Yatağımın çökmesi ile bilincem karanlıktan gerçekliğe geçti. Yanağıma konun sulu öpücükleri anında hissettim. Ben neden hep uyandırılan taraf oluyordum. Neden tanrı bir kerecikte olsa 'Gabriel çok yoruluyor bu gün öğlene kadar uyusun' demiyor. Ben 18. Yaş günüme girince uyku kotamı doldurdum sanırım. Üstüme bir sorumlulukların binmesi, bir saldırıların ortasında kalma.. Bana huzur yok, anladım ben. Kalçama konan çimdik ile küçük çığlık atarak sıçradım.
"Seni eşek kafalı domuz! Uyandın ve beni tınlamıyor musun?!"
Gözlerim şaşkınlıkla kocaman olmuş. Elim otomatikman acıyan kalçama gitmişti. Gözlerimi odamda gezdirdiğimde gördüğüm bembeyaz ten ve boncuk gözlerle şok oldum.
"Büyük anne Ava?!"
Burada ne işi vardı? Ben uyurken Montana'ya mı gelmiştik? Karşımda gülmekten kısılan boncuk gözlere şaşkınlıkla baktım. Beynim yeni uyandığı için olayları zor algılıyordu.
"Ya büyük anne Ava. Baktım sizin geleceğiniz yok ben çıktım geldim!"
Heyecanla yatağımdan kalkıp boynuna sarıldım. Küçük çığlığım odada yankılandı. Açık kapımdan bağırışlar geldiğinde gözlerim oraya gitti. Corden ve Elena kavga ederek yanımıza geliyordu.
"Büyük anne! Corden'a bir şey söyler misin? Bu paketi bana getirdin değil mi?" Mızmızlanan Elena elinde ki kutuyu gösterdi. Kurdeleler ile kaplanmış küçük bir kutuydu. İçinde ne olduğu belli değildi.
Yatağıma çıkmış dibimize kadar giren Corden huysuz küçük çocuk gibi bağırdı. "Neden bana değil ya?!" Kıvırcık saçları dağınıktı, yeni uyanmıştı anlaşılan. Elena halen çiçekli pijamalarıyla duruyordu. Büyük annem ile ayrılıp baygın bakışlarla birbirimize baktık. Aynı anda göz devirdik. Ailede en çok kime benziyorsun diye sorarsanız büyük annem derim. Annemden bile daha çok benziyordum. İkimizinde hırçın ruhu vardı.
"Sizi küçük jambonluk domuzcuklar! Bir torunumla sarılmama izin vermediniz! Ben size demedim mi hediyeler için beni bekleyin diye?!" Gür sesiyle ikisini de azarlayınca ikisinin de gözleri korkudan kocaman olmuştu. Eğlenen gözlerle onları izledim. "Ayrıca o hediye Ellia'nın." Elena huysuzca elinde ki hediyeyi büyük anneme uzattı, asık suratlarına kıyamamış gibi şefkatle yanaklarını sıktı. "İnin hadi aşağı kırmızı kutu senin Lena, siyah kutuda senin Cordi." İkisi de küçük çocuk gibi heyecanla geldikleri gibi gürültüyle gittiler. Bu hallerine kıkırdamadan edemedim.
Büyük annem sevdiği insaların isimlerini kısaltmaya bayılırdı. Ağzıda biraz bozuktu ama tuhaf bir şekilde onda abest durmazdı. Kutuyu bana uzattı. "Al bakalım Ellia. Bu senin hediyen." Gözlerinden anlık olarak hüzün geçti. "Büyük babanın vermeyi çok istediği 18.yaş günü hediyesi. Biraz geçti ama olsun." Büyük babamın lafı geçince içime hüzün çöktü. Yokluğu doldurulamayan bir insandı. Şefkatli sarılışını, öğütlerini çok özlemiştim. Küçük kutuyu kucağıma bıraktı. Yanağıma kocaman öpücük kondurdu. Ayağa kalktığında aşağı ineceğini anladım. "Teşekkür ederim büyük anne." Elini tutum dudaklarıma götürdüm. "İyiki gelmişsin, seni çok özlediydim." Şefkatle gülümseyip yanağımı okşadı. Başını usulca eğip kapıya yöneldi. Şükran günü yaklaşmıştı. Büyük annem gelmeseydi. Bir kaç gün sonra biz gitmiş olurduk. Şükran gününün hemen ardından dolunay geliyordu. Aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyordu. Kemiklerimin kırılmasına asla alışamayacaktım sanırım.
Küçük kutuyu en değerli varlıkmış gibi özenle açtım. Renkli kurdeleler ile sarılmış eski bir kutuydu. Yıllarca beklediği çok belliydi. Kutunun üstünde iç içe geçmiş girintili çıkıntılı semboller oyulmuştu. Sembollere dikkatle baktığımda tanıdık gelmişti. Büyülü bir enerjisi vardı. Kurdeleleri çözüp usulca kutunun kilidini açtım. Kapağını kaldırdığımda yüzüme doğru ışık parladı. Işıktan dolayı gözlerimi sıkıca yumdum. Saniyeler sonra ışık söndü. Gri zincirin uç kısmı kıvrımlı şekillere sahipti. Kıvrımlı demirin ucunda, lacivert tonlarında değerli olduğu belli olan bir taş vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCULAR
Fantasi☾ Ruh Serisi 1 ☽ Karanlık her geçen gün artıyordu. Tıpkı masum insanların katliamı arttığı gibi. Saf enerjili varlıkların gücü azaldığı bir dönem doğa ana için ritüel düzenlemişlerdir. Böylece insanlığı koruyan yeni bir ırk doğmuştur. Kurt ırkı.. G...