- interesting breakfast;

1.5K 81 3
                                    

Egy újabb nap. Újabb eséllyel. Az ágyban maradtam. Nem csináltam semmi mást csak a plafont bámultam majd felültem. Tessa az ajtó mellett ült és várta, hogy mikor kelek fel.
Harry hozta vissza még tegnap este. Nem mondott semmit csak odaadta. Az ő arcáról is ugyanazt olvastam le. A csalódást és a megvetést.

Fáradtan indultam el a konyha felé. Mikor leértem elsőnek Tessa-nak adtam reggelit. Nem volt kedvem főzni, de muszájnak éreztem.
A gofrin gondolkodtam. A tésztát meg is csináltam amikor felvillant a telefonom. Valaki egy képet osztott meg. Mikor feloldottam a kijelzőt a hangüzenetes lánnyal találtam magam szembe. Egy lánnyal volt a képen. Idősebb volt nála és neki szőke haja volt.
Az arcuk és vonásaik hasonlított, így arra a megállapításra jutottam, hogy a nővére lehet. Erről eszembe jutott az üzenet.

- Szia ismét - hallottam meg a hangját. - Ma szeptember 29-e van - mondta. - Kilenc nap telt el azóta, mióta utoljára üzentem neked - suttogta. - Ezt később veszem fel. A szüleim már alszanak - magyarázta. - Képzeld, a nővérem megint utál. Azt mondja minden az én hibám - sóhajtotta. - És összevesztem a barátnőmmel is. Én szúrtam el mindent - motyogta.

Úgy érzi magát, ahogyan én is? Egyátalán még úgy érzi? A kép amit kitett nem ezt mutatta most.

- Ha esetleg tényleg megnézed ezeket az üzeneteket - kezdett bele. - Nem akarnál beszélni velem? Most szükségem lenne, valakire - suttogta. - Valakire aki segíthet - tette hozzá. - Valakire aki nem ismer - folytatta.

Válaszoljak neki? Elmondjam, hogy meghallgattam az üzeneteit? Szívem szerint megtettem volna, de féltem. Nem is tudom, hogy mitől.
Erőtlenül ültem le az asztalhoz majd tettem le a telefont is.

- Néha úgy érzem magam, hogy én is bűnös vagyok. És, hogy nem érdemlem meg, hogy e-világon éljek - a hangja megremegett. - Csak én érzem magam, vagy más is? - kérdezte.

Nem tudtam rá mit felelni. Megint a "Devil all the time" jutott eszembe. Bűnöst játszottam abban. Én annak érzem magam?
Bűnösnek? A családom miatt érezhetném magam annak, hiszen én tehetek arról, hogy most szét széledtünk.

- Nem tudok rólad semmit, de azt tudom, hogy te sem vagy tökéletes. Senki sem az. De kíváncsi lennék, hogy akkor milyen vagy. Mennyire vagy rossz vagy jó. Mennyire vagy ember - suttogta.

Mennyire vagyok ember? Ezen sosem gondolkodtam. Nem lehetek annyira rossz. Nem voltam soha beképzelt, és sosem tartottam magam annyira nagyra. Nem vágtam fel azzal, hogy híres vagyok és nem voltam bunkó emiatt. Akkor miért is tartok itt, ahol most? Talán mégis ilyen lettem volna? Rossz...

- Engem ez nem érdekelne. Már találkoztam elég rossz emberrel - motyogta fajdalmasan. - Sajnálom, nem tudok többet mondani. Jó éjt... - hagyta abba.

Meglepődve néztem a telefonom kijelzőjét. Valami történt amiért így letette vagy csak tényleg nem tudott mit mondani? Aggódva keltem fel majd mentem volna a nappaliba, mikor a csengőt hallottam meg.
Ismét meglepődtem. Kissé ijedten fordultam az ajtó felé. Ki lehet az?

*******************************************
BY: gljnk24

Írva × 2020. 08. 19. (szerda)

100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛDove le storie prendono vita. Scoprilo ora