🔞
Louis még sohasem ébredt ilyen kellemesen. Ahogy a bágyadt reggeli napfény besettenkedett a félig behúzott függönyön keresztül, azonnal a mellette fekvő gyönyörű fiút ragyogta be, aki előző éjjel végre az övé lett. Harry minden lehetséges módon bizonyította a szerelmét, és Lou meg volt róla győződve, hogy nincs a Földön nála boldogabb ember.
Harry mocorogni kezdett. Megérezhette, hogy figyelik, mert még félálomban azonnal Lout kereste, s mikor tekintetük találkozott, érzéki ajkai mosolyra húzódtak.
- Jó reggelt - üdvözölte vidáman. Felé fordult, bal lábát átvetette Louis derekán és egészen közel húzódott hozzá.- Jó reggelt, kicsim - felelte Lou gyengéden. Harry megborzongott. Ez a szó, a kicsim, teljesen elérzékenyítette. Gyengéd csókot lehelt az ajkaira, majd a válla és a nyaka közé hajtotta a fejét.
- Jól vagy? - kérdezte Louis - Nem... fáj vagy ilyesmi...?
- Nem - mosolyodott el Harry - minden tökéletes. A kellemes sajgást az izmaimban pedig nem adnám semmiért.
Louis lelke szárnyalt. Harry vallomása lassan megértette vele azt, amiben nem mert hinni. Hogy őt is lehet szeretni és kívánni. Hogy ő is boldoggá teheti a párját és megadhat neki mindent, amit csak szeretne.
- Nagyszerű...akkor... - hajolt újra a göndör fölé - akkor most kapok még egy szenvedélyes csókot, aztán hozok egy kávét mindkettőnknek - javasolta ravaszkás mosollyal, Harry pedig nem ellenkezett.A mámorító csók után, amit újabb kettő követett, mert lehetetlenségnek érezték, hogy elszakadjanak egymás ajkaitól, Louis végül csak feltápászkodott és lesántikált a konyhába. Míg a konyhapultra dőlve várta, hogy lefőjön a fekete, gondolatban újraélte az előző éjszakát.
Harry Louis ölében ült, hosszú lábait a fiú csípőjének két oldalán hajtogatta össze, kecses karjaival szorosan ölelte, ajkai Louis-éit ízlelték. Mindketten zaklatottak voltak még az imént történt kifakadás miatt, de a felfokozott lelkiállapot lassan átadta a helyét a vágynak. Lou belenyögött a csókba, apró kezeivel Harry vállait, hátát simogatta, meztelen mellkasuk összeért, lehetővé téve, hogy szívveréseik is összehangolódjanak.
- Harry... - suttogta Lou - én... annyira vágyom rád... - ismerte be szégyellősen.
- Akkor jó - felelte a göndör szenvedélyesen - mert én is rád. És eszemben sincs leállni...
Louis még sohasem érzett hasonlót, annyira kívánta a fiút, hogy valósággal fájt. Csókjai Harry nyakára záporoztak, nyelvét végigszántotta a kulcscsontján, a vállgödrén, majd megállapodtak a hevesen verő artérián. Harry hátravetett fejjel élvezte a kényeztetést, fel-felnyöszörgött, amikor Lou ajkai olyan helyen érintették, ahol különösen érzékeny volt. A mellbimbójánál már a nevét mantrázta és készséggel emelte fel a csípőjét, hogy Lou lesegíthesse róla a nadrágját.
Nem volt ez olyan egyszerű mutatvány, mint ahogy elképzelte, térdelő pozícióban lehetetlenség, ezért fel kellett állnia és megszabadulnia a farmertől és az alsójától. Nem is ült vissza, inkább Lout is levetkőztette gyorsan és fentről tekintett le gyönyörködve a kipirult arcú, fátyolos tekintetű szépséges kedvesére. Fel nem bírta fogni, hogyan hihette Louis valaha is, hogy ő nem volna elég Harrynek, de ugyanakkor boldog is volt, hogy végre sikerült meggyőznie az ellenkezőjéről. Mert nemcsak hogy elég volt, de minden vágya, szíve minden szerelme Louért lángolt. Valósággal letaglózta az a heves érzelmi reakció, amit kiváltott belőle a fiú egyetlen érintése.
Csábító mozdulatokkal térdelt fel az ágyra élvezve magán Lou vággyal telt tekintetét. Oldalra dőlt és elterült a párnán várva, hogy szerelme fölé tornyosuljon és birtokba vegye.
