözüm üstünde işareti yapıp, ağzımı 'sen öldün' diyerek oynattım. Babam yataktan kalkıp banyoya giderken bu halimize kıkırdıyordu. Dün annem ile uzunca dedikodu yapmış daha sonra Elena, ben ve annem birlikte uyumuştuk. Annem iki saat önce hastaneden çağırıldığı için gitmişti. Şuan saat dokuzdu. Akşam için yemekler bana kalmıştı.
Elena ile mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladık. O peynir, zeytin ve reçelleri hallederken, ben de buzluktan börekleri ve patatesleri çıkarıp kızartmaya başladım.
"Ee nasıl gidiyor?" Yandan Elena'ya imalı bir bakış atıp sessizliği bozdum. İlk yanakları kızarıp gözlerini kaçırdı. "Her zaman ki gibi ablacığım. Okul sen yokken sıkıcı." Dudağımın kenarını yukarı kıvırıp alayla gülümsedim. Anlamamış gibi yapıyordu küçük şeytan. Kızaran börek ve patatesleri tabağa alırken "Neyi sorduğumu çok iyi biliyorsun kedicik. Sinirlendirme beni de öt bakalım." Dedim. Yutkunma sesini kurt duyum olmadan dahi rahatlıkla duymuştum.
"Aslına bakarsan bilmiyorum."
Biten kızartma işlemi ardından tabakları masaya yerleştirdim. Ekmek kesen Elena'nın yanına gidip ona dönük bir şekilde tezgaha yaslandım.
"Seni öptü değil mi?"
Stres ve heyecandan elini keseceği an refleks ile bıçağı tuttum. Gözlerinde tedirginliğin yanında saf mutluluk vardı. Onu böyle mutlu görmek benimde mutlu olmama neden oldu. Bana yandan bakış atıp başını usulca aşağı yukarı salladı.
Mutfak kapısına bir bakış atıp Corden'nın ya da babamın gelip gelmediğini kontrol edip "Balo gecesi mi?" Dedim usulca. Elena da aynı şekilde tedirginlikle kapıya bakıp başını hızla aşağı yukarı salladı. Gözlerinde heyecanını belli eden kıvılcımlar gülümsememe neden oldu. İç güdüsel olarak algımı açıp içeriyi kontrol ettiğimde Corden'nın sinsi sinsi yanaştığını fark ettim. Elena ağzını açıp bir şey diyeceği zaman parmaklarımla engel olup gözlerimle işaret verdim.
"Corden'a söyleme ama Melisa ondan ayrılacak." Sesimi kısıp özellikle Corden'ın duymasını engellemek ister gibi konuştum. Elena bana şokla bakarken kapının ordan kırılma sesi gelmesi ile salona koştum. Corden yerde ki vazo kırıklarına tedirginlikle bakarken alayla sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCULAR
Fantasía☾ Ruh Serisi 1 ☽ Karanlık her geçen gün artıyordu. Tıpkı masum insanların katliamı arttığı gibi. Saf enerjili varlıkların gücü azaldığı bir dönem doğa ana için ritüel düzenlemişlerdir. Böylece insanlığı koruyan yeni bir ırk doğmuştur. Kurt ırkı.. G...