- get to know Nadia;

875 63 20
                                    


{ M A Y A }

Idegesen keltem fel. Tom mélyen aludt mellettem, miközben karjait szorosan fonta derekam köré. Lélegzetét a nyakamon éreztem, ujjai pedig lassan simogatták a fedetlen bőrt a derekamon. Az ajkaimba harapva kísérleltem újra a próbálkozásom, miszerint eltudom venni Tom telefonját.

Amikor viszont ezt elértem megrezdültem. Tom mocorogni kezdett. Össze szorított ajkakkal vártam, hogy mikor kel fel és szid le, hogy a telefonjába akarok kutakodni, de ez nem történt meg.
Tom békésen aludtam tovább. A szorítása gyengült.

- Hála az égnek - motyogtam, majd lassan lefejtettem magamról a karjait.

Amilyen halkan csak tudtam, lecsúsztam a földre, onnan pedig felkeltem és kisiettem a szobából. A konyhába mentem, majd kikerestem Nadia számat. Végül a tiltó listán találtam meg. Mit tehetett, hogy Tom letiltotta? Persze tudom, hogy tönkre akarja tenni őt, de miért? Nagyot sóhajtva nyomtam meg a hívás gombot, majd emeltem a készüléket a fülemhez.

| nadia: Oh Tom, már vártam, hogy hívj |

Szólt bele gúnyosan.

| me: Ez el lett cseszve Nadia, mert én nem Tom vagyok, hanem Maya |

Feleltem neki egyszerűen. Hallottam egy kisebb szerű morgást, majd szitkozódást.

| nadia: Mit akarsz? |

Kérdezte végül.

| me: Találkozni |

Suttogtam lassan. Idegesen fel-fel pillantottam Tom szobája felé, de nem láttam soha mozgolódást.

| nadia: Hol? |

Kérdezett újból. Miután elmondtam neki a helyszínt letettem a telefont. Idegesen sietettem vissza a szobába, majd szedtem ki egy gatyát a táskámból.
A lehető leghalkabban vettem magamra, majd elvettem egy papírfecnit.

"ne aggódj, estére biztos vissza térek. Csak elkell intéznem valamit"

Írtam neki, majd a konyha pultra helyeztem. Az ajkamba haraptam majd kiléptem a házból. A hideg levegő csípte az arcom, de nem érdekelt. Beszélnem kellett Nadia-val. Lekellett buktatnom őt. Egy kávézóba hívtam őt.
Nem abba a kávézóba akartam vinni, amibe Tom vitt, de végül odamentünk. Én értem oda előbb. Ideges voltam, de nem érdekelt. Mennyi esély lenne arra, hogy Nadia lebuktatna engem.

- Szóval te vagy az a lány aki elcsavarta Tom fejét - hallottam magam mögött meg egy hangot.

Nagyot sóhajtottam majd hátra fordultam hozzá. Barna haja kiengedve omlott a hátára és a vállaira. Egy napszemüveg díszelgett a fején és teljesen feketében volt.

- Beszélni jöttem, nem azt hallgatni, hogyan ocsmárolsz engem, azért amit meg sem tettem - feleltem halkan.

Nadia elismerően bólintott majd leült elém. Undorodva körbe nézett, majd mélyen a szemembe nézett. Nem vett észre még semmit.

- Megszólalnál végre? Nincs időm erre - dühöngött.

- Miért tetted ezt Tom-mal? Miért tetted tönkre? - kérdeztem sóhajtva.

100 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 ; ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛWhere stories live. Discover now