- Hihetetlen, hogy milyen gyönyörű vagy, Haz... - nyögte Lou, miközben behelyezkedett a lábai közé, kezeivel végigsimítva a bársonyos bőrén a csípőjétől egészen a nyakáig. Addig igazgatta magát, míg sikerült úgy elfeküdnie rajta, hogy a merevedéseik összeérjenek. Érzéki mozdulatokkal ingerelte mindkettőjüket, két kezébe fogta Harry arcát és szenvedélyesen csókolta.
- Annyira... ahh...annyira szeretlek!
- Én is szeretlek, Lou... és akarlak. Magamban akarlak - ezzel megadta a zöld utat a fiúnak, nem mintha akár csak egy pillanatig is kétséget hagyott volna. Lenyúlt maguk között és hatalmas tenyerébe fogta a két acélmerev, nedvektől csöpögő péniszt.
- Jézusom! - kiáltott fel Lou és összeszorítva a szemeit, koncentrált, hogy késleltesse még a csúcsot, amit Harry testében akart elérni. - Ez... valami csodálatos...
- Igen... és ez még semmi ahhoz képest, amikor...
- Várj, Haz... ki kell mennem egy pillanatra...- ezzel felállt és magára csukta a fürdőszoba ajtaját. Harry egy darabig várt, de nem hallotta, hogy odabent lehúzták volna a WC-t és aggódni kezdett, ezért Lou után ment, de amit odabent talált, az megdöbbentette. Louis a kézmosó előtt állva maszturbált, láthatóan pillanatokra volt csak az orgazmustól.
- Mmmit... mit csinálsz, Lou? - kérdezte értetlenül. Lou nagyot nyelt szégyenében, és hebegni-habogni kezdett.
- Ééén ccsak... één...három éve nem...és...nem akartam elsülni, mielőtt... szóval csak... gondoltam, így tovább bírom majd és...- megsemmisülten sütötte le a szemeit, láthatóan kínlódott, szeretett volna elsüllyedni, de legalábbis eltűnni vagy megszűnni létezni hirtelen. Harry elé állt és megragadta a kezeit, majd a szoba felé vonszolta a lángrózsáktól vöröslő arcú fiút. Vágya egy pillanatra sem lankadt, a fal mellett letérdelt, majd a fenekénél fogva rántotta magához szerelmét. Kinyújtotta a nyelvét és a heréi közé nyalt, amitől Lou akkorát nyögött, hogy meglepődött volna, ha a szomszédok nem hallják.
Felfelé haladt a kőkemény szerszámon végig a fiú azúrjaiba nézve. Nem látott bennük mást, csak vegytiszta vágyat és őszinte szerelmet. A makkhoz érve beszippantotta Lou gyönyörének illatát, mámorítóan hatott rá az a szinte kezelhetetlen vágy, ami a fiút fűtötte iránta. Louis orrcimpái kitágultak, torkából mélyről jövő morgás tört fel, amikor Harry centiről centire haladva fogadta a szájába a hosszát. A hajába markolt és egy heves mozdulattal rántotta magára Harry fejét, csípőjét pedig előre lendítette, hogy minél mélyebbre kerülhessen. Harry köhintett egyet a hirtelen ingertől, mire Lou azonnal elengedte és szabadkozni kezdett.
- Bo...bocsáss meg, én...nem gondolkodtam, csak annyira... - de a fiú visszahúzta Lou kezeit a hajába.
- Imádtam - mondta rekedten, majd folytatta kedvese kényeztetését. Lounak valóban nem kellett sok, alig egy-két percen belül utolérte a beteljesedés, reszketve, nyöszörögve próbálta elhúzni magát, Harry azonban nem volt hajlandó félbehagyni amíg Lou minden cseppje a szájában nem landolt. Lou meglepetésére utána sem hajolt el és köpte ki, nagyot nyelt aztán felállt és a fiú szemébe nézve mosolyodott el.
- Finom vagy... - hajolt a füléhez, Lou beleborzongott a szavaiba. Eddig elképzelni sem tudta, hogy valakinek ilyen szinten szégyen nélkül feltárhassa a lelkét és a vágyait, de végre felszabadult és zabolázatlan szenvedéllyel vehette birtokba Harry izgató testét.
BINABASA MO ANG
Falling (Larry, Ziam AU ff) BEFEJEZETT
Fanfiction🔞 Louis visszahúzódó, csendes, kerüli az összetűzéseket és egyébként mindent és mindenkit. Jó oka van rá, de ez senkit nem érdekel. Ő csak a bicebóca, beszédhibás, tutirabuzi kis lúzer, a szürke kisegér az azúr szemekkel. De óh, ha azok a szemek be